Тауарлар және қызмет көрсету маркетингі

  • Қызмет көрсету секторының ерекшеліктері. Маркетингтік өнімдердің ерекшеліктері. Тауарлар мен қызметтер нарығында сегменттеу және позициялау. Тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушылардың мінез-құлқы. Тауарлар мен қызметтер саласындағы ассортимент саясаты. Тауарлар мен қызметтер саласында баға белгілеу. Қызмет көрсету және тауарлар саласындағы байланыс саясаты. Тауарлар мен қызметтер саласындағы бәсекелестік. Тұтынушының адалдығы: мәні, қалыптасуы және өлшеуі. Тауарлар мен қызметтердің сапасы. Қызмет көрсету саласындағы бренд саясаты
  • Образовательная программа 6B04104 Digital Маркетинг
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top