Маркетинг

  • Нарық жағдайындағы кәсіпорынның маркетингтік қызметінің мәні, баға белгілеу механизмі; маркетингтік стратегияны зерттеу. Нарықтық жағдайды бағалау, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету тауар, баға және өткізу саясатын әзірлеу. Мақсаттары: маркетингтің теориялық негіздерін және түсініктемелік аппаратын оқыту, сонымен қатар маркетинг элементтері мен принциптерін пайдалану бойынша тәжірибелі дағдыларды игеруді қамтамасыз ету.
  • Образовательная программа 6B04102 Аудит және салық салу
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top