Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11117 Мәдени –тынығу жұмысы в ҚИНЭУ

Пәндер

  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықты қабылдамаудың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық моделін және қоғамдық атмосферасын қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ісінде белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, көшбасшылық және инновациялық кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқу көшбасшылық қасиеттерді, оның ішінде инновациялық бизнесте қолдана отырып, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті экономикалық дүниетанымды, білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған тақырыптарды қамтиды. Студент экономикалық жүйенің әртүрлі салаларында экономикалық талдау, зерттеулер жүргізу бойынша білім мен дағдыларды алады; заманауи кәсіпкердің инновациялық ойлауы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Публицистикалық шығармашылық негіздері

    мәтіндердің құрылымын, олардың стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу; мәтіндік құрылымдар мен түрлердің ерекше айырмашылықтары, мәтіндерді жазудың әртүрлі технологиялары; ҚР және басқа елдердің әртүрлі басылымдарында жарияланған материалдарға баға бере білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және тұрақты даму

    Тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтарын; организмдер санының таралуы мен серпінін, қоғамдастықтар құрылымы мен олардың серпінін; тірі жүйелер мен заттар айналымы арқылы энергия ағынының, экологиялық жүйелер мен тұтастай биосфераның жұмыс істеуінің заңдылықтарын; антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарларын; Табиғатты қорғаудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі қағидаттарын зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам өмірінің қауіпсіздігі және еңбекті қорғау негіздері

    Адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық) және қауіпті және аса қауіпті жағдайларда теріс факторлардан қорғану негіздерімен қауіпсіз өзара іс-қимылы саласында теориялық негіздерді зерделеу және практикалық дағдыларды игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси консалтинг

    Кеңес беру көзқарастарының эволюциясын зерделеу; консалтингтің әр түрлі түрлерінің алғышарттары мен жай-күйі; саяси консалтингтің ұлттық модельдері; жария саясаткердің имиджі, көшбасшының психологиялық сипаттамалары, саяси көшбасшы қызметіндегі іскерлік қарым-қатынас психологиясының рөлі; басқарушылық шешімдер қабылдау және көшбасшылық стилі; саяси қақтығыс жағдайында қоғаммен байланыс технологиясы; сайлау науқаны кезіндегі саяси кеңесші қызметінің ерекшеліктері, саяси қарым-қатынаста қолданылатын алдын-ала психологиялық әсер ету әдістері мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стилі

    Бұқаралық ақпарат құралдарының мәтіндерін зерттеу мәселелері; бұқаралық коммуникация және ақпарат; медиаречтің жалпы сипаттамасы; әдеби тілдегі БАҚ тілінің орны; қазіргі тілдік жағдай; газет-публицистикалық мәтіндердің лингвостилистік ерекшеліктері; медиа мәтіннің тақырыптық кешені және орналасу жүйесі; телеэфирдегі сөз; сөйлеу мінез-құлқының тактикасы; электрондық БАҚ тілі мен стилі; Интернеттегі қазіргі журналистика тілінің өзгеру себептері; интернет-коммуникацияның тілдік ерекшеліктері; блогер мен пост авторының тілдік тұлғасыбұқаралық коммуникациядағы құқықтық проблемалардың пайда болу себептері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі экологиялық менеджмент

    Экологиялық менеджменттің мәнін, жүйесін, табиғатты қорғау қызметін басқарудағы орнын, экономика мен өндірістік қызметті экологияландыруды зерделеу; жеке және заңды тұлғалардың шаруашылық қызметі шеңберінде экологиялық және табиғи ресурстар қатынастарын құқықтық реттеудің ерекшеліктері; әлеуметтік-экономикалық бағдарламаларды іске асырудағы экоменеджмент тетігінің ерекшеліктері; экологиялық менеджменттің функциялары мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стилистика және редакциялау

    Тіл ғылымының құрамдас бөліктерінің бірі ретінде стилистиканың негізгі бөлімдерін зерттеу: стилистиканың объектісі мен пәні, орыс тілінің функционалды стильдерінің жүйесі, әртүрлі тілдік деңгейлердегі стилистикалық ресурстар және оларды мамандардың кәсіби қызметінде тікелей қолдану, мәтін стилистикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor 1. Ағылшын тілін күнделікті қолдану

    Пән студенттердің ағылшын тілінде жалпы лексиканы оқытудың барлық деңгейлері мен бағыттарын игеруін және оны күнделікті қарым-қатынас жағдайында қолдануды қарастырады. Сабақтарды өткізу нысаны бойынша толық тілдік батыру және коммуникативтік дағдыларды жетілдіру және белгілі бір жағдайларда пайдаланылатын белгілі бір тілдік клишелерді автоматизмге жеткізу көзделеді. Шет тілінде дайын емес сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше назар аудару керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсiби қазақ(орыс) тiлi

    кәсіби лексиканы, грамматиканы және фонетиканы оқу, LSP деңгейін, Кәсіби бағытталған сөйлеу дағдыларын меңгеру, болашақ мамандардың кәсіби қызметі шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті игеруге бағытталған өз мамандығы бойынша мемлекеттік тілде әдебиетті пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Имиджеология

    "Имидж" ұғымы, оның мәні, Имидж құрастыру технологиясы. ұйымның имиджі, оның құрамдас бөліктері, ғылым ретінде имиджологияны дамытудың тарихи алғышарттары; жеке имиджді құрудың әдістері мен құралдары; ұйымдастырушылық мәдениеттің негізгі компоненттері; ұжымда қолайлы психологиялық климатты қалыптастыру ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor 1. Көшбасшылықтың негіздері

    Көшбасшылық пен кәсіпкерліктің өзара байланысын зерттеу. Компанияның көшбасшылық стратегиясы. Ұйымдағы көшбасшылық салалары. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру. Тиімді және нәтижелі компания құрудың ұйымдастырушылық моделі. Кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін айқындау және пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor 2. Деректерді визуализациялау

    Деректерді визуализациялау түсінігі. Өзектілігі, рөлі, функциялары. Деректер көздері. Деректерді визуализациялау негіздері. Деректер түрлері. Деректерді визуализациялау түрлері. Деректерді визуализациялау кезіндегі негізгі қателер. Кестелерді рәсімдеу. Тиімді графиктерді құру үшін екпіндерді қолдану. Инфографиканы құруға және деректерді визуализациялауға арналған құралдар мен технологиялар. Картография. Картография негіздері, карта түрлері. Интерактивті карталар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік мәдениет қызмет көрсету мәдени-тарихи орталықтар

    Әлемнің мәдени-тарихи орталықтары: негізгі ұғымдар. Типология. Қазақстан мен Ресейдің мәдени орталықтары. Елдердің мәдени-тарихи орталықтары. Еуропа. Азия елдерінің мәдени-тарихи орталықтары. Елдердің мәдени-тарихи орталықтары. Африка және Австралия. Америка елдерінің мәдени-тарихи орталықтары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғаммен байланыстың теориясы мен әдістемесі

    "Қоғаммен байланыс", "насихат","жарнама", "журналистика", "ғылыми-ақпараттық қызмет"ұғымдарының арақатынасы.Қоғаммен байланыс ұйымның басқару функцияларының бірі ретінде. "Қоғамдық қатынастар" ұғымы, олардың түрлері мен әлеуметтік дамудағы маңызы. Әлеуметтік тәуелділік, байланыс, байланыс. Қоғамдық қатынастарды басқарудың өзектілігі мен мақсаттары. Қоғаммен байланыс пәні, әдістері мен міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жан-жалды тану

    Қалыптастыру общепрофессиональной кофликтологической құзыреті сипаттамасының мәні оның берудегі жүйеге келтіру, болжау және ескерту, жанжалдар қабілеттерін сыни тұрғыдан бағалау даулы жағдайларды дайын ұшырамауы үшін конструктивтік шешімдері шыққан және қақтығыс қатысуға тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустрияcының негіздері

    Пәнге кіріспе; қонақ үй бизнесінің ұғымы мен мәні; қонақ үйлердің жалпы сипаттамасы; қонақ үйді басқару ерекшеліктері; қонақ үй кәсіпорнын басқарудың теориялық аспектісі; қонақ үй бизнесін басқару әдістері; қонақ үй кәсіпорнын басқару; қонақжайлылық индустриясында HR-менеджментін ұйымдастыру; Қонақ үй бизнесі саласындағы қызмет көрсетудің халықаралық стандарттары.; Қонақ үйлердің қызмет көрсетуші персоналы: әлеуметтік-психологиялық қасиеттері.; Қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар үшін кадрларды іріктеу және жасақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн және брендті басқару

    Бренд: тұжырымдама, атрибуттар, қалыптастыру технологиялары. "Бренд" ұғымын анықтауға әртүрлі көзқарастар. "Бренд", "бренд", "имидж"ұғымдарының арақатынасы. Брендтің негізгі сипаттамалары: сенім, адалдық, қауіпсіздік және т.б. брендтің атрибуттары. Бренд қалыптастыру кезеңдері. Тиімді бренд құруды бағалау критерийлері. Интернеттегі жарнама құралдарын, жарнамалық Сайттарды жобалау технологиясын және олардың көмегімен Интернеттегі жоғары тиімді жарнамалық науқандарды жүзеге асырудың жіктелуі мен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 1. Ағылшын тілін коммуникативті жағдайда қолдану

