Бизнес қарым-қатынастар психологиясы

  • Курс келіссөздер кезінде де, әріптестермен тиімді өзара әрекеттесу кезінде де алға қойылған мақсаттарға жету үшін іскерлік қарым-қатынас техникасы мен тәсілдері бойынша дағдыларды меңгеру саласындағы құзыреттерді дамытуға бағытталған. Магистранттар іскерлік қарым-қатынастарды құрудың табысты стратегиялық факторы ретінде өзара әрекеттесу процесінде эмоционалдық интеллектті басқаруды үйренеді. Іскерлік қарым-қатынас пен конструктивті қарым-қатынасқа қатысушылардың мінез-құлқын басқару үшін магистранттар іскерлік ортадағы адамдардың өзара әрекеттесуінің практикалық құралдарын меңгереді. Өнімді ынтымақтастық бағыттарын дамыту үшін қызметкерлердің психологиялық энергиясының көтерілуі және құлдырау заңдылықтары, сыртқы және ішкі өзгерістер жағдайында адамдарды басқару әдістері зерттеледі. Оқыту нәтижелері қарым-қатынас процесінде адам мінез-құлқының үлгілері бойынша жағдайларды қарастыру, темпераменттердің айырмашылығын ескере отырып, қызметкерлер арасындағы қарым-қатынасты құру үшін рөлдік ойындар арқылы қол жеткізіледі.
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top