Стратегиялық маркетинг

  • Бұл курстың мақсаты студенттер арасында компанияның процестері мен оның қоршаған ортасына стратегиялық көзқарасты қалыптастыру, маркетингтік функцияны стратегиялық басқару құралдарын беру болып табылады. Курсты зерделеу барысында мыналар қаралатын болады: маркетинг компанияның стратегиялық даму құралы ретінде, стратегиялық және операциялық (тактикалық) маркетинг, Стратегиялық талдау әдістері, нысаналы нарықтарды таңдау. Маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеудің, қаржылық және маркетингтік көрсеткіштерді пайдалана отырып маркетинг-бақылау жүргізудің әдістемелік негіздері жеткілікті түрде егжей-тегжейлі қамтылатын болады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top