    Бұл пән оқытудың барлық деңгейлері мен бағыттарындағы студенттерге қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге және күнделікті қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында ағылшын тілінде жалпы лексиканы қолдануға арналған. Осы пәнді оқу барысында студенттерде ағылшын тілін одан әрі практикалық қолдану үшін, оның ішінде "Кәсіби бағытталған ағылшын тілі"пәні шеңберінде мамандық тілін оқыту үшін қажетті құзыреттер қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 1. Кәсіпкерлік қызмет

    Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі түрлерін, ұйымдастыру нысандарын және бизнесті жоспарлауды зерделеу; кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру және тәуекелдері; кадрлық қамтамасыз ету, кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысының халықаралық тәжірибесі

    Ағылшын тілді елдердегі бос уақыт пен ойын-сауықтың қазіргі тұжырымдамаларының бастауы; бос уақытты ұйымдастырудың ағылшын-американдық моделі; батыс және шығыс елдерінің мәдени саясатында бос уақытты жүзеге асырудың ерекшеліктері; Франциядағы әлеуметтік-мәдени анимацияны ұйымдастырудың теориялық негіздері мен моделі; Шығыс Еуропа елдеріндегі әлеуметтік-мәдени саясаттың қоғамдық дамуы; қазіргі кезеңдегі Еуропалық Одақтың әлеуметтік-мәдени саясаты; әлеуметтік- мәдени қызмет этносаралық және конфессияаралық қатынастарды дамыту факторы ретінде; әлеуметтік-мәдени саладағы халықаралық алмасу және ынтымақтастық; Туризм және ойын-сауық индустриясындағы технологияның қазіргі тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 2. Есептік операцияларды автоматтандыру

    Excel-де жұмыс істеу негіздері. Деректерді енгізу және өңдеу. Кестелер құру. Негіздері есептеулер. Математикалық, статистикалық, логикалық функцияларды, қателерді тексеру және мәтінді өңдеу функцияларын қолдану. Деректерді, ұяшықтарды және кестелерді пішімдеу. Электрондық кесте қосымшаларын әзірлеу принциптері. Қажетті ақпаратты іздеу үшін тізімді сүзу. Жиынтық кестелер. Массивтер формулалары. Интерактивті элементтер. Талдау құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникация

    Іскерлік қарым-қатынас ұғымы; коммуникативтік процестің жалпы теориялық негіздері; іскерлік қарым-қатынастың түрлері мен формалары; коммуникативтік кедергілердің түрлері; қарым-қатынас процесінің вербалды емес жағы туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы жарнама

    Коммерциялық және әлеуметтік жарнама арасындағы айырмашылықтардың тізімін жасау. Әлеуметтік-мәдени өнім жарнамасының тасымалдаушыларының артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау. Ең тиімді баспа жарнамалық өнімдерін зерттеу және талдау үшін таңдау. Мәдениет мекемесінің жарнама құралдарын таңдау кезеңдерін әзірлеу. Жарнамалық науқанның сметасын әзірлеу. "Жарнаманы тарату құралдары" кестесін толтыру. Әлеуметтік-мәдени өнімді жылжыту үшін ұран әзірлеу. Жарнамалық мәтіндерден кілт сөздерді іздеңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PR-мәтіндерді жасау

    Компанияның, ұйымның немесе жеке тұлғаның имидждік капиталын, PR-мәтіндердің негізгі ұғымдары мен функцияларын, PR-мәтіндердің жіктелуі мен түрлерін, PR-мәтіндердің сипаттамаларын, негізгі бастапқы мәтіндерді құру және қолдау, мәтінді көпшілік алдында сөйлеуге дайындау және оны жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар

    Бұқаралық коммуникация ұғымы: негізгі сипаттамалары, бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар функциялары, байланыс ерекшеліктері және түрлері бойынша жіктелуі: тікелей, Медиа, диалог және монолог. әлеуметтік коммуникация және оның түрлері: тұлғааралық, топтық, бұқаралық. Байланыс процесінің ерекшеліктері: құрылымы, қатысушылары, ерекшелігі. бұқаралық коммуникация құралдары және бұқаралық ақпарат құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласының менеджменті

