Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04104 Iскерлік әкімшілендіру в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – бизнесті басқару саласындағы жаңа нысандар мен тетіктерді әзірлеуде заманауи жобалық-бағдарламалық теорияны, әдістемені және аналитикалық әдістемелерді қолдана алатын, жобалар мен бағдарламалардың тиімділігін қолдау мен арттырудың қолданыстағы тәсілдерін әзірлеуге қабілетті жоғары білікті топ-менеджерлерді сапалы даярлауды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Бизнес жаһандануы

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік-экономикалық процестер туралы мәліметтерін талдау және түсіндіру, макро және микроэкономикалық көрсеткіштердің өзгеру себептерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Бағдарлама мыналарды зерделеуге бағытталған: жетілмеген бәсеке жағдайында нарықтың өзара әрекеттесуі; экономикалық тепе-теңдік пен әлеуметтік әл-ауқат; Кейнсиандық және неоклассикалық инвестициялық модельдер; экономикалық циклдар; мультипликатор-үдеткіш әрекеттесу моделі; AD-AS моделіндегі импульстің таралуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшының жеке тиімділігі: тәлімгерлік және коучинг

    Курстың мақсаты – көшбасшының жеке ресурстарын ұйымдастыру, жоспарлау және тиімді пайдалану дағдыларын дамыту. Пән құзыретті өзін-өзі басқарудың практикалық дағдыларын меңгеру, өзін-өзі ұйымдастыру мәселелерін шешу және өз ресурстарын басқару үшін қажетті кәсіби маңызды жеке қасиеттерді дамыту қажеттілігін түсіну қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникациялар

    Пәннің мақсаты: коммуникацияларды тиімді жүзеге асыру, команда құру, жанжалдар мен күйзелістерді басқару, іскерлік коммуникацияны қалыптастыру, дамыту және жетілдіру қабілеттерін қалыптастыру. Бағдарлама мыналарды зерделеуге бағытталған: Ұлттық және корпоративтік мәдениеттердің өзара әрекеттесуі. Мәдениетаралық қарым-қатынас және халықаралық бизнестегі келіссөздер дағдылары. Қарым-қатынас және коммуникация. Қарым-қатынас құрылымы. Байланыс арналары, коммуникациялық кедергілер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі LIVE ойын-техникасы

    Пәннің мақсаты: жаңа бизнес шешімдері үшін ойындарды жүйелік модельдеу, материалдық, қаржылық және ақпараттық ағындарды қайта құрылымдау дағдыларын қалыптастыру. Бағдарлама мыналарды зерделеуге бағытталған: ұйымның қызметін модельдеу; ұйым қызметін модельдеу принциптері; бизнес-процестерді талдау және модельдеу құралдары; кәсіпорын қызметінің үлгілерін құру; кәсіпорынның бизнес-процестерінің үлгілерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшының эмоционалды интеллектісі

    Пәннің мақсаты – ұйымдарда экономикалық қауіпсіздік жүйесін әзірлеу және енгізу дағдыларын қалыптастыру Пән ақпараттық және аналитикалық жүйелерді, шешімдерді қолдау жүйелерін және басқа да Business Intelligence құралдарын жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджментті цифрлық трансформациялау және бизнесті масштабтау

    Пәннің мақсаты: кәсіпорынды басқаруда цифрлық технологияларды қолдануды қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: бизнестің цифрлық трансформациясы, ұйымдар мен бизнес-процестерді басқарудың жаңа үлгілері мен сценарийлерінің пайда болуы, бизнес-модельдердің трансформациясы, компания персоналын басқару, маркетинг және логистикадағы цифрлық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Digital HR трендтері

    Пәннің мақсаты: цифрлық HR тенденцияларын пайдалана отырып, адам ресурстарын басқару, жоспарлау және персоналды орналастыру дағдыларын қалыптастыру. Бағдарлама мыналарды зерделеуге бағытталған: қызметкерлерді бағалау жүйесін жетілдіру, еңбек өнімділігін арттыру, ұйым персоналының тиімділігі арқылы қолда бар еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану қабілетін дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тандемократия

    Пәннің мақсаты: ынтымақтастықтың табысты стратегиясын құру және тандемдік қатынастарды дамыту қабілетін қалыптастыру. Бағдарлама мыналарды зерделеуге бағытталған: студенттердің бизнесті табысты дамыту үшін серіктестіктің маңыздылығы туралы идеяларын қалыптастыру, сонымен қатар тәуелсіз талдау және табысты ынтымақтастықты дамыту әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі және әдістері

    Пәннің мақсаты қоғамда болып жатқан әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау, дамудың мүмкін бағыттарын болжау қабілетін қалыптастыру; Бағдарламада мынадай сұрақтар зерттеледі:ғылыми танымның әдіснамалары, ғылыми білімнің мәселелері және оның ақиқатын негіздеу, олардың экономикалық зерттеудегі ерекшеліктері, экономикалық зерттеудегі ғылыми танымның құрылымы мен динамикасы. ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • FIIT: финтех өнім

    Пәннің мақсаты – мәліметтерді өңдеу әдістерін қолдану, қаржылық есептеулер, қаржылық жоспарлау және модельдеу дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін болады: Компанияны басқару құралдары. Болжам: қаржылық жоспарлау және бюджеттеу. Бақылау және талдау: басқару есебі. Қаржылық модельдеу түсінігі. Қаржы моделін жасаудың жалпы принциптері мен логикасы. Операциялық қызмет пен қаржылық нәтижелерді модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • е-Маркетинг және нейромаркетинг стратегиясы

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы кәсіпорында электронды маркетинг пен нейромаркетингтің негізгі құралдарын қолдануда студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқытылатын болады: электрондық маркетинг пен нейромаркетингтің стратегиялық жоспарын құру; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; тауар саясаты бойынша стратегиялық шешімдер; тарату арналары бойынша стратегиялық шешімдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд және контент-маркетинг

    Пәннің мақсаты – компанияның бренді мен контент-маркетингінің стратегиялық бағдарламасын құрастыру, брендингтің тиімділігін бағалау, бренд элементтері мен мазмұнын, қаптаманы, корпоративтік сәйкестендіруді әзірлеу процесін ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: Тауар таңбасын жасау технологиясы Тауар таңбасын жылжыту технологиялары. Брендті басқарудағы маркетингтік зерттеулердің рөлі. Тауар таңбасының құрылымдық элементтері мен сипаттамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке брендинг

    Курстың мақсаты – басқару стратегиясын құру, тиімділікті бағалау, жеке бренд, стиль элементтерін әзірлеу процесін ұйымдастыру. Пән тұлғааралық қарым-қатынаста және ұйымдық мәдениетте жеке брендті қолдану қабілетін қалыптастырады. «имидж» және «жеке бренд» категорияларының арақатынасы. Жеке, бұқаралық және корпоративтік брендинг стильдері. Әсерді басқару технологияларының үлгілері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ұйымдар қызметінің экономикалық және техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді ескере отырып, белгілі бір стандарттар мен нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес экономикалық, қаржылық, техникалық және әлеуметтік зерттеудің түрлі әдістерін пайдалана отырып, ұйымдардың қызметін терең талдау негізінде бизнес-процестерді жақсарту бойынша сараптамалық қорытынды қалыптастыру.
  • ауқымды кешенді зерттеулер жүргізу және соның негізінде стратегиялық қорытындылар жасау және олардың маңыздылығын экономикадағы жүйелік тәсіл мен математикалық талдау әдістері арқылы,сондай-ақ қаржылық талдау мен бизнес талдау әдістерін орындай отырып дәлелдеу,.
  • бизнес-талдаудың деректер мен бағдарламалық құралдарын талдау модельдерін, стратегиялық басқаруды іске асыру қағидаттарын, қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен бағдарламаларды пайдалана отырып, қабылданған басқарушылық шешімдердің тиімділігі мен орындылығына мониторинг жүргізу.
  • инвестициялаудың, инвестициялық талдау мен болжаудың, қаржылық менеджменттің, инновациялық менеджменттің, бизнес талдаудың және стратегиялық менеджменттің әдістері мен модельдері негізінде жобаларды басқарудың тиімді тәсілдерін әзірлеуді жоспарлау.
  • әлеуметтік - экономикалық және қаржылық көрсеткіштердің болжамдарын жасау және кірістілікті есептеу технологиясы мен әдістері, шешім қабылдаудың көп критериалды міндеттері мен оңтайландыру әдістері арқылы стратегиялық басқару шешімдерін әзірлеу.
  • қазіргі заманғы динамикалық экономикалық модельдерді пайдалана отырып, әзірлеу әдістерін пайдалана отырып, ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау, жаңа тауардың бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыра отырып, кірістіліктің қаржылық көрсеткіштерін және цифрландыру жағдайында жобаларды басқарудың үздік тәжірибесін есептей отырып бизнес-жоспар әзірлеу.
  • қаржылық менеджмент әдістерін қолдана отырып, сондай - ақ электрондық бизнесті жүргізуді бақылаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып, тәуекелдерді өзін-өзі реттеу және өзін-өзі басқару жолымен криминалдық қатерлерге қарсы іс-қимылдың қазіргі заманғы үлгілерін іске асыру рәсімдерін пайдалана отырып, комплаенс-бақылау бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру.
  • стратегиялық басқару құралдарын, электрондық бизнес пен электрондық коммерцияны жүргізу әдістерін пайдалана отырып және комплеанс – бақылау элементтерін қолдана отырып, тұтынушылардың қажеттіліктерін талдау және зерделеу жолымен нарықтағы жаңа өнімді немесе қызметтерді әзірлеу және шығару.
  • Іскерлік әкімшілік жүргізудің қазіргі парадигмалары контекстінде маңызды аналитикалық зерттеулер, сыни талдау, жаңа идеяларды бағалау және синтездеу негізінде пәнаралық деңгейде экономиканы, бизнесті және менеджментті дамытуға елеулі үлес қосу;
  • жаңа құрылымдарды қаржыландыру мүмкіндігін және олардың тиімділігін, сондай-ақ қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдаланатын жаңа кіші бөлімдермен іске асырылатын жобалар мен бағдарламалар негізінде стратегиялық құндылыққа бағдарланған басқаруды есептеу арқылы ұлттық және әлемдік экономикалық жүйелердің дамуын ескере отырып, ұйымдардың қазіргі заманғы құрылымын құру;
  • қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, әлемдік тәжірибені, Стратегиялық талдау және капиталды инвестициялау әдістерін зерттеу арқылы ұйымдардың, саланың инновациялық даму бағдарламасын қалыптастыру.
  • Бизнесті трансформациялау модельдерін пайдалана отырып, ұйымдардың мақсаттарына қол жеткізу үшін турбуленттік өзгерістерді ескере отырып, стратегиялық баламалардың тұжырымдамасын жасау, тәуекелдерді өзгертуге, бағалауға және уақтылы ден қою, сондай-ақ трансформацияны табысты іске асыру үшін roadmap әзірлеу.
Top