Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Парфюмерлік-косметикалық саладағы менеджмент және маркетинг
-
Бәсекелестердің стратегиялық топтарын талдау. Бәсекелестерді талдау, нарықтағы бәсекелестік, салыстырмалы бәсекелестік артықшылықтар мен кемшіліктерге шоғырлану, SWOT талдауын қолдану. Әр бәсекелестің шығындар құрылымы, пайда көздері, ресурстар мен құзыреттер, өнімнің бәсекеге қабілеттілігі мен саралануы, тік интеграция дәрежесі, саланың дамуына тарихи реакциялар және басқа факторлар. Маркетингтік талдау жүргізу үшін нарықты зерттеу және маркетингтік зерттеулер. Фокус-топтар және сұхбаттың әртүрлі түрлері сияқты сапалы маркетингтік зерттеулер. Сандық маркетингтік зерттеулер-статистикалық және басқа зерттеулер. Эксперименттік әдістер - нарықты тестілеу және т. б.
-
Образовательная программа 7M10113 Фармацевтикалық косметология
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 3