Коммуникативтік дағдылар, фармацевтикалық этика негіздерімен

  • Дәріхана өнімдерін нарыққа жылжытудың этика, деонтология, этикалық және құқықтық негіздері. Фармацевттің дәріхана пациенттерімен, әріптестерімен, дәрігерлермен және басқа да медицина қызметкерлерімен қарым-қатынасы, қарым-қатынас үдерісі, коммуникативті құзіреттілігі және тиімді қарым-қатынас қағидалары. Фармацевттің байланыс кедергілері, қақтығыстардың факторлары, оларды шешу жолдары. Фармацевтің пациентке оның жеке басына, жасына және аурудың сипатына байланысты көзқарасы
  • Образовательная программа 6B10106 Фармация
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 5
  • Семестр 1
Top