Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Нарық жағдайындағы кәсіпорынның маркетингтік қызметінің мәні, баға белгілеу механизмі; маркетингтік стратегияны зерттеу. Нарықтық жағдайды бағалау, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету тауар, баға және өткізу саясатын әзірлеу. Мақсаттары: маркетингтің теориялық негіздерін және түсініктемелік аппаратын оқыту, сонымен қатар маркетинг элементтері мен принциптерін пайдалану бойынша тәжірибелі дағдыларды игеруді қамтамасыз ету.
-
Образовательная программа 6B04102 Аудит және салық салу
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1