Бренд және контент-маркетинг

  • Пәннің мақсаты – компанияның бренді мен контент-маркетингінің стратегиялық бағдарламасын құрастыру, брендингтің тиімділігін бағалау, бренд элементтері мен мазмұнын, қаптаманы, корпоративтік сәйкестендіруді әзірлеу процесін ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: Тауар таңбасын жасау технологиясы Тауар таңбасын жылжыту технологиялары. Брендті басқарудағы маркетингтік зерттеулердің рөлі. Тауар таңбасының құрылымдық элементтері мен сипаттамалары.
  • Образовательная программа 8D04104 Iскерлік әкімшілендіру
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top