Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Әр түрлі сегменттердегі тұтынушылар-дың әрекеті
-
Пәнде әр түрлі сегменттердегі тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың заманауи тұжырымдамалары, тәсілдері мен әдістері, сонымен қатар тұтынушылық сұранысты маркетингтік зерттеуге арналған технологиялар мен құралдар көрсетілген. Сыртқы және ішкі факторлардың тұтынушылардың мінез-құлқына әсеріне, оларды коммерциялық қызметте, маркетингте, сатып алушының тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) сатып алу туралы шешім қабылдау процесінде тиімді пайдалануына ерекше көңіл бөлінеді.
-
Образовательная программа 6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5