Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнама психолингвистикасы
-
Курстың мақсаттары: жарнаманың психолингвистикалық негіздерін зерттеу, жарнаманың психологиялық мазмұнын талдау, жарнамалық науқанның тұжырымдамасы мен стратегиясын жасау дағдылары. Негізгі бөлімдер: жарнамалық қызметтің қалыптасуы мен даму тарихы. Жарнаманың мәні мен функциялары. Жарнама жасау технологиясы. Жарнама тұжырымдамасын, стратегиясын, жоспарын әзірлеу. Жарнамалық хабарламаның мазмұнын жобалау. Жарнамалық мәтінді құру ережелері мен әдістері. Жарнамалық бейнені жасау ережелері мен тәсілдері. Жарнамалық хабарламаларды тарату арналарының ерекшелігі. Баспасөздегі жарнаманың ерекшеліктері. Радио, теледидар, сыртқы, пошта жарнамасының ерекшеліктері. Интернеттегі жарнаманың ерекшеліктері. Жарнамадағы зерттеулердің негізгі түрлері және оларды жүзеге асыру әдістері.
-
Образовательная программа 7M02302 Филология: орыс филологиясы
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1