    "Көрсетілетін қызмет"түсінігі. Қызметті анықтау тәсілдері. Әлемдік экономикадағы қызмет көрсету саласының негізгі даму үрдістері. Қызмет көрсету саласының белсенді дамуына ықпал ететін факторлар (к.Ловелок). Қызмет көрсету саласы және постиндустриалды қоғамның қалыптасуы (Д.Белл). Қызмет көрсету саласының функциялары. Қызмет көрсету саласының шекараларын анықтау мәселелері. Қызмет көрсету саласының. Экономикалық қызметтің халықаралық және қазақстандық жіктеуішіндегі қызмет көрсету саласы. Қазіргі уақытта қазақстандық қызмет көрсету саласының даму үрдістері мен перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-орай қызметі жұмыстың әдістемелік басқару технологиясы

    Әлеуметтік-мәдени сала мекемелерінде көркемөнерпаздар шығармашылығын ұйымдастыру технологиялары; Әлеуметтік - мәдени технологиялардың құралдары, нысандары мен әдістері; ақпараттық-танымдық және ағартушылық қызмет технологиялары; балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын ұйымдастыру технологиялары; жастардың бос уақытын ұйымдастыру технологиясы; отбасылық бос уақытты ұйымдастыру технологиялары; этномәдени технологиялар; Әлеуметтік-мәдени болжау және модельдеу технологиялары; Әлеуметтік-мәденимәдени жобалау; ұйымдастыру-басқару технологиялары; әлеуметтік-мәдени қызмет менеджерінің технологиялық шеберлігі; ұлтаралық мәдени алмасуды ұйымдастыру технологиялары, мәдениет пен бос уақытты дамытудың ұлтаралық бағдарламалары; клуб бірлестіктеріндегі әскери-патриоттық тәрбие технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмыстың философия және әлеyметтануы

    Мәдени-демалыс жұмысының философиясы мен әлеуметтануының қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Қазіргі социологиялық теориялар. Социологиялық зерттеу әдістемесі. Мәдени-демалыс жұмысында философия мен әлеуметтану туралы ақпарат жинау әдістері. Қоғам және әлеуметтік өзара іс-қимыл. Әлеуметтік топтар, ұйымдар мен институттар. Тұлғаның әлеуметтенуі. Әлеуметтік теңсіздік және әлеуметтік стратификация. Мәдениет және қоғам. Отбасы және гендер әлеуметтануы. Еңбек және экономикалық өмір философиясы мен әлеуметтануы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor 1 Бизнесті ұйымдастыру

    Бизнес субъектілерін құру және тарату рәсімін, оның жұмыс істеуін қамтамасыз етудің түрлі аспектілерін зерделеу. Қолда бар мемлекеттік және мемлекеттік емес көздерді пайдалана отырып, бизнес-жоспарлау бойынша іскерлікті жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкалық әдебиет

    Қазақ музыкасының тарихында қалыптасудың тарихи кезеңдерін, кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін зерделеу, қазақ халық композиторларының шығармашылығы туралы тарихи-теориялық білім алу. Пән бойынша алған білімдері мен дағдыларын дирижерлеу, вокал сыныптарында теориялық пәндерді оқытуда, арнайы аспап бойынша сабақтарда, музыка мұғалімінің одан әрі практикалық қызметінде қолдануды үйрену. Музыкалық тілді ашумен байланысты шығармашылық мәселелерді синтездеу дағдыларын меңгеру; Қазақстан композиторларының түрлі жанрлар мен стильдік бағыттағы шығармаларының әуезді, үйлесімді және құрылымдық ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қатынастар этикасы

    Пәнге кіріспе; сурет қазіргі өркениеттің құрамдас бөлігі ретінде. Имидж беделі. Саясаткердің имиджі; фирманың имиджі. Сурет түрлері. Имиджді басқару; іскерлік сөйлесудің логикалық мәдениеті; көпшіліктің психологиясы. Өтпелі кезеңнің имиджі; іскерлік ынтымақтастықты жолға қою және кәсіби қызметте тиімді өзара қарым-қатынасты қалыптастыру психологиясы; әңгімелесушілердің ескертулерін бейтараптандыру тактикасы мен техникасы; іскерлік және бейресми қарым-қатынастың кешенді сипаты, оның түрлері мен нысандары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Экономикалық теорияның пәні мен әдісі. Қоғамдық өндіріс және оның құрылымы. Капитал теориясы. Нарық: түрлері, құрылымы, модельдері. Бәсекелестік және монополия. Кәсіпкерлік қызмет, оның негізгі түрлері мен нысандары. Аграрлық-өнеркәсіптік өндіріс. Ұлттық экономика жүйе ретінде Экономикалық тепе-теңдік және экономикалық өсу. Қаржы-несие жүйесі. Мемлекеттік реттеу: мәні, мақсаттары, құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік басқару

