Мемлекеттік маркетинг

  • Бұл курс мемлекеттік сектордағы маркетинг пен ұйымдық табыс арасындағы байланысты зерттейді. Ол қоғамдық ұйымдардың жергілікті, ұлттық және жаһандық экономикаға әсерін зерттейді. Қамтылған тақырыптар стратегиялық маркетингті, негізгі маркетингтік стратегияны әзірлеуді, жаңа ұсыныстарды әзірлеуді және іске қосуды, коммуникациялық стратегияларды құрастыруды және енгізуді, нарықтарды бағалауды және болжауды қамтиды. Студенттер маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды мемлекеттік қызмет, мемлекеттік басқару және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік ұғымдарымен үйлестіруді үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04101 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
Top