Цифрлық аватарларды жасау әдістері мен технологиялары

  • Цифрлық аватарларды жасау әдістері мен технологиялары. Сандық андроидтардың 3D үлгілері. Фотограмметриялық технологиялар психогеометриялық талдау. CGI графикасы. Қолданылған парадигмалар мен принциптер. пайдаланушы үлгісі. Диалогты сипаттау және дамыту. Жүйенің интерактивті модельдерін құру. Оны қолдануға және үйренуге көмектесіңіз. Программалық интерфейстер мен құралдар, олардың мүмкіндіктері. 3DsMAX, Revit компьютерлік бағдарламаларын объектілердің үш өлшемді компьютерлік кескіндерін өңдеуде және шығармашылық жобалау есептерін шешуде қолдану мүмкіндіктері.
  • Образовательная программа 7M06133 Бағдарламалық инженерия
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top