Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі в Сафи Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты тауар ассортиментін іске асыру және кеңейту үшін тиімді сегменттерді анықтау мақсатында ұлттық және халықаралық мұнай нарықтарының кешенді зерттеулерін әзірлеуге қатысуға, өндірісті оңтайландыру бойынша өз ұсыныстарын енгізуге, маркетингтік ортаның тиімділігін бағалауға қабілетті кәсіби және табысты маркетологтарды дайындаудан тұрады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері
Іскерлік білім модулі
-
2 Оқу жылы
Ақпараттық технологиялар саласы
Қазақстанның отын-энергетикалық кешені
Экономикадағы математика 1
Экономика негіздері
Менеджмет негіздері
Қаржы және есеп
Маркетингке кіріспе
Маркетингтік қызметті құқықтық реттеу
Коммерциялық қызмет негіздері
Бизнестегі экономика
Экономикадағы математика 2
Кәсіпорын экономикасы
Қаржылық нарықтар және делдалдар
-
3 Оқу жылы
Математикалық статистика және эконометрика
Тауарлар мен қызметтер нарығында баға белгілеу
Әр түрлі сегменттердегі тұтынушылар-дың әрекеті
Мұнай нарығындағы баға белгілеу
Саланың құқықтық негіздері
Маркетингтік логистика
Мұнай нарығын тұтынушылардың мінез-құлқы
Логистика негіздері
Сандық жүйелер мен желілер
Маркетингтік коммуникациялар
Мұнай кәсіпорнында маркетингтік қызметті ұйымдастыру
Ақпаратты қорғау жүйесін модельдеу
Саладағы іскери коммуникациялар
Мұнай нарығының стратегиялық маркетингі
Стратегиялық маркетинг
Мұнай және мұнай құбырларының маркетингтік коммуникациялары
-
4 Оқу жылы
Өнімнің сапасын басқару
Әлемдік сауда нарығы/
Әлемдік мұнай нарығы
Мұнай нарығында сатуды басқару
Мұнай саласындағы бәсекелестердің қызметін талдау
Бизнес тауарлар мен қызметтер нарығын талдау
Киберқауіпсіздікті басқару
Сауда жобаларын басқару
Мұнай саласындағы маркетингті басқару
Маркетингтік инновацияны басқару
Мұнай- газ саласындағы инновациялық жобалардың маркетингі
Оқыту нәтижелері
- Нарықтың, тауардың және оның ассортиментінің, тұтынушылардың конъюнктурасын және олардың мінез-құлқын білуін қолдану
- Кәсіпорынның маркетингтік ортасын зерттеу және талдау, интеллектуалды, технологиялық және өндірістік әлеуетті бағалау, әлсіз және күшті жақтарын анықтау
- Кәсіпкерлік қызметтің, пайда мен кірістің тиімділігін бағалау, тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ету.
- Тауарлар мен қызметтердің сапасын арттыру және тұтынушылық қасиеттерін жақсарту жөнінде ұсынымдар әзірлеу
- Сұранысты қалыптастыру және сатуды (сатуды) ынталандыру бойынша маркетингтік коммуникация жүйелерін талдау.
- Маркетингтік қызметті ақпараттық қамтамасыз етуді құру және жетілдіру
- Тарату арналарының стратегияларын әзірлеу, тарату және сату жүйесін ұйымдастыру.
- Мұнайды және өзге де тауарларды (қызметтерді) өндіруге, тасымалдауға, сатуға байланысты компанияның маркетингтік саясатын түсіну, әзірлеу)
Ұқсас БББ
6B04105 Маркетинг
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B04105 Маркетинг
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
6B04105 Маркетинг
Қазақстан-Британ техникалық университеті
6B04105 Диджитал маркетинг
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)