Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Digital Маркетинг в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Экономикалық теорияны зерттеу пәні мен әдістері. Қоғамдық өндіріс негіздері. Экономикалық жүйелер. Меншік қатынастары және олардың экономикадағы рөлі. Капитал: мәні мен формалары. Еңбек және капитал нарығы. Факторлық кірістерді қалыптастыру. Жер рентасы. Ұлттық экономика жүйе ретінде. Циклдылығы. Жұмыссыздық және оның түрлері. Инфляция және оның түрлері. Экономикалық өсім. Әлемдік экономика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Мемлекет пен құқық теориясының негіздері. Конституциялық құқық. Мемлекеттік басқаруды ұйымдастыру. ҚР әкімшілік құқық негіздері. Азаматтық құқық негіздері. Еңбек құқығының негіздері. Қылмыстық құқық негіздері. Қылмыстық іс жүргізу және азаматтық іс жүргізу құқықтар негіздері. Қаржылық құқық негіздері. Салықтық құқық негіздері. Экологиялық және жер құқықтарының негіздері. Халықаралық құқық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Экологияның заңдылықтары, табиғатты сақтау және табиғатты ұтымды пайдаланудың теориялық негізі, ағзалардың қоршаған ортаның факторлары мен тіршілік ету ортасы қатынастары, биосфера-нооқодарлы тұжырымдамасы. В.И. Вернадский, тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен тұжырымдамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктері сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың этникалық ерекшеліктері әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Микроэкономика пәні мен әдістері. Экономиканы реттеудің нарықтық механизмі. Сұраныс және ұсыныс икемділігі. Салықтардың әсері. Тұтынушының қылығының теориясы. Сұраныстың салыстырмалы статикасы және талдау. Өндіріс теориясы. Өндіріс шығындары. Жетілдірілген бәсеке жағдайындағы фирма қылығы. Монополист фирманың қылығы. Монополиялық бәсеке және олигополия жағдайындағы фирманың қылығы. Жалпы тепе-теңдік және экономикалқы тиімділік. Қоғамдық игіліктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Матрицалар және анықтауыштар. Сызықтық алгебралық теңдеулер және теңсіздіктер жүйесі. Векторлар және векторлар жүйесі. Түзу және жазықтықтар. Функциялары, шегі, үздіксіздігі. Функцияның туындысы және дифференциалы. Экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулер. Экономикалық-математикалық модельдеу. Математикалық бағдарламалау есептері. Қолданбалы математикалық модельдер. Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі ұғымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (қосымша)
    Несиелер: 3

    К урс кәсіби қарым-қатынас саласында лексикалық, стилистикалық және грамматикалық ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі мәтіндерді құрастыру негіздерін түсіну ге және кәсіби салада шет тілінде оқу, тыңдау, сөйлеу және жазудың негізгі дағдыларын игеруге бағытталған. Ауызша (диалог / монолог) және жазбаша сөйлеуде жоспарлау дағдыларын дамыту және байланыс процесін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Қазақ (орыс) кәсіби әдеби тілінің барлық нормаларын сақтай отырып, жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; мамандық бойынша кәсіби мәтіндерді оқу кезінде әртүрлі функционалдық стильдегі кәсіби мәтіндердің мағыналық құрылымдық ерекшеліктері туралы білім, коммуникативтік дағдылар және сөйлеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі ұйымдағы менеджердің рөлі, функциялары және міндеттері. Ұйымдағы негізгі бизнес-процестер. Ұйымдастыру жоспарлаудың түрлері мен әдістері. Ұйымдастыру құрылымдарының түрлері, ішкі бақылаудың негізгі түрлері мен процедуралары. Басқару шешімдерінің түрлері және оларды қабылдау әдістері. Ұйымдағы адамдардың өзара әрекеттесуінің негізгі теориялары мен ұғымдары. Ұйымдастыру мәдениетінің түрлері және оларды қалыптастыру әдістері. Салааралық байланыс. Ауыл шаруашылығындағы инновациялық технологияларды басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық технологиялар және маркетинг жүйелері
    Несиелер: 5

    Маркетингтік бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау. Маркетингтік ақпараттарды компьютерлік өңдеу технологиясы. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Access ортасында берілген тақырып үшін дерекқор құрылымын жасау. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Access ортасында берілген тақырып үшін дерекқор құрылымын жасау. Маркