Қызмет көрсету саласының менеджменті

  • "Көрсетілетін қызмет"түсінігі. Қызметті анықтау тәсілдері. Әлемдік экономикадағы қызмет көрсету саласының негізгі даму үрдістері. Қызмет көрсету саласының белсенді дамуына ықпал ететін факторлар (к.Ловелок). Қызмет көрсету саласы және постиндустриалды қоғамның қалыптасуы (Д.Белл). Қызмет көрсету саласының функциялары. Қызмет көрсету саласының шекараларын анықтау мәселелері. Қызмет көрсету саласының. Экономикалық қызметтің халықаралық және қазақстандық жіктеуішіндегі қызмет көрсету саласы. Қазіргі уақытта қазақстандық қызмет көрсету саласының даму үрдістері мен перспективалары.
  • Образовательная программа 6B11117 Мәдени –тынығу жұмысы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top