Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Мұнай және мұнай құбырларының маркетингтік коммуникациялары
-
Тақырып тиімді маркетингтік коммуникацияны қалыптастыруды қамтиды. Интегралды маркетингтік коммуникацияның мәні қарастырылады, жарнамалық науқанның кезеңдері, сатуды жылжыту нысандары, жеке сатылымның ерекшеліктері, компанияның жағымды имиджін құру құралдары, сонымен қатар маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдарындағы практикалық және ситуациялық тапсырмалар, жағдайлар мен сынақтар ұсынылған.
-
Образовательная программа 6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 6