Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04104 Digital Маркетинг в Сәкен Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты дәстүрлі маркетинг құралдарын, сондай-ақ интернет-маркетинг саласындағы білімді және электрондық коммерцияны жүргізу дағдыларын игеретін, заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен маркетингтік міндеттерді шеше алатын жоғары білікті бизнес және басқару бакалаврларын дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық теория
Құқық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Микроэкономика
Экономикадағы математика
-
2 Оқу жылы
Шетел тілі (қосымша)
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Менеджмент
Ақпараттық технологиялар және маркетинг жүйелері
Макроэкономика
Маркетингтегі индустрия 4.0 құралдары
Статистика
Қаржы
Маркетингтегі Digital технологиялар
Маркетинг
Қосымша шет тілі (Қытай тілі)
Электрондық коммерция және интернет технологиялар
Сандық талдау маркетингтегі әдістері
Интернет-маркетинг
Бизнес-шешімдерге арналған эконометрика
Кәсіби бағытталған шетел тілі
-
3 Оқу жылы
Кәсіпорын экономикасы
Тауарлар және қызмет көрсету маркетингі
Маркетингтіккоммуникацияқұралдары
Бухгалтерлік есеп негіздері
Маркетингтік зерттеулер
Контент-маркетинг
Маркетингті басқару
Баға саясаты және баға белгілеу стратегиясы
Стратегиялық маркетинг
Тұтынушының адалдықты басқару
Салықтар және салық салу
Маркетингтегі стратегиялық талдау
Бағасаясаты және бағаны құрастыру
Сауда маркетинг құралдары
B2B және B2C сату
Дистрибуция арналары және маркетингтік логистика
Кәсіпкерлік
Бизнес этикасы
Бэнчмаркинг
Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі
B2B маркетинг
Нарықты талдау құралдары
-
4 Оқу жылы
Медиа-жоспарлау
Брендинг және жеке бизнес көшбасшылығы
Нейромаркетинг
Технологияларды сату, іскерлік келіссөздер және презентациялар
Маркетингтік қызметті ұйымдастыру және жоспарлау
Аграрлық маркетинг
SMM-жарнамасы
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Тауартанудың теориялық негіздері
Маркетингтік шешім қабылдау үшін математикалық әдістер мен үлгілер
Туризм маркетингі
Халықаралық маркетинг
Тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің сараптамасы
SMM маркетингі
Дизайн, веб-дизайн және SEO-оңтайландыру
Оқыту нәтижелері
- Әлеуетті клиенттерді анықтау, олардың қажеттіліктері мен қалауларын ажырату, нарықтың мақсатты сегменттерін сегменттеу және таңдау, сондай-ақ тауар ассортиментін әзірлеу және қалыптастыру, бағалар мен жеңілдіктер жүйесін белгілеу.
- Заңнама нормаларын кәсіби қызметте қолдану
- Әлеуетті клиенттерді анықтау, олардың қажеттіліктері мен артықшылықтарын анықтау, нарықтың мақсатты сегменттерін саралау және іріктеу, сондай-ақ тауарлық ассортиментті әзірлеу және қалыптастыру, бағалар мен жеңілдіктер жүйесін белгілеу қабілеті.
- Маркетингтік қызметті бақылау мен талдауды, сондай-ақ тұтынушыға жылжыту және коммуникациялық әсер ету құралдарын әзірлеуді ұйымдастыру.
- Өнімдер мен қызметтерді өндіру және сату кезінде экономикалық субъектілердің қызметіне маркетингтік бақылауды ұйымдастыру және жоспарлау, сондай-ақ алған білімдерін кез-келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарудың тиімді жүйесін құру үшін, жалпы білім беру және кәсіби білім деңгейін үнемі арттыруға дайын болу үшін қолдану
- Қолданбалы бағдарламалық өнімдерді, заманауи цифрлық платформаларды, технологияларды тиімді пайдалану, өнімді тарату және түпкілікті сатып алушыға жеткізу арналарын құру, сатуды ұйымдастыру және тұтынушыларға қызмет көрсету үшін деректерді өңдеудің техникалық құралдарын бейімдей білу
- Микро және макро деңгейлердегі экономикалық процестердің мазмұнын анықтаңыз және талдаңыз.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін білдіру; этикалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, толеранттылық қағидаттарында командалық жұмысты ұйымдастыру
Ұқсас БББ
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B04104 Маркетинг
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B04104 Маркетинг
Қазақстан-Неміс университеті
6B04104 Маркетинг
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)