Брендтерді басқару

  • Курс келесі бөлімдерден тұрады: брендтер мен бренд менеджмент, бренд капиталы, бренд стратегиясын жобалау және енгізу, жаңа өнімдерді енгізу және атау, брендті кеңейту, жаңа өнімді шығару, брендті орналастыру, бренд элементтерін таңдау, маркетингтік науқан дизайны, бренд капиталын құруға арналған БМК, брендті жылжытудың жылдық жоспарын жасау, және бренд капиталын өлшеу. Курстың дамуын бағалау бренд жобаларын нөлден бастап бренд бук құруға дейін дәлелді қорғау негізінде жүзеге асырылады. Студенттер бренд менеджментінің негізгі тұжырымдамаларын іс жүзінде қолдану үшін таңдалған брендтер бойынша жеке және топтарда жұмыс істейді.
  • Образовательная программа 6B04130 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top