    Корпоративтік мәдениет мәселелерін, қоғамдық ұйымдарды басқару және Мемлекеттік қызмет саласындағы мәдениет тұжырымдамасын зерттеу. Бизнес этикасының заманауи тұжырымдамалары. Іскерлік қарым-қатынас этикасы. Іскерлік этикет және іскерлік қарым-қатынас бизнестегі Этика және іскерлік этикет. Басқару этикасы. Кәсіпкердің этикасы. Корпоративтік мәдениет және этика. Әкімшілік этика. Кәсіби этика. Қазіргі іскерлік этика. Микро және макроэтика. Халықаралық бизнестегі Этика.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі бизнес медиа

    "Іскерлік БАҚ типологиясы және модельдеу" Іскер Журналистика мен бизнес-журналистиканың айырмашылығы. Іскери газет: әсер ету құралы немесе элита үшін ақпараттық ресурс. Іскерлік БАҚ және сапалы БАҚ: синонимдер немесе көп деңгейлі анықтамалар. Іскери БАҚ мазмұны басылымды монетизациялау құралы ретінде: жазылым, жарнама, сату немесе көпшілікке тарату.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Макроэкономиканың негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын зерделеу; - макро деңгейдегі экономикалық заңдардың, құбылыстар мен процестердің мәнін ашу; - қандай да бір экономикалық жағдайларды дербес талдау және шешімдер қабылдау қабілетін дамыту; - алынған теориялық білімді практикада қолдана білуді қалыптастыру, экономикалық дамудың негізгі үрдістерін анықтау және ғылыми таным элементтерін қолдана отырып, экономикалық мәселелер бойынша дәлелді пайымдаулар шығару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor 3. Ағылшын тiлiн кəсiбi тұрғыдығы қарым қатынасы

    Бұл пәнді "Кәсіби-бағытталған ағылшын тілі" пәнінен кейін немесе онымен қатар оқытудың жекелеген бағыттарының студенттері оқитын болады және болашақ кәсіби салада қарым-қатынас жасау үшін қажетті тезаурус студенттерінің коммуникативтік дағдыларын жетілдіруге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor 2 Деректерді талдау және бизнесті жоспарлау

    MS Excel ортасында стандартты қаржылық функцияларды қолдана отырып, активтердің амортизациясын есептеу. Стандартты қаржылық функцияларды қолдана отырып, негізгі және қолданбалы қаржылық есептеулерді орындау. Бағалы қағаздармен операцияларды талдау. MS Excel стандартты қаржылық мүмкіндіктерін пайдалану. Параметрді іздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік басқару

    Сервис және сервистік қызметтер: сервистің негізгі түрлері және олардың сипаттамалары; сервистік қызмет көрсету құрылымы. Қызмет түсінігі. Жаңа қызмет. Сервистік қызметтің қарама-қайшылығы; сервистік қызмет халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру нысаны ретінде. Тұрмыстық қызметті дамыту нысаны ретінде кооперативті қозғалыс; қызмет көрсету кәсіпорындары. Қызмет көрсетудің прогрессивті нысандары; сервистегі коммуникация нысандары; жаңа қызмет түрлерін және қызмет көрсетудің прогрессивті нысандарын енгізу. ҚР ЖОО-да сервистік қызмет мамандарын даярлау жүйесі. Қызмет көрсету этикасы мен психологиясы. Қызмет көрсетудің психологиялық аспектілері; Қызмет этикасының орны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театр өнері

    Театр өнері-шығу тарихы. Театр тілі. Драматургия театр өнерінің негізі ретінде. Батыс Еуропа мәдениеті контекстінде театрдың қалыптасуының негізгі кезеңдері мен бағыттары. ХХ–ХХІ ғасырлар театры. Қазақстан Республикасында театр өнерін дамыту. Мамандығы: режиссер. ХХ ғасырдың режиссерлік театры. Спектакль көркемдік жүйе ретінде. ХХ ғасырдың жетекші режиссерлік мектептері. Пьесаның режиссерлік талдауы. Спектакльдің негізгі элементтері. ХХІ ғасыр театры: мағыналарды жаңа іздеу. Театр өнерінің әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 2. Электрондық бизнес

    Экономикалық қызмет үшін орта және электрондық бизнес негізі ретінде ғаламдық Интернет желісінің жұмыс істеу негіздері. Электрондық коммерция және оның қазіргі экономикадағы орны. Желілік бизнесті жүргізудің негізгі тәсілдері. Интернет-маркетинг. Интернеттегі төлем жүйелері. Электрондық бизнес модельдері. Жеке электрондық бизнесті жүргізу үшін Web - сайтты ұйымдастыру. Электрондық нарық кешені.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 3 Ағылшын тілін нақты мақсатқа

    Бұл пәнді оқу барысында студенттердің шет тіліндегі тілдік құзыреттіліктің осындай деңгейін меңгеруі қарастырылған, бұл оларға мамандық бойынша әдебиеттерді өз бетінше оқуға және болашақта шет елдердегі әріптестерімен сөйлесуге, олардың жұмыс тәжірибесімен танысуға мүмкіндік береді. Студенттерді оқытудың мамандануын ескере отырып бөлінген жеке топтарда сабақ өткізу ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-орай жұмысын ұйымдастыр

    Мәдени-демалыс қызметі: жалпы сипаттамасы; әлеуметтік-мәдени қызметтің технологиялық негіздері; Әлеуметтік-мәдени қызметті әдістемелік қамтамасыз ету; рекреациялық технологиялар; Әлеуметтік-мәдени саланың жас технологиялары; түрлері мен жанрлары бойынша мәдени-демалыс бағдарламаларының технологиялары; мәдени-демалыс бағдарламаларының драматургиясы; режиссура және актерлік шеберлік негіздері; мәдени-демалыс қызметінің әлеуметтік функциялары; бос уақыт әлеуметтануы; мәдени-бос уақыт жұмысының негізгі нысандары мен әдістері; мәдени-бос уақыт жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және мінез-құлық тәртібі; бос уақыттың жаппай түрлерін дайындау, ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық технологиялар

    Пәнге кіріспе; ақпараттық технологиялардың даму тарихы; жаңа ақпараттық технологиялардың негіздері; ақпараттық технологиялардың жіктелуі; ақпараттық технологиялардың даму тенденциялары мен әсері; брондау жүйелері; бағдарламалық өнімдер; Интернетті пайдалану бағыттары; мультимедиялық технологиялар; менеджменттің ақпараттық жүйелері; қонақ үй кешенін Басқару жүйелеріндегі Ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    Өнердің түрлік және жанрлық типологиясын; көркемдік процестің тарихи динамикасын; өнер үшін ең маңызды ұғымдардың теориялық негіздерін (мимесис, көркемдік образ, катарсис, стиль, әдіс, канон) және категорияларды (пропорция, ритм, симметрия, перспектива, түс, құрылым және т. б.), өнерді визуалды қабылдау психологиясының негізгі заңдылықтарын; өнердің маңызды көркем шығармашылық психологиясының мәселелері; қазіргі заманғы өнер мәселелері және оның әлеуметтік функциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметінің сапасын басқару

    Пәнге кіріспе. Өнімнің сапасы және оның көрсеткіштері. Өнімді және сапа жүйесін сертификаттау. Сертификаттау бойынша халықаралық стандарттар сериясы. Кәсіпорында өнім сапасын бақылауды ұйымдастыру. ISO принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 1. Технологиялық Кәсіпкерлік және Стартаптар

    "Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар" пәнін оқу кезінде әрбір студент стартап құруға қатысады. Оқушылар топтар мен командаларға жиналып, жобалар жасайды. Курс студенттерге ат құзіреттілігін, топтық жұмысты және бизнес дағдыларын дамытуға көмектесуге арналған. Оқыту бағдарламасы идеяны іздеуден бастап, өнімді нарыққа шығаруға дейінгі Стартапты құрудың барлық процесін қамтиды. Бұл курстың нәтижесі-нақты MVP дайындау, оны студенттердің іске қосуы және бизнес-инкубаторға немесе жеделдету бағдарламасына түсу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қатынас мәдениеті

    Кіріспе. Іскерлік мәдениет пәні. Іскерлік қатынастар этикасы. Этикеттің негізгі ережелері. Өндірістік қатынастар психологиясының негіздері . Басқару және конфликтология негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орай педагогикасы

    Тәрбие педагогикалық құбылыс ретінде; тәрбиенің мәні және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны. Білім беру әлеуметтік құбылыс және педагогикалық процесс ретінде. Тәрбиенің қозғаушы күштері. Тәрбие мақсаты. Тұлғаның негізгі мәдениеті. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие әдістері және олардың жіктелуі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-орай жұмысындағы социологиялық зерттеуі

    Социологиялық зерттеулер ғылым ретінде. Социологиялық зерттеулердің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Қазіргі Әлеуметтанулық теориялар мен зерттеулер мәдени және бос уақытты өткізудегі әлеуметтанулық зерттеу әдістемесі. Социологиялық ақпаратты жинау әдістері. Қоғам және әлеуметтік өзара іс-қимыл. Мәдени-демалыс жұмысындағы әлеуметтік топтар, ұйымдар мен институттар. Тұлғаның әлеуметтенуі. Әлеуметтік теңсіздік және әлеуметтік стратификация. Мәдениет және қоғам. Отбасы және гендер әлеуметтануы. Жастар әлеуметтануы.. Білім және бұқаралық ақпарат құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-орай қызметінің шеңберіндегі пен маркетинг негіздер

