Кәсіпкерлік маркетинг

  • Курстың барысында коммерциялық кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін жоспарлау және іске асыру процесін зерттеу, стартаптардың сыртқы және ішкі ортасын зерттеу, жаңа өнімдерді жасау жүйесі және оларды нарыққа шығару процесі сияқты басым бағыттар қарастыралыды. Студенттер қолданыстағы бизнес-жүйенің сыни талдауларының көмегімен (стартап маркетингін дамыту мәселелерін зерттеуге негізделген мысалдар, Uber, ChocoFamily көшбасшы компаниялар) жобаны орындау барысында маркетингтік зерттеулер негізінде мақсатты аудиторияны, тұтынушы бейнесін анықтап, жаңа стартап өнім әзірлейді.Курстың барысында коммерциялық кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін жоспарлау және іске асыру процесін зерттеу, стартаптардың сыртқы және ішкі ортасын зерттеу, жаңа өнімдерді жасау жүйесі және оларды нарыққа шығару процесі сияқты басым бағыттар қарастыралыды. Студенттер қолданыстағы бизнес-жүйенің сыни талдауларының көмегімен (стартап маркетингін дамыту мәселелерін зерттеуге негізделген мысалдар, Uber, ChocoFamily көшбасшы компаниялар) жобаны орындау барысында маркетингтік зерттеулер негізінде мақсатты аудиторияны, тұтынушы бейнесін анықтап, жаңа стартап өнім әзірлейді.
  • Образовательная программа 6B04129 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top