Визуализацияның ақпараттық технологиялары

  • Пән, бейнелерді қалыптастыру тәсілдерін, түс модельдері мен кеңістіктерін, түс басқаруды, фрактал теориясын, растеризация алгоритмдерін, растрлы бейнелерді өңдеу алгоритмдерін, бейнелерді сүзуді, векторизацияны, проекцияны және кеңістіктегі түрлендіруді, екі өлшемді және үш өлшемді объектілердің бейнелерін, OpenGL кітапханасын (синтаксис, буферлер, примитивтер, матрицалар, бағдарламалық жүзеге асыру), компьютерлік графиканың аппараттық құралдары.
  • Образовательная программа 6B06106 Басқарудағы ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top