    Маркетингтің негізгі ұғымдарын, принциптерін, функцияларын, әдістерін зерттеу, сонымен қатар өнімді сату нарығында қалыптасқан деңгейді диагностикалау процесін зерттеу, сатып алу құнын өңдеу және бағалау әдістемесін игеру, сату нарығында өнімді қорғау және оның сапалық көрсеткіштерін суреттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-орай жұмысындағы психологиясы

    Қазіргі психология және оның ғылым жүйесіндегі орны. Психика мен сананың дамуы. Психологиядағы тұлға туралы түсінік тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық мәселелері Темперамент. Мінезі. Мінезді дамыту мен қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық мәселелері. Қабілеттер, олардың даму және қалыптасу ерекшеліктері. Эмоциялар мен сезімдер. Ерік. Ерік дамуының психологиялық-педагогикалық мәселелері. Сезім мен қабылдау. Назар аударыңыз. Жад. Ойлау. Қиял. Қарым-қатынас

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиентке қызмет көрсетудің мәдениеті мен этикасы

    Пәнге кіріспе; "этика" және "мәдениет" ұғымдарының арақатынасы; әлеуметтік-мәдени сервис саласындағы маманның этикасы; қызмет көрсету мәдениеті және этикет ережелері. Қызмет көрсету мәдениетінің көрсеткіштері; қызмет көрсету процесінің жалпы сипаттамасы; келушілерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру; Әлеуметтік-мәдени сервис саласындағы маманның әлеуметтік жауапкершілігі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-орай қызметінің шеңберіндегі менеджмент пен негіздері

    Менеджмент ғылымының пәні мен әдістері. Менеджменттің әдіснамалық негіздері. Ішкі және сыртқы орта орган. Басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету. Менеджменттегі коммуникациялар. Басқарушылық шешімдер. Басқару әдістері. Менеджменттегі жоспарлау. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Менеджменттегі Мотивация. Менеджмент жүйесіндегі бақылау. Басшылық: билік және ықпал. Көшбасшылық: көшбасшылық стилі. Жанжалдарды басқару. Менеджердің іскерлік этикеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару

    Персоналды басқарудың негізгі ұғымдарын, қағидаттарын, функцияларын, әдістерін, тұжырымдамаларын, дайындық деңгейі бойынша кадр құрамын сыныптауды, жалпы басқару жүйесіндегі персоналды басқару моделін зерделеу: мақсаттары, функциялары, ұйымдық құрылымы, әдістері; персоналды басқару технологиялары: іріктеу және жалдау, бейімдеу, персоналды іскерлік бағалау, уәждеме, персоналды оқытуды ұйымдастыру, дербес менеджмент.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдени мекемелердегі жоспарлауы және ұйымдастыру

    Мәдениет саласы басқару қызметінің объектісі ретінде; мәдениет мекемелерінің қызметін жоспарлау технологиялары; жоспарлаудың технологиялық кезеңдері; мәдениет саласындағы басқаруға бағдарламалық-мақсатты көзқарас; мәдениет саласындағы басқару қызметінің тиімділігі; шығармашылық ұжым басқару объектісі ретінде; бейнелеу өнеріндегі менеджмент; мәдениеттанушы-менеджердің кәсіби құзыреттері; мәдениет мекемелерінің қызметін жоспарлау; даму кезеңдері мен әдістері жоспарлау процесінің негізгі принциптік сәттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кинематография негіздері

    Кино өнеріне арналған тарихи пәндердің пәні мен әдісі. Өнер тарихының басқа ғылымдарындағы кино тарихы. Курстың теориялық негіздері. Тарихизм принципі ұсынылған материалдың құрылымдық негізі ретінде. Кино тарихының фактілерін таңдау критерийлері. Кино тарихы курсы бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін ұсынылған ғылыми және оқу әдебиеттеріне шолу. Кино тарихының ғылыми терминдері мен категориялық аппараты. Кино тарихының гуманитарлық циклдің басқа ғылымдарымен байланысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі медиа практиканың өзекті аспектілері

    Бұқаралық ақпарат және оның қазіргі әлемдегі рөлі. Қазіргі бұқаралық ақпарат құралдары. Медиа саланың даму тенденциялары. Көрнекі және аудиовизуалды медиа форматтары. Мультимедиа форматтары. Әлеуметтік медиа форматтары (әлеуметтік желілер, мессенджерлер, ағынды платформалар). Интернет БАҚ мазмұны: тақырыптық және жанрлық аспект. Ғаламдық Интернет желісіндегі ақпараттық ағындарды құқықтық реттеу. Қазақстандық Интернетте жаңа интерактивті жобаларды, Қазақстандағы интернет контентін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Драма теориясы

    Өнер жүйесіндегі Драматургия және театр. Драматизацияның бастауы. Эпостағы, лирикадағы және драмадағы шындықтың көркемдік көрінісі. Драма әдебиеттің бір түрі ретінде. Драмалық қақтығыс. Драма ұғымы және шындықтың сахналық Елесі. Драмалық шығармадағы қақтығыс пен жанжал. Драмалық әрекет театр өнерінің феномені ретінде. Классикалық драматургияның түрлері. Жанрлар. Драматургиялық талдау негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-орай жұмысындағы пайдалану және жобалауын ұйымдастыру

    Кәсіпорындарда ішкі экономикалық жоспарлауды ұйымдастыру және мазмұны. Кәсіпорындағы бизнес-жоспарлаудың мазмұны және ұйымдастырылуы. Ұйымның Бизнес-жоспары. Бизнес-жоспар бөлімдерінің құрылымы мен мазмұны. Бизнес-жоспар құру бойынша жалпы ұсынымдар. Тәуекелдер және олардың теріс салдарын азайту жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Контроллинг

    Статистиканың пәні, әдісі және міндеттері. Статистикалық бақылау. Статистикалық жиынтық және топтастыру, кестелер. Абсолютті, салыстырмалы шамалар және олардың графикалық бейнесі. Вариацияның орташа мәні мен көрсеткіштері. Іріктемелі байқау. Әлеуметтік құбылыстардың динамикасын Статистикалық зерттеу. Индекстер. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын Статистикалық зерттеу. Халық және еңбек ресурстары статистикасы. Ұлттық шоттар жүйесі. ҰШЖ-дағы негізгі ұғымдар, жіктеу және топтастыру. Халықтың өмір сүру деңгейінің статистикасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Режиссерлік іс

    Режиссура шығармашылық қызмет ретінде. Режиссура тарихы. Режиссура теориясы. Театр, кино, эстрада режиссерінің түсінігі мен функциялары. Режиссер және драматургия. Сценарий құрамының сұрақтары. Режиссерлік көрініс. Режиссердің әртістермен жұмысы. Рөл сипатындағы бейнені іздеу. Рөл бойынша жұмыс. Қоюшы-Режиссер және шығармашылық топтың мүшелері. Режиссердің суретшімен жұмысының негізгі принциптері. Дыбыс инженерімен жұмыс кезеңдері. Заманауи режиссерлік технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Театр өнері, кинематография, драматургия және режиссерлік іс элементтерімен мәдени-бұқаралық іс-шараларды өткізу сценарийлерін әзірлейді.
  • Қонақжайлылық индустриясының әдістемелік және педагогикалық процесінде ұйымдастырушылық қабілеттерін психология мен мәдени және демалыс жұмысының философиясының Әлеуметтік және мәдени-тарихи зерттеулерінің нәтижелері негізінде көрсетеді.
  • Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар деңгейінде клиенттерге қызмет көрсету және қоғаммен байланыс кезінде тиімді жұмыс істеу үшін іскерлік коммуникация, публицистикалық шығармашылық, стилистика, редакциялау, саяси консалтинг дағдыларын ұсынады.
  • Халықаралық тәжірибені ескере отырып, мәдени-демалыс мекемелерінің қызметін ұйымдастыру және жоспарлау саласында медиа және IT-технологиялар, көптілділік қабілеттерін пайдаланады.
  • PR-мәтіндер мен имиджеология элементтерін қолдана отырып, мәдени-демалыс мекемелерінің қызметінде жарнаманы жылжыту үшін маркетингтік жоспарлар жасайды.
  • Процесс алгоритмін жобалау, идеяны өнімнің өміршеңдігіне жеткізу және қабылдауды негіздеу үшін кәсіби қызметте кәсіпкерлік саласында алынған негізгі экономикалық білімді қалыптастырады.
  • Мәдени-демалыс жұмысында корпоративтік басқару әдіснамасын қолдана отырып, кәсіби саланың негізгі процестерін басқарады.
  • Өмір сүру ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық) және жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен қауіпсіз өзара іс-қимыл саласындағы дағдыларды ескере отырып, еңбек ұжымында көшбасшылық, тұлғааралық және құрылымаралық қарым-қатынас білімі мен дағдыларын қолданады.
Top