Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04129 Маркетинг в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Үнемі өзгеретін ортада заманауи әдістерді, құралдарды және цифрлық технологияларды қолдана отырып, тұтынушылармен ұзақмерзімді қарым-қатынас құру үшін брендтік стратегияны және тұрақты бәсекелестік артықшылықты жасай алатын, әлеуметтік жауапты, білімді маркетологты даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Экономика мен бизнес үшін жоғары математика
    Несиелер: 5

    Курс негізгі математикалық білімнің танымдық дағдылары мен құзыреттіліктерін дамытуға және экономиканың теориялық және қолданбалы мәселелерін шешуге арналған математикалық аппараттарды қолдануға, белгілі бір бейін бойынша оқылатын басқа математикалық және қолданбалы пәндерді игеруге қажетті математикалық дайындық деңгейіне, арнайы математикалық әдебиеттермен жұмыс істеуге арналған. Шағын топтарда жұмысты ұйымдастыру, олардың қолданылуының кең ауқымын, математикалық ұғымдарды тұжырымдаудың ақылға қонымды дәлдігін, ұсынудың логикалық қаталдығын қамтамасыз ететін, математикалық ұғымдардың жеткілікті жалпылығын қамтитын іргелі математикалық дайындықтағы негізгі дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. теориялық материалды оқып-үйрену және практикалық сипаттағы тапсырмаларды шешу арқылы қол жеткізілетін материал.

    Оқу жылы - 1
  • Экономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    «Маркетинг негіздері» курсын оқыту барысында келесі тақырыптар қамтылады: тұтынушылар мінез-құлқы, маркетингтік орта және оның компоненттері, В2С және В2В нарығы, болжау, сегменттеу, таргетинг, 4Р (Product Price Place Promotion) қалыптастыру, брендинг, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Курсты меңгеру барысында теориялық, басты маркетингтік тұжырымдамаларды түсіну мен қатар, әр түрлі саладағы маркетингтік жоспар құру дағдыларына ие болу үшін Самсунг, Додо пицца и Каспи Банк сияқты отандық және шетелдік кейстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экология, техногенді әсер етудің негізгі түсініктерін және тұрақты дамудың принциптерін меңгереді. Студенттер практикалық тапсырмаларды орындай отырып, биосфераның негізгі заттарының белгілерін сипаттайды, тірі ағзалардың жаһандық рөлін түсіндіреді. Топпен жұмыс жасай отырып, студенттер халықаралық ұйымдардың статистикалық материалдарына сүйене отырып, тұрақты дамудың жергілікті, өңірлік, мемлекеттік және жаһандық деңгейлерінің сипаттамасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу ғылыми зерттеулер жүргізудегі құзыреттілікті, сондай-ақ, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша ғылыми коммуникацияны дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Студенттер ғылыми мәтінді құрылымдау дағдыларына ие болады, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс істеуді үйренеді, электрондық ресурстарда дәйексөзділік индексі жоғары мақалаларды іздейді, нәтижесінде ғылыми мақалаларды, аннотацияларды, абстрактілерді, рецензияларды және эсселерді өз бетінше жасау дағдыларына ие болады, сондай-ақ, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсынып, талқылай алады.

    Оқу жылы - 1
  • Көшбасшылық және инновация
    Несиелер: 5

    Бұл курс көшбасшылық пен инновацияның негізгі теорияларын қамтиды және жұмыс берушілер іздейтін жаһандық дағдылардың дамуына ықпал етеді. Курс сондай-ақ ұйымдағы инновацияларды ынталандыруға арналған жаңа құралдармен, оның ішінде зерттеулер жүргізу әдістерімен және инновацияларды әзірлеу үшін зерттеулерді қолданумен таныстырады. Іс-шаралар (ми шабуылы, командалық тапсырмалар және т.б.) инновациялық мәселені шешудің жолын және оны жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды қолдану тәсілдерін ұсыну үшін шағын зерттеу жобасын жүзеге асыру және ұсыну үшін контекст береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларда құқық пен заңнама негіздерін, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздерін, құқық көздерінің жүйесін, құқықтық қатынастардың түсінігі, элементтері мен мазмұнын, құқықтық жауапкершіліктің мәнін, сондай-ақ салалық (әкімшілік, қылмыстық, азаматтық және т.б.) заңнаманың негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер түрлі практикалық жағдайларды талдау және құқықтық кейстерді шешу арқылы құқықтық санаттармен жұмыс істеу, азаматтар мен ұйымдардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруды қамтамасыз етуге бағытталған өтініштер мен арыздарды құрастыру, заңнама нормаларын қолдану дағдыларына ие болады. Курсты оқу нәтижелері бойынша студенттер сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекет саясатының негізгі үрдістеріне бағдар алады, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы күресте сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты ретінде студенттерді менеджменттің заманауи ұғымдарымен таныстыру, ұйым менеджменті саласында негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер: басқарудың қажеттілігі мен табиғатын; басқару деңгейлері мен еңбек бөлінісінің түрлерін; қазіргі заманғы бизнес пен кәсіпкерлікті дамыту бағыттары тұрғысынан менеджерлердің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптарды; негізгі функцияларды, олардың ұйым мақсаттарына қол жеткізу үшін өзара байланысы мен маңыздылығын; ұйымдық құрылымдардың әртүрлі түрлерін, менеджменттің байланыстырушы процестері және адами ресурстарды басқарумен байланысты негізгі ұғымдарды меңгереді. Кәсіби қызметтерді жүзеге асырумен байланысты мақсаттарды анықтап, міндеттерді тұжырымдай алады; басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қолдана алады. Студенттер білім алу барысында менеджменттің негізгі аспектілері бойынша дағдыларға кейс-стади, пікірталас, талқылаулар, топтық және жеке жұмыстар, презентациялар жасау арқылы ие болады.

    Оқу жылы - 2
  • Қаржылық есепке кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс бизнес білім берудің негізі мен жалпы қабылданған бөлігі болып саналады, мұнда жеке бизнес-субъектілері үшін қаржылық есептілік қағидадалары, тұжырымдамалары, қаржылық есептіліктің ережелері, экономикалық транзакцияларды жүргізу және оларға түсінік беріледі. Студенттер негізгі бухгалтерлік теңдеуді ситуациялық есептер арқылы түсіне алады және бизнес - транзакцияларды бастапқы құжаттарға, регистрлерге тіркеу және субъектілердің қаржылық жағдайы туралы есептілікті қалыптастыру дағдыларын ала алады. Бұл курс АССА бағдарламасымен үйлесім тапқан.

    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән келесідей тақырыптарды қамтиды: кәсіпкердің кім екені; бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалайды және де топтағы жобалау жұмысы арқылы нақты қызмет жасайтын бизнестегі стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Басқарушылық экономика
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің әртүрлі салалардағы бизнес-бірліктерді немесе бүкіл компанияны басқару бойынша экономикалық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Пәнге тиімді іскерлік шешімдер қабылдауға арналған құралдарды әзірлеуге, сұранысты, шығындарды, өндірісті, кірісті, бәсекелестікті, нарықтық құрылымды және өнімділікті зерттеуге қатысты мәселелер кіреді. Студенттер өз бетінше және топ құрамында қазақстандық кейстерді пайдалана отырып, экономиканы басқару проблемаларын шешу бойынша өз пікірлерін ауызша және жазбаша айтып, дәлелді түрде қорғайтын болады.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін - тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Пән топтау, орташа шамалар, вариация көрсеткіштері және деректерді талдаудың басқа әдістері сияқты қоғамның экономикалық, әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық деректерді өңдеу және зерттеу әдіснамасын қамтиды. Студенттер жеке немесе топтық зерттеулер негізінде нақты статистикалық деректерді жинап, талдап, әрі қарай шешім қабылдау мақсатында нәтижелерді жоба түрінде қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бизнес ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының және жоғары деңгейдегі тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты қазіргі әлемдік нарық жағдайында болашақ кәсіби қызметте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ іскерлік тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзыреттіліктерді меңгеру және бизнес бойынша әріптестердің, серіктестердің және қоғамдастық мүшелеріне қатысты күтулерге сәйкес қарым-қатынасты дұрыс құра білу болып табылады. Курс әртүрлі стандартты емес іскерлік жағдайларда сыни ойлауды, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны Іскерлік жазбаша хат алмасу бойынша практикалық тапсырмалар бойынша жұмысты, прагма-бизнес аясындағы кәсіби және типтік жағдайларды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бизнес этика
    Несиелер: 5

    Пән өзін-өзі және контрагенттерді құрметтеуге, іскерлік тәжірибе контекстіндегі моральдық құқық мәселелерін зерттеуге, ұйымдардың талаптардың сақталуын бақылау кезінде этикалық мәдениетті қалай құруға және ынталандыруға, іскерлік этиканы дамытуда қолданылатын негізгі этикалық шеңберлерді сипаттауға негізделген адал бизнес жүргізу принциптері туралы идеяны қарастырады. Сондай-ақ, дұрыс келіссөздер жүргізу, келісімшарттар жасау, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі жайлы қабілеттіліктерді қамтиды

    Оқу жылы - 2
  • Бизнестегі сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Курс R бағдарламасына негізделген деректерді талдаудың сандық əдістеріне жəне ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың белгілі нəтижелеріне негізделген. Курс сонымен қатар студенттердің сыни жəне тəуелсіз ойлау қабілетін дамытуға арналған. Курс 2 бөлімнен тұрады: студенттерге R тілінде статистикалық бағдарламалау əдістерін жəне мəліметтерді талдауда қолданылатын математикалық əдістерді үйрету. Курстың мазмұны қазіргі уақытта бизнес-ортада кеңінен қолданылатын іскерлік ақпаратты сандық талдау əдістерін тиімді қолдануға мүмкіндік беретін заманауи бағдарламалық құралдарды меңгеру үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтиды

    Оқу жылы - 2
  • Шешім қабылдау үшін есеп
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді шешім қабылдауға дайындауға бағытталған. Тақырыптар: шығындарды жіктеу, шығындарды талдау және болжау, үстеме шығыстарды талдау, толық жұтылу және ауыспалы шығындар бойынша әдістер, костинг стандарты, бюджеттеу негіздері, менеджмент үшін шоттар мен есептерді дайындау, тәуекелдер мен ықтималдылықтар, қысқа және ұзақ мерзімді шешімдер. Топтағы студенттер кез келген басқару деңгейі (менеджмент деңгейі) үшін басқару міндеттерін жеке шешетін болады. Курсты игеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәріскерлер-экономиканың түрлі секторларынан басқару есебінің мамандары. Бұл курс АССА және CIMA ВА2 бағдарламасымен үйлесім тапқан.

    Оқу жылы - 2
  • Қаржы негіздері
    Несиелер: 5

    Курс уақыт факторын ескере отырып, ақша ағындарын зерттеуге және жеке жинақтарды басқару, қаржылық пайданы қамтамасыз ету, болашақта сәтті қызметті құру бойынша қаржылық шешімдер қабылдауға бағытталған. Бизнесті ұйымдастырудың қаржылық аспектілері, үлестік және борыштық нарықтың жұмыс істеуі, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, сондай-ақ ақшаның уақытша құны, қаржылық есептілікті, компания иелерінің тәуекелі мен дәрменсіздігін талдау негізінде ақша ағынын бағалау сияқты тақырыптар зерттеледі. Квази, әлеуметтік, жасыл қаржы - әлемдік қаржылық менеджмент аясындағы маңызды тақырыптар болып табылады. Студенттер қажетті қолданбалы құзыреттіліктерді алады және қаржы нарығындағы инвесторлардың мінез-құлқын бағалау бойынша өзіндік ойлауды қалыптастырады, күрделі активтердің, инвестициялардың, ақша ағындарының және олармен байланысты тәуекелдердің тиімділігін есептейді, Bloomberg, Eikon деректері негізінде ақша ағындары бойынша жағдайлар мен кейстерді шешеді және түсіндіреді. Қаржы секторының бизнес-практиктерін, фискалдық органдар мен қаржыны басқару өкілдерін шақырумен қонақ дәрістері көзделген.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын A2)
    Несиелер: 5

    Курс A2 жеткілікті деңгейде ағылшын тілін меңгеруде 4 негізгі дағдыларды дамытады: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу. Курс A1 деңгейінде алған білімдерін қайталауға және бекітуге арналған. Бұл деңгейде сөздік қор 1500 және одан көп сөзге дейін кеңейеді және келесі тақырыптарды қамтиды: тамақтану, достар, ойын-сауық, отбасы, хобби, саяхат, жаңалықтар, жануарлар т.б. Бұл білім күрделі сөздерді, жұмысқа, бизнеске арналған арнайы тақырыптарды есте сақтауға арналған лексикалық платформа болып табылады. Коммуникативті әдістермен қатар кейс-стади, рөлдік ойын, жобалық жұмыс сияқты интерактивті әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курста маркетингтік зерттеу жүргізу үрдісі, іріктемені жоспарлау, кабинеттік және далалық зерттеу әдістері (сандық: пікір сұрау, нысандандырылған бақылау, эксперимент; сапалық: тереңдетілген сұхбат, фокус-топтар, проективтік әдістер; панель) оқытылады. Курсты меңгеру теория және «GFK Kazakhstan», ТОО ЦБИСМИ «BISAM Central Asia», «DAMU Research Group» сияқты отандық, шетелдік тәжірибеден кейстер шешуді қамтиды, сол арқылы әр түрлі маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша басты құзыреттіліктер қалыптасады, сонымен қатар кабинеттік, пилоттық және далалық зерттеу жүргізуді қамтитын командалық жоба орындау арқылы маркетингтік зерттеу жүргізу нәтижесі бойынша есеп құрастыру дағдысы дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ғаламдық, этикалық және тұрақты маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс компанияның әлеуметтік және корпоративті жауапкершілігі, бәсекелік қабілетін арттыру үшін жаһандық, этикалық және тұрақты маркетингтік тұжырымдамаларды үшжақты қолдану әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: жаһандық маркетингтің мәні мен ерекшелігі; сыртқы бизнес ортаның маркетингтік стратегияларға және компанияның ішкі және әлемдік нарықтардағы жұмысына әсері; тауарлық белгіні немесе брендті ілгерілетудің әлемдік нарығына шығу стратегиясы мен тактикасы; этикалық маркетинг және жаһандану; тұрақты маркетингтік стратегияны әзірлеу және оны жүзеге асыру. Студенттер компанияның және оның барлық мүдделі тараптарының маркетингтік қызметіндегі экологиялық, әлеуметтік және этикалық салдарын есепке алуды жүргізе алады. Курс барысында Coca Cola, «Қызыл айдаһар» өнімі, Kaspi Bank және басқалары сияқты шетелдік және отандық кейстерге талдау жасау; сондай-ақ компанияны әлемдік нарықта жылжыту үшін тұрақты маркетингтік тұжырымдаманы жасауға бағытталған топтық жобаны орындау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Брендтерді басқару
    Несиелер: 5

    Курс келесі бөлімдерден тұрады: брендтер мен бренд менеджмент, бренд капиталы, бренд стратегиясын жобалау және енгізу, жаңа өнімдерді енгізу және атау, брендті кеңейту, жаңа өнімді шығару, брендті орналастыру, бренд элементтерін таңдау, маркетингтік науқан дизайны, бренд капиталын құруға арналған БМК, брендті жылжытудың жылдық жоспарын жасау, және бренд капиталын өлшеу. Курстың дамуын бағалау бренд жобаларын нөлден бастап бренд бук құруға дейін дәлелді қорғау негізінде жүзеге асырылады. Студенттер бренд менеджментінің негізгі тұжырымдамаларын іс жүзінде қолдану үшін таңдалған брендтер бойынша жеке және топтарда жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ұйымдық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Пән ұйымдағы жеке тұлғалар мен топтардың тәртібін талдау, этикалық және моральдық нормаларға сәйкес жұмысшылардың еңбек тәртібін түзету мақсатында көшбасшылық дағдыларды жасау негіздері; жүйелік, процестік және жағдайлық тәсілдер негізінде ұйым мәдениетінің анықтамалары, ұйымның тәртіптілік, социомәдени және институционалдық табиғатын білуді қамтиды. Студенттер мұндай аспектілерді топтық пікірталастарға қатысу, өзін-өзі бағалау бойынша тесттер, кейс стади мен жағдайлық есептер арқылы танып біледі

    Оқу жылы - 3
  • Туризм маркетингі
    Несиелер: 5

    Курс туристік индустрия жағдайында маркетингтің теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: туристік маркетингтің экономикалық мәні мен тұжырымдамасы, туристік нарық, туризмдегі маркетингтің ерекшеліктері, туризм нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы, туризм саласындағы маркетингтік зерттеулер, туристік өнімді дамыту және басқару, дестинацияны дамыту, туристік кәсіпорынның баға саясаты, туристік өнімді жылжыту жүйесі, тарату және туристік сауда жүйесі, туристерді орналастыру индустриясы, және туризмде тамақтандыруды ұйымдастыру технологиясы, туристерге экскурсиялық қызмет көрсету, туризмдегі сапаны маркетингтік басқару, туризмді құқықтық реттеу, халықаралық туризм маркетингі. Курсты меңгеру шетелдік және отандық кейстерді шешуді, сондай-ақ ішкі туристік қызметтерді ішкі және сыртқы нарықтарға жылжытуға бағытталған командалық жобаны жүзеге асыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді цифрлық маркетингтің түрлерімен, құралдарымен және арналарымен таныстырады, цифрлық маркетинг саласындағы білімді дамытуға, студенттердің қазіргі әлемде бизнесті дамыту құралы ретінде әлеуметтік медиа туралы түсініктерін тереңдетуге көмектеседі. Курс тақырыптарды қамтиды: сандық маркетингке кіріспе, веб-сайтты жоспарлау және құру, SEO оңтайландыру және веб-сайтты іске қосу, Google құралдары, Google аналитикасы, әлеуметтік медиа маркетинг, сататын контент, бюджеттеу. Курсты меңгеру шетелдік және отандық кейстерді талдау, топтық жобаны орындау, оның ішінде клиенттермен ұзақ мерзімді қатынастарды құру үшін контент стратегияны әзірлеу, шағын және орта бизнесті келесі аспектілер бойынша жүргізуді қарастырады: контент жоспар, әлеуметтік желілердегі мақсатты аудиторияның әрекеті мен реакциясын талдау, таргеттелген жарнаманы орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Корпоративтік бизнес құқығы
    Несиелер: 5

    «Корпоративтік бизнес құқығы» пәні жалпы құқықтық базаны және бизнеспен байланысты мамандандырылған құқықтық салаларды түсінудегі білім мен дағдыларды дамыту үшін, сонымен қатар қажет болған жағдайда қосымша заң кеңестеріне жүгіну қажеттілігін ұғыну үшін ұйымдастырылған. Корпоративтік бизнес құқығы: сот жүйесі және заңнама көздері сияқты жалпы құқықтық жүйеге енуден басталады, содан кейін міндеттеме құқығы саласына, оның ішінде іскерлік операциялардың негізінде жатқан шарттық және азаптау құқығына ауысады және жалпылай алғанда, қаржы саласындағы мамандарды маңызды алаңдататын бизнестің әртүрлі аспектілеріне қатысты бірқатар мамандандырылған құқықтық салаларды қамтиды. Соңғы бөлім корпоративті алаяқтық пен қылмыстық мінез-құлыққа арналған. Студенттер құқықтық базаларға сәйкес компаниялардың қалай басқарылатындығын, әкімшілдендірілетінін және реттелетінін сипаттауды және түсіндіруді үйрене алады.

    Оқу жылы - 3
  • Кәсіпкерлік маркетинг
    Несиелер: 5

    Курстың барысында коммерциялық кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін жоспарлау және іске асыру процесін зерттеу, стартаптардың сыртқы және ішкі ортасын зерттеу, жаңа өнімдерді жасау жүйесі және оларды нарыққа шығару процесі сияқты басым бағыттар қарастыралыды. Студенттер қолданыстағы бизнес-жүйенің сыни талдауларының көмегімен (стартап маркетингін дамыту мәселелерін зерттеуге негізделген мысалдар, Uber, ChocoFamily көшбасшы компаниялар) жобаны орындау барысында маркетингтік зерттеулер негізінде мақсатты аудиторияны, тұтынушы бейнесін анықтап, жаңа стартап өнім әзірлейді.Курстың барысында коммерциялық кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін жоспарлау және іске асыру процесін зерттеу, стартаптардың сыртқы және ішкі ортасын зерттеу, жаңа өнімдерді жасау жүйесі және оларды нарыққа шығару процесі сияқты басым бағыттар қарастыралыды. Студенттер қолданыстағы бизнес-жүйенің сыни талдауларының көмегімен (стартап маркетингін дамыту мәселелерін зерттеуге негізделген мысалдар, Uber, ChocoFamily көшбасшы компаниялар) жобаны орындау барысында маркетингтік зерттеулер негізінде мақсатты аудиторияны, тұтынушы бейнесін анықтап, жаңа стартап өнім әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Маркетинг аясындағы таңдаулы тақырыптар
    Несиелер: 5

    Бұл курстар ұлттық экономиканың әлеуметтік сфералары мен салаларына, оқытушылардың тәжірибесіне және студенттердің қызығушылықтарына байланысты маркетингтің нақты тақырыптарын қамтиды және басқа университеттерде өткен курстарды есепке алуды қарастыруға негіз бола алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қызмет маркетингі
    Несиелер: 5

    Қызметтер маркетингі курсында қызметтердің жіктелуі және сипаттамалары, қызмет нарығының ерекшеліктері, сервис индустриясындағы тұтынушылар мінез-құлқы мен тәуекелдер, қызмет көрсету сапасының тұжырымдамалық үлгісі, персонал және өзара қарым-қатынас маркетингі, әр түрлі қызмет салаларындағы маркетингті басқарудың ерекшеліктері оқытылады. Студенттер «Euro Disney», «Ford», «First Direct» кейстеріндегі мәселелерді шешеді, қызмет көрсетудің барлық стандарттарын, фирмалық стильді әзірлеу, қызмет көрсету уақытын анықтау, фирмаішілік тренингтер мазмұнын қамтитын командалық жобалар орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы кәсіпорындарда, ұйымдарда немесе кафедра базасында жұмыс арқылы оқу үдерісінде алынған теориялық білімді бекіту мен тереңдетуді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Оқу практикасынан өту барысында студенттер болашақ кәсіби қызметінің функциялары мен міндеттерімен, ұйымдастыру-құқықтық формасымен, ұйымның құрылымымен танысады және ұйымдастыру үдерісіне қатысады, іскерлік хат-хабарлар мен есеп беруді жүргізеді, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдысына ие болады. Практикадан өту барысында студенттер есеп жазу үшін ақпараттық базаны қалыптастырады және талдайды, оны студенттер практикадан өту нәтижелері бойынша тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 3
  • Бизнес коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін бизнес аясындағы заманауи ұйымдарға тән коммуникация жүйесі жайлы негізгі түсініктерді қалыптастырады. Іскерлік коммуникацияның қазіргі кезеңгі бағыттарына шолу жүргізіледі. Бизнес-коммуникацияларды жүзеге асырудың ерекшеліктері, ұйымның бизнес-ортадағы мінез-құлқы, ақпаратты қабылдау, негіздеу және талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау туралы жан-жақты ойларды дамытады. Әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен, бәсекелестермен, іскерлік коммуникациялардың сапасын қамтамасыз етуге мүдделі кәсіпорындардың клиенттерімен өзара іс-қимыл жасауға бағытталған кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Студенттер бұл дағдыларды жағдайлық есептерді шешу, іскерлік ойындарды өткізу және кейстерді шешу арқылы меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Тұтынушылар мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Курста тұтынушылардың мінез-құлқы клиентке бағдарланғандық призмасы тұрғысынан оқытылады: сатып алу туралы шешім қабылдау үрдісі, мотивация, қабылдау, құндылықтар және тұтынушының өмір сүру стилі; зерттеу әдістері, тұтынушы мінез-құлқының типтері және үлгілері; тұтынушы ниеттестігін қалыптастыру және тұтынушы құқығын қорғау. Студенттер «Amazon», «Volvo», «T-MOBILE USA» сияқты отандық, шетелдік тәжірибеден кейстер шешеді, жеке және топтық жұмыстармен әр түрлі кәсіпорындар үшін өзіндік зерттеу негізінде қанағаттанушылық және ниеттестікті арттыру стратегияларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
  • Тұтынушылық және маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Курс стандартты статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, тұтынушылық және маркетингтік аналитиканы зерттеуге бағытталған. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: тұтынушыларға бағытталған маркетинг, тұтынушылық талдаулар мен маркетингтік аналитиканы зерттеуде R қолдану, медиа аудитория және тұтынушы талдауы, бәсекелестік барлау аналитикасы; аналитикадағы тұтынушылық құндылық түсінігі және оны өлшеу; нарық үлесін болжау үшін жиынтық сұраныс және таңдаудың дискретті модельдері; сұранысты бағалау; сегменттеу, мақсатты нарықты таңдау, жайғастыру және тұтынушы құндылығын бағалау мақсатында өлшеу, модельдеу; әлеуметтік желілерде маркетингтік зерттеулерді басқару және аналитикалық нәтижелерді тарату; қолда бар тұтынушыларды ұстап қалу және әлеуетті тұтынушыларды тарту стратегиясын әзірлеу. Курсты оқу барысында шетелдік және отандық кейстерді, жағдайлық есептерді, сонымен қатар «Тұтынушылық және маркетингтік аналитика жүргізу (таңдалған компания материалдары негізінде)» командалық жобасын орындау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • В2В Маркетинг
    Несиелер: 5

    «В2В маркетингі» пәнінің мәні өндірістік мақсаттағы тауарлардың мәнін, ерекшеліктерін, түрлерін және сипатын зерттеуге, бизнес нарығын зерттеу мен сегменттеуге, жабдықтаушыларды таңдауға, өндірістік маркетингті жоспарлауға бағытталған. Курсты меңгеру барысында В2В нарығында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемелерін, кейстер мен теорияны оқу негізінде, өнеркәсіптік өнімдерге арналған маркетингтік стратегияларды және жоспарларды әзірлеуге қатысу, тарату мен логистикалық үрдістер үйлестіру, сонымен қатар, дәстүрлі және цифрлық маркетингтік әдістерді пайдалану мүмкіндігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Біріккен маркетингтік коммуникациялар (БМК)
    Несиелер: 5

    Курс келесі бөлімдерден тұрады: SMART мақсаттар мен БМК, маркетингтік коммуникация қағидалары, брендинг, сегменттеу, таргеттеу, жайғастыру (СТП), бірегей тауарлық ұсыныс (БТҰ), дифференциациялау нүстелері (ПОД), паритет нүктелері (ПОП), инсайттар, коммуникациялық мақсаттар, негізгі хабарламаны әзірлеу, жарнамалық дизайн, шығармашылық идеяларды жасау, медиа-жоспарлау, коммуникация бюджеті, жарнамалық зерттеулер және нақты маркетингтік коммуникация құралдары. Студенттер жағдайлық есептер мен кейстер шешеді. Оқыту нәтижелерін бағалау коммуникациялық жоспар, ақпараттық себеп, мақсатты аудиторияны анықтау, бірегей тауарлық ұсыныс әзірлеуді қамтитын жылжыту стратегиясын әзірлеуге бағытталған командалық жобаны қорғау негізінде өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мансапты дамыту
    Несиелер: 5

    Курс жалпы даму, жеке мансапты жоспарлау, мансапты жоспарлау әдістері және кәсіпорын қызметкерлерінің мансаптық дамуын басқару тұрғысынан қызметкердің әлеуетін дамытуға бағытталған теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді. Бұл курсты игеру бизнес-процестерді, кадрлық ресурстарды ескере отырып және кәсіпорын қызметінің тиімділігіне бағытталған шешімдер қабылдай отырып, қызметкерлердің мансаптық өсуін басқарудың маңыздылығын түсінуге мүмкіндік береді. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар мансаптың қажеттілігін, мәні мен түрлерін және мансаптың дамуын басқаруды анықтай алады; мансап және мансап процестерін зерттеудің қазіргі заманғы үрдістерін қолдану; қызметкерлердің мансабын дамытудағы барлық басқару субъектілерінің рөлін түсіну; мансап мақсаттарын тұжырымдау, мансап таңдау технологияларын қолдану. Бұл дағдыларға оқытудың заманауи әдістерін қолдану, ситуациялық жағдайлар, кейс-стади, іскерлік ойындар, эссе жазу арқылы қол жеткізілетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Банктік маркетинг
    Несиелер: 5

    Курста банктік өнімдерді нарыққа тиімді жылжыту мақсатында банктік маркетингтің принциптері мен ерекшеліктерін зерттеу қарастырылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: банкті басқарудағы маркетингтің ерекшеліктері, банктік қызметтер нарығы конъюнктурасын зерттеу, клиенттердің мінез-құлқын басқару және банктік қызметтер нарығын сегменттеу, банктік маркетингті басқару, банктің маркетингтік стратегиялары, банктік маркетингті бақылау және аудит. Курсты игеру шетелдік және отандық кейстерді, жағдайлық есептерді шешуді, сондай-ақ зерттелген банк материалдары негізінде маркетингті басқару стратегиясын құруды қамтитын командалық жобаны жүзеге асыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән келесілерді қамтиды: компанияның стратегиялық көзқарастарын құру үшін басқару функцияларының өзара қарым-қатынасы, миссия мен мақсат құру, сыртқы және ішкі орта жөнінде деректерді жинау мен талдау, стратегияны қалыптастырудың жүйелік және үдерістік тәсілдері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік негізіндегі функционалдық, бәсекелік және корпоративтік стратегия түрлері. Кейс стади мен есептер арқылы ұйым үдерістерін үлгілеуді қолдану негізінде студенттер ұйым стратегиясын әзірлеу мүмкіндігіне ие болады

    Оқу жылы - 4
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Курс компаниядағы маркетингті басқару процесін зерттеуге бағытталған және мыналардан тұрады: бизнестегі маркетингтің рөлі; компаниядағы маркетингті ұйымдастыру; корпоративтік, функционалдық және инструменталдық деңгейдегі маркетингті басқару; маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспары; маркетингтік бюджет; маркетингті басқаруды бақылау, бағалау және аудит. Жағдайлық есептерді және коллоборативті кейстерді шешу барысында студенттер маркетингтік стратегияларды таңдау, шешім қабылдау техникаларын, маркетингтік қызметті басқаруды қамтамасыз ететін кәсіби функцияларды игереді, сонымен қатар зерттелетін компания үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу бойынша командалық жобаны жүзеге асыру көзделеді.

    Оқу жылы - 4
  • Логистика
    Несиелер: 5

    Курс тауарлар мен қызметтерді өндіру, бөлу және олардың айналымы кезіндегі материалдық және ақпараттық ағындарды ұйымдастыру, жоспарлау және басқару процестерін зерттеуді қарастырады. Курс келесі негізгі бөлімдерден тұрады: логистикалық тұжырымдама, біріктірілген логистика, жеткізілімдер тізбегін басқару, сұранысты болжау, тауар-материал қорларын басқару, жүк тиеу-түсіру, материалды сақтау жүйесі, қойма, қойма жұмысы және бақылау, логистикалық орау, тасымалдау, тұтынушыларға қызмет көрсету, логистикалық аутсорсинг, логистикалық ақпарат жүйесі, электрондық коммерция логистикасы. Курс жағдайлық есептер мен кейстерді шешуді, сондай-ақ компаниядағы тиімді логистикалық басқару стратегиясын құру дағдыларын қолдана отырып, командалық жобаны жүзеге асыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Bloomberg нарығының тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Bloomberg Market Concepts (BMC) - төрт бөлімді қамтитын электронды білім беру курсы - экономика, валюта, тұрақты кіріс және акция. Bloomberg терминалы - әлемдегі сауда залдарында кеңінен қолданылатын деректерді іздеу және талдау құралдарының бірі. Бұл бағдарламалық жасақтамамен танысу қаржылық қызмет көрсету саласында жоғары деңгейдегі менеджерлерге дейін міндетті болып табылады. Бұл курс функционалдылық пен күрделіліктің жоғары деңгейімен жақсы танысу үшін функциялардың кең спектрімен негізгі танысуды қажет ететін студенттерге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Өндірістік практика оқыту үдерісінде алынған білімді бекітуге, тәжірибелік дағдыларды меңгеруге және озық тәжірибені меңгеруге бағытталған. Практика білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді меңгеруін, жалпы және кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес келетін ЖОО ұсынған немесе таңдалған мекемеде/ұйымда өтеді. Практика аяқталғаннан кейін студенттер жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсете отырып, есепті тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 4
  • Сатуды басқару
    Несиелер: 5

    Курс компанияның маркетингтік қызметіндегі сатуды басқару құралдарын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: оффлайн және онлайн сату ерекшеліктері; сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру; сату бөлімдері қызметкерлерін таңдау, оқыту және ынталандыру; сату келіссөздерінің әдістері мен дағдылары; қарсылықты басқару; коммерциялық ұсыныс пен маркетинг жиынтығын құру, сөйлеу сценарийлерін құру, «суық» байланыстармен жұмыс жасау, сату шұңқырын құру, сатуды болжау және жоспарлау, сату стратегиясын құру. Курс клиенттер базасын құруды, «бірегей тауар ұсынысын», «маркетинг кит әзірлеу», келіссөздер жүргізу және тауарлар мен қызметтерді көрсету процесін қамтитын топтық жобаны қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дипломалды практикасы
    Несиелер: 5

    Дипломалды практикасы дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Дипломалды практикасы кезінде білім алушы кәсіпорын қызметімен және зерттеу міндеттері контекстіндегі есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржылық-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін зерттейді. Практика есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал практика нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылатын болады.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON5

    Көпшілік алдында сөйлеу мен академиялық жазылымның тұрақты дағдыларын көрсетіп, ішкі және сыртқы қызығушы жақтар үшін қаржылық, басқарушылық және маркетингтік ақпараттарды талдайды және ұсынады, маркетингтік мәселелерді креативті және тиімді шешеді.

  • Код ON9

    Халықаралық және жергілікті нарықтарда дәстүрлі және сандық маркетингтік әдістерді қолдана отырып, біріктірілген маркетингтік коммуникациялар мен сатуларды, логистикалық жүйені басқару үдерісін үйлестіреді.

  • Код ON1

    Әлеуметтік танымның көзқарастары, академиялық шыншылдық, зерттеу нормалары мен этикалық салдарды, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаларын есепке ала отырып, түрлі сараптамалық әдістерді қолданып, өзекті ақпараттарды талдай отырып, өз бетінше шешімдер қабылдайды және оның салдарларын бағалайды.

  • Код ON6

    Кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру мен жеке әлеуетті ашу үшін кәсіби саладағы озық тәжірибелерге негізделген өзіндік білім алуды дағдыға енгізеді және көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON8

    Интерактивті маркетинг және тұтынушы мінез-құлқының басты көрсеткіштерін ескеру, маркетингтік мүмкіндіктерді анықтау, құнды ұсыныс әзірлеу арқылы тұрақты бәсекелестік артықшылықтарды дамыту үшін жекелеген өнімдер мен брендтердің маркетингтік стратегиялары мен тактикаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысады.

  • Код ON10

    Жергілікті және халықаралық нарықтардағы тұтынушылар мен стейкхолдерлердің мінез-құлқын басқару және бенчмаркинг негізінде өзара қарым-қатынас маркетингінің тұжырымдамасын жүзеге асыруға қатысады.

  • Код ON12

    Этикалық және тұрақты маркетинг қағидаларын, сондай-ақ клиенттік нарықтардың ерекшеліктерін ескере отырып, коммуникациялық науқан мен брендтің позициясын жоспарлайды.

  • Код ON7

    Маркетингтік зерттеулер тұжырымдамасын әзірлеп жүзеге асыруға, нарықтың даму үрдісі мен үдерістерін, компанияның ішкі әлеуетін талдау негізінде маркетингтік қызметті жоспарлауға қатысады.

  • Код ON11

    Жаһандық ауқымда халықаралық маркетингтік ортаны зерттейді және этикалық маркетинг пен тұрақты даму дилеммасын түсінетіндігін көрсете отырып, тауарларды әкелу ережелері мен өнімді өткізу болжамдарын ескере отырып, әлемдік нарыққа шығу кезінде маркетинг стратегиясын әзірлейді.

  • Код ON2

    Басқару мен бизнес аясында кәсіби функцияларды жүзеге асыруда сәйкес сандық технология, теория мен құралдарды пайдаланады.

  • Код ON3

    Топта жұмыс істей алу қабілетін көрсету арқылы зерттеулерге сүйеніп, дәлелдемелерді құрастыруға, ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларды көрсету, маркетингтік контентті сыни тұрғыда түсіну арқылы шешім қабылдаушы тұлғалардың іс-әрекеті мен мінез-құлығына ықпал етеді.

  • Код ON4

    Мансаптық өсу мүмкіндіктерін қолдану және маркетинг маманының кәсіби функцияларын жүзеге асыру үшін менеджмент, қаржылық есеп функционалдық аяларында, болашақты болжау мен деректерді сараптаудағы парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді, басты тұжырымдарды біріктіреді.

Top