Бизнес коммуникациялар

  • Пән іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін бизнес аясындағы заманауи ұйымдарға тән коммуникация жүйесі жайлы негізгі түсініктерді қалыптастырады. Іскерлік коммуникацияның қазіргі кезеңгі бағыттарына шолу жүргізіледі. Бизнес-коммуникацияларды жүзеге асырудың ерекшеліктері, ұйымның бизнес-ортадағы мінез-құлқы, ақпаратты қабылдау, негіздеу және талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау туралы жан-жақты ойларды дамытады. Әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен, бәсекелестермен, іскерлік коммуникациялардың сапасын қамтамасыз етуге мүдделі кәсіпорындардың клиенттерімен өзара іс-қимыл жасауға бағытталған кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Студенттер бұл дағдыларды жағдайлық есептерді шешу, іскерлік ойындарды өткізу және кейстерді шешу арқылы меңгереді
  • Образовательная программа 6B04130 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top