Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі в С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде экономикалық ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі теориялық қағидалары, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу тақырыбын таңдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. заманауи технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Курс экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің рөлін және экономиканың дамуын зерттейді. Курста кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыру және кәсіпкерлердің қаржы ұйымдарымен өзара іс-қимылы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Курс табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізді экологиялық ұғымдары мен заңдылықтары,қоршаған ортаны қорғаудың мәселлері мен әдістері туралы; адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау тәсілдері, әртүрлі жағдайларда ұйымдардың тұрақты жұмыс істеуі, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мәселелері туралы қажетті білім алуға бағытталған және техногендік сипаттағы, зақымданыудан қазіргі заманғы қорғану құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері

    Курс құқықтың негізгі салалары (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) мәселелерін қарастырады және құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін жүйелі білім бере отырып, құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік береді. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлық қатынастардың мәні мен мазмұнын, ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласы бойынша мемлекеттік саясатының негізгі бағыттарын ашады; ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының нәтижелерін қарайды; ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекеттік саясатына, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі нормативтік құқықтық актілеріне сипаттама береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік білім модулі

    Курс бизнес түсінігі мен мәнін зерттейді. Бизнесті жүргізудің негізгі белгілерін, жаңа жұмыс орындарын, кәсіпкерлік фирмаларды құру тәсілдерін ашады. Шағын бизнестің экономикалық шараларын, капиталды, маркетингтік және қаржылық саясатты қарайды. Бизнесті қолдау шаралары. Компания қызметін талдау және бағалау. Нәтижесінде білім алушылар кез келген ҚФБ-да бизнес құрудың тиімді жолдарын ұсына алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық технологиялар саласы

    Саланың ақпараттық технологияларын, ақпараттық технологиялар түрлерін дамытудың маңызды қағидаттарын зерделеу. Бұл пәнді оқу технологиялық процестің тиімділігі мен өнімділігін арттыру үшін өндірістік процесте ақпараттық технологияларды қолдана алатын мамандарды дайындауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның отын-энергетикалық кешені

    Курс Қазақстанның отын – энергетикалық кешенінің құрылымымен, оның алдында тұрған мақсаттар мен міндеттермен таныстырады. Пәнді оқу білім алушыларда энергияны тұтыну мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, отын-энергетика кешенінің әрбір және жалпы ел үшін маңызы мен рөлін түсінуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика 1

    Курс экономикадағы математика туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған - мақсаты экономикалық объектілерді, процестер мен құбылыстарды математикалық формальды түрде зерттеу болып табылатын теориялық және қолданбалы ғылыми қызмет саласы. Математика тілі экономистерге көптеген күрделі құбылыстар туралы негізделген және тексерілетін гипотезалар жасауға мүмкіндік береді, олардың сипаттамасы математикалық аппараттың қатысуынсыз қиын болып көрінеді. Аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебраның негіздері зерттелген. Қарапайым және күрделі қызығушылық. Банк қызметіндегі пайыздық есептеулер. Математикалық анализге кіріспе: Функция түсінігінің пайда болуы және дамуы. Экономикадағы функциялар және саралауды қолдану. Тұтыну функциялары және бюджеттік шектеулер. Сұраныс пен ұсыныс қисықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Курс экономика негіздері саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқытылатын пән шеңберінде экономикалық даму, меншік, макро - және микроэкономика, шаруашылық жүргізуші субъектілердің жұмыс істеу ортасы, бизнесті басқару және ұйымдастыру нысандары, әдістері, шаруашылық жүргізуші субъектіні қайта құрылымдау және т.б. проблемалар ашылды. Ұлттық экономикадағы теңгерімсіздіктің макроэкономикалық себептері қарастырылады: инфляция, жұмыссыздық, циклдік және маусымдық ауытқулар, тоқырау, тоқырау, дағдарыс, депрессия және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Менеджмет негіздері

    Курс шетелдік және отандық менеджментті қалыптастыру және дамыту қатынастарында бәсекелестік жағдайда әрекет ететін шаруашылық жүргізуші субъектілердің басқару қызметінің әдіснамалық негіздері мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржы және есеп

    Курс студенттерге қаржылық менеджмент және бухгалтерлік есеп негіздерін түсінуге көмектеседі. Бұл пәндерді меңгеру теңгерімді және тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін қажет. Қаржылық басқарудың негізгі мәселелері кез-келген заманауи кәсіпорынның қаржы-шаруашылық қызметінің маңызды құрамдас бөлігі болып саналады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетингке кіріспе

    Курс маркетинг тұрғысынан компанияны зерттеу, басқару және дамыту технологиясын ашады. Маркетингтің мазмұны мен формаларының эволюциясы, оның әлеуметтік-экономикалық табиғаты, пәні мен мақсаттары, принциптері мен әдістері, маркетинг функциялары қарастырылады. Клиенттердің мінез-құлқы теориясының психологиялық және экономикалық аспектілеріне, маркетингтік менеджменттің негіздеріне, сондай-ақ маркетингтік қызмет мазмұнының қысқаша сипаттамасына көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік қызметті құқықтық реттеу

    Пән Қазақстандағы маркетингтік бизнестің құқықтық аспектілерін зерттеуге арналған. Курстың басты ерекшелігі - маркетингтік қызмет көрсету нарығында пайда болатын әр түрлі кәсіпкерлік қатынастарды, сондай-ақ көптеген нақты және гипотетикалық мысалдарды ашатын Қазақстандағы маркетингтік қызметке жаңа көзқарас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық қызмет негіздері

    Курс күрделі нарықтық экономика жағдайында сәтті сауда бизнесі үшін қажетті сауданың негіздерін ашады. Тауарлар мен қызметтер нарығындағы коммерциялық қызметтің қағидалары, коммерциялық операциялардың сипаты мен мазмұны, коммерциялық қызметтің объектілері мен субъектілері және қызметтері көрсетілген. Тауарлар ассортиментін қалыптастырумен және тауарлық-материалдық қорларды реттеумен байланысты коммерциялық процестер жан-жақты қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Бизнестегі экономика

    Курста бизнес экономикасының түсінігі мен мәні зерттеледі. Онда бизнестің экономикалық көрсеткіштері, кәсіпкерлік фирмаларды құрудың экономикалық өлшемдері көрсетілген. Шағын бизнес, капитал, маркетинг және қаржылық саясаттың экономикалық өлшемін қарастырады. Компанияның экономикалық қызметін талдау және бағалау. Нәтижесінде студенттер экономикалық өсудің тиімді жолдарын ұсына алады. Оқу процесінде рөлдік ойындар, кейс-стади және жоба әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 8
  • Экономикадағы математика 2

    Пәнді оқу экономикалық математика курстарында алған білімдерге негізделеді - 1. Курсты оқу кезінде ғылым мен техниканың жаңа жетістіктерін қолдана отырып, оқытудың инновациялық әдістері қолданылады. Математика салаларын зерттеу: дифференциалды және интегралды есептеулер. дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы, экономикалық құбылыстар мен процестерді математикалық модельдеу әдістері қазіргі экономикада кеңінен қолданылады. Пәнді игеру бизнес-жобаларды модельдеу және экономикалық көрсеткіштерді оңтайлы басқару курстарын оқып-үйрену үшін және жалпы алғанда мәселелерді дұрыс тұжырымдау және шешу үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын экономикасы

    Курс кәсіпорынның жұмыс істеу ортасының мәселелері, өндірісті ұйымдастырудың формалары мен әдістері, кәсіпорындарды басқару және қайта құру, персоналды басқару мәселелері қарастырылатын модульдермен толықтырылды. Кәсіпорынның даму факторлары сипатталған, кәсіпорындағы инновациялық және инвестициялық белсенділік көрсетілген. Кәсіпорындағы қаржылық ресурстарға, аналитикалық қызметке назар аударылады. Курсты оқу кезінде кейс технологиясы мен іскери ойындар кеңінен қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 8
  • Қаржылық нарықтар және делдалдар

    Курсты оқып үйрену студенттерге Қазақстанның қаржы нарығында болып жатқан аспектілерді және оның елдің жалпы экономикалық дамуындағы рөлін түсінуге, экономикалық талдау дағдыларын, қаржы саласында бағдарлау және шешім қабылдауға дағдыландыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Математикалық статистика және эконометрика

    Курстың мақсаты - математикалық статистика және эконометрика негіздерін білуге ​​арналған. Экономика маманнан статистика және эконометрикалық мәселелер саласындағы заманауи әдістер мен модельдерді қолдануды және оны нақты экономикалық процестерді сипаттау, талдау және болжау үшін қолдану мүмкіндіктерін анықтауды талап етеді. Келесі тақырыптарды зерделеу: Кездейсоқ процестер. Статистикалық бағалау және гипотезаны тексеру. Тәжірибелік мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістері және тарату параметрлері. Дақтарды бағалау. Рейтингтерді салыстыру. Тиімді бағалар. Аралық бағалау. Қалыпты байланысты таралу. Гипотезаны тексеру. Келісім критерийлері. Статистикалық тәуелділікті зерттеу. Көпөлшемді қалыпты таралу. Тиімді бағаларды құру.Корреляция теориясының элементтері. Регрессивті динамикалық модельдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тауарлар мен қызметтер нарығында баға белгілеу

    Оқу процесінде нарықтық жағдайдағы бағаның рөлі ашылады. Бағасы мен мәні, олардың мәні мен байланысы. Баға факторлары. Баға белгілеу әдістемесі. Қазақстан Республикасындағы баға белгілеудің әдіснамалық ерекшеліктері. Баға жүйесі. Еркін бағаны қалыптастыру. Бағаны есептеу әдістері. Жеңілдіктер мен жеңілдіктер. Бағаны реттеу. Импорттық тауарларға баға белгілеу ерекшеліктері. Экономиканың жекелеген салаларындағы баға белгілеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • Әр түрлі сегменттердегі тұтынушылар-дың әрекеті

    Пәнде әр түрлі сегменттердегі тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың заманауи тұжырымдамалары, тәсілдері мен әдістері, сонымен қатар тұтынушылық сұранысты маркетингтік зерттеуге арналған технологиялар мен құралдар көрсетілген. Сыртқы және ішкі факторлардың тұтынушылардың мінез-құлқына әсеріне, оларды коммерциялық қызметте, маркетингте, сатып алушының тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) сатып алу туралы шешім қабылдау процесінде тиімді пайдалануына ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Мұнай нарығындағы баға белгілеу

    Пәнде баға функциялары, әдіснамасы, мұнай нарығындағы бағаның салалық ерекшеліктері қарастырылады; отын-энергетикалық және минералды-шикізат кешенінің өнімдеріне бағаны белгілеу. Баға динамикасын индекстеу нысандары көрсетілген; мұнай-газ секторы кәсіпорындары үшін баға саясатының заманауи әдістерін, баға стратегиясы мен баға механизмін ашады; баға құру саласындағы шетелдік тәжірибені жинақтайды; баға құрудағы практикалық мәселелердің шешімдерін ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • Саланың құқықтық негіздері

    Құқықтың мұнай, экологиялық, жер, қаржы, кәсіпкерлік салалары түсінігі: құқық салаларының мәні, әдісі, принциптері, жүйесі. Құқық салаларының мәні: құқықтық қатынастар субъектілерінің субъективті құқықтары мен заңды міндеттері, осы құқықтық қатынастардың субъектілері мен объектілері. Қолданыстағы заңнамада көзделген құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік логистика

    Курс маркетингтік логистиканың негіздерін ашады. Маркетингтік логистиканың анықтамалары, принциптері, функциялары және негізгі бағыттары келтірілген. Маркетинг пен логистиканың қиылысында пайда болған проблемалық бағыттар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Мұнай нарығын тұтынушылардың мінез-құлқы

    Бұл курста мұнай нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы туралы қажетті ақпарат бар. Қазақстанда және халықаралық нарықтарда тұтынушылардың сатып алу туралы шешім қабылдауы мен мінез-құлқының заманауи үлгілері зерттеледі және курс ұйымдастырушылық тұтынушылардың мінез-құлқына арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Логистика негіздері

    Пән логистиканың мақсаттары мен міндеттерін, логистиканың негізгі түсініктерін, негізгі әдістерін, логистиканың функцияларын; тасымалдау, қоймалау және іске асыру саласындағы логистиканың негізгі міндеттерін және ақпараттық ағындарды басқарудың логистикалық технологияларын қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Сандық жүйелер мен желілер

    Сандық схеманың қисынды негізі. Логика алгебрасының негізгі түсініктері мен заңдары. Логикалық элементтер. Қалыпты нысандар. Логикалық функцияларды азайту. Аралас сұлбалар. Кодерлер мен декодерлер. Мультиплексорлар және демультиплексорлар. Қосушылар. Салыстырғыштар Триггерлік құрылғылар. Тіркеушілер Санауыштар. Сандық сақтау құрылғылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Тақырып тиімді маркетингтік коммуникацияны қалыптастыруды қамтиды. Интегралды маркетингтік коммуникацияның мәні қарастырылады, жарнамалық науқанның кезеңдері, сатуды жылжыту нысандары, жеке сатылымның ерекшеліктері, компанияның жағымды имиджін құру құралдары, сонымен қатар маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдарындағы практикалық және ситуациялық тапсырмалар, жағдайлар мен сынақтар ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мұнай кәсіпорнында маркетингтік қызметті ұйымдастыру

    Маркетинг қағидаттарында жұмыс істейтін мұнай-газ кәсіпорнының басқару құрылымын қалыптастырудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістемесі көрсетілген. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің ұйымдық құрылымдарының түрлері, маркетингтік қызмет бөлімшелерінің негізгі міндеттері мен функциялары, маркетинг жүйесіндегі міндеттер, міндеттер, құқықтар мен міндеттердің бөлінуі, оның құрамы жан-жақты қарастырылады. пәнде маңызды орын маркетингтік зерттеулерді кәсіпорында жоспарлау және маркетинг негізінде өндірісті жоспарлау мәселелеріне беріледі. пәннің жеке модулі кәсіпорындағы интрапреневризацияны қалыптастырудың маркетингтік тұжырымдамасына арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғау жүйесін модельдеу

    Сызықтық регрессиялық модельдер. Модельдің сенімділігін анықтау. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Интеграцияланған жүйелік модельдеу ортасы. Сызықты емес модельдер. Параметрлерді анықтауға арналған тікелей іздеу әдісі. Сызықты емес модельдер. Параметрлерді анықтауға арналған симплекс әдісі. Модельдеу нәтижелерін өңдеу. Сызықты емес модельдердің параметрлерін анықтауға арналған Гаусс әдісі. Модельдеу нәтижелерін өңдеу. Параметрлерді анықтаудың градиент әдісі. Модельдеу нәтижелерін өңдеу. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталған модель параметрлерінің анықтамалары. Модельдеу нәтижелерін өңдеу. Статистикалық және модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Саладағы іскери коммуникациялар

    "Саладағы іскерлік коммуникациялар" пәні саладағы қандай да бір коммуникативтік жағдайлар мен міндеттерді шешу мақсатында одан әрі кәсіби қызмет үшін қажетті іскерлік қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын дамыту тұжырымдамасы саласында білім береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мұнай нарығының стратегиялық маркетингі

    Курс мұнай нарығының стратегиялық маркетингінің маңыздылығын және оны бағалау әдістемесін, нарықтық мүмкіндіктердің стратегиялық болжамын, бағаны стратегиялық қалыптастыруды көрсетеді. Сондай-ақ, стратегиялық жоспарды әзірлеу, мұнай-газ нарығының стратегиялық менеджменті мен маркетингі саласындағы әртүрлі сарапшылар ұсынған компаниялардың өсуінің стратегиялық үлгілері сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Бұл курстың мақсаты студенттер арасында компанияның процестері мен оның қоршаған ортасына стратегиялық көзқарасты қалыптастыру, маркетингтік функцияны стратегиялық басқару құралдарын беру болып табылады. Курсты зерделеу барысында мыналар қаралатын болады: маркетинг компанияның стратегиялық даму құралы ретінде, стратегиялық және операциялық (тактикалық) маркетинг, Стратегиялық талдау әдістері, нысаналы нарықтарды таңдау. Маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеудің, қаржылық және маркетингтік көрсеткіштерді пайдалана отырып маркетинг-бақылау жүргізудің әдістемелік негіздері жеткілікті түрде егжей-тегжейлі қамтылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мұнай және мұнай құбырларының маркетингтік коммуникациялары

    Тақырып тиімді маркетингтік коммуникацияны қалыптастыруды қамтиды. Интегралды маркетингтік коммуникацияның мәні қарастырылады, жарнамалық науқанның кезеңдері, сатуды жылжыту нысандары, жеке сатылымның ерекшеліктері, компанияның жағымды имиджін құру құралдары, сонымен қатар маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдарындағы практикалық және ситуациялық тапсырмалар, жағдайлар мен сынақтар ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өнімнің сапасын басқару

    Пән ISO 9000 сериялы халықаралық стандарттардың талаптарын ескере отырып, өнімдер мен қызметтердің қазіргі заманғы сапа менеджменті жүйесіне бағытталған.Өнімнің сапасын басқарудағы әлемдік тәжірибе жетекші Еуропа елдерінің мысалдары негізінде жинақталған. Сондай-ақ, кәсіпорынның сапа жүйесінің құрамы мен сертификациясы, сапаны басқарудың статистикалық әдістерін қолдану тәжірибесі туралы материалдар ұсынылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Әлемдік сауда нарығы/

    Оқу процесі қазіргі уақытта тұрақсыздық жағдайында дамып келе жатқан халықаралық сауданы шолуды, негізгі тауарлық нарықтарды (мұнай, газ, металдар, ауылшаруашылық өнімдері, машина жасау өнімдері) талдауды көрсетеді. Ұсынылып отырған курс коммерциялық, логистикалық, маркетингтік, жарнамалық және сауда-саттық қызметтің өзара байланысына, сондай-ақ Қазақстан Республикасының тауарлармен әлемдік саудадағы жағдайына бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Әлемдік мұнай нарығы

    Курста мұнай мен мұнай өнімдерінің әлемдік нарықтарын терең зерттеу, мұнай нарығындағы физикалық және «қағаз» операциялардың барлық аспектілерін түсіну, соның ішінде іргелі және техникалық нарықтық талдау, мұнай өңдеу және оның мұнай өнімдерінің сапасына әсері, тәуекелдерді басқару, сауда операцияларын қаржыландыру, операциялық процедуралар, жұмыстар қарастырылған. бэк-офис, транзакцияларды құқықтық қолдау және тағы басқалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Мұнай нарығында сатуды басқару

    Пән мұнай нарығын сатуды басқарудың теориялық негіздерін ұсынады. Сатуды басқару процесі үш аспектіде қарастырылды: нарыққа сегментацияланған көзқарас негізінде сату арналарын қалыптастыру және басқару, компанияның сату бөлімінің басшылығы және сату персоналын басқару. Сату арналарын басқару процесінің кезеңдері толық сипатталған. Сату бөлімін құру, оның қызметкерлерін ынталандыру және бақылау процестері сипатталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мұнай саласындағы бәсекелестердің қызметін талдау

    Оқу курсы мұнай нарығындағы бәсекелестердің қызметіне талдау жасау, бәсекелестікті бағалау әдістері және оның негіздемесі, стратегиялық бәсекелестік талдаудың практикалық аспектілері қарастырылады. Бәсекелестік ортаны зерттеу әдістері келтірілген. Бәсекелестерді бағалау әдістері, бәсекелестердің өнімді және бағаларды коммуникативті және маркетингтік қызметін талдау әдістері сипатталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Бизнес тауарлар мен қызметтер нарығын талдау

    Бизнесті талдаудың теориялық негіздері, міндеттері мен мазмұны, оның әдістері мен құралдары қарастырылады. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің инновациялық және тұрақты дамуын басқару мақсатында бизнесті талдауды қолданудың негізгі әдістемелік ережелері ашылды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Киберқауіпсіздікті басқару

    Ақпараттық қауіпсіздік түсінігі. Ақпараттық қауіпсіздік мәселесінің маңыздылығы мен күрделілігі. Компьютерлік жүйелердегі қауіптер. Негізгі анықтамалар және қауіптердің жіктелуі. Қол жетімділіктің ең көп таралған қауіптері. Мемлекеттік деңгейде ақпараттық қауіпсіздік. Қорғау. Мемлекеттік деңгейде ақпараттық қауіпсіздік. Ақпараттық қауіпсіздіктің заңнамалық деңгейі. Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы стандарттар мен ерекшеліктер. Ақпараттық қауіпсіздіктің процедуралық деңгейі. Ақпараттық қауіпсіздік пен бағдарламалық қамтамасыздандырудың негізгі шаралары. Идентификация және аутентификация, қол жеткізуді басқару. Қол жеткізуді басқару: негізгі түсініктер, рөлге негізделген қол жетімділікті басқару, Java ортасында қол жеткізуді басқару, үлестірілген объектілік ортада қол жеткізуді басқаруға болатын тәсіл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Сауда жобаларын басқару

    Пәнде сауда жобалары қызметінің теориялық негіздері, сауда жобалық қызметінің технологиясы (жобаның өмірлік циклі), оның негізгі кезеңдері, жобаның институционалды ішкі жүйелерін басқару, жобаны құрудың әдістері мен құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мұнай саласындағы маркетингті басқару

    Маркетингті ашық басқару жүйесі ретінде қарастырудың негізінде мұнай саласындағы маркетингтік менеджменттің мазмұнына жан-жақты сипаттама берілген. Пән маркетинг менеджментінің деңгейлеріне бағытталған; маркетинг жүйесі және оның функционалдық байланыстары; басқарушылық маркетингтік шешімдердің стратегиясы және маркетингтік микс параметрлері өнімді басқару, тауарды зерттеу, баға және жылжыту; маркетингтік бағдарламалар мен технологиялар; маркетинг және маркетингтік зерттеулер; Бақылау және бақылау маркетингтің сапасы мен тиімділігін бағалау; аудит.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Маркетингтік инновацияны басқару

    Курс инновациялық нарықтың жұмыс істеуін қарастырады, әсіресе оның қатысушыларының қарым-қатынасы, кәсіпорынның инновациялық қызметін ұйымдастырудағы маркетингтің рөліне ерекше назар аударылады, инновациялық жобаларды басқаруда және инновацияларды беруде маркетингтік тәсіл қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8
  • Мұнай- газ саласындағы инновациялық жобалардың маркетингі

    Пән өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдеріндегі инновацияларды маркетингтік қолдаудың бағыттарын ашады, сонымен қатар мұнай-газ саласындағы инновациялық өнімдер мен инновациялық процестерді маркетингтік қолдаудың барлық процестерін ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Нарықтың, тауардың және оның ассортиментінің, тұтынушылардың конъюнктурасын және олардың мінез-құлқын білуін қолдану
  • Кәсіпорынның маркетингтік ортасын зерттеу және талдау, интеллектуалды, технологиялық және өндірістік әлеуетті бағалау, әлсіз және күшті жақтарын анықтау
  • Кәсіпкерлік қызметтің, пайда мен кірістің тиімділігін бағалау, тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ету.
  • Тауарлар мен қызметтердің сапасын арттыру және тұтынушылық қасиеттерін жақсарту жөнінде ұсынымдар әзірлеу
  • Сұранысты қалыптастыру және сатуды (сатуды) ынталандыру бойынша маркетингтік коммуникация жүйелерін талдау.
  • Маркетингтік қызметті ақпараттық қамтамасыз етуді құру және жетілдіру
  • Тарату арналарының стратегияларын әзірлеу, тарату және сату жүйесін ұйымдастыру.
  • Мұнайды және өзге де тауарларды (қызметтерді) өндіруге, тасымалдауға, сатуға байланысты компанияның маркетингтік саясатын түсіну, әзірлеу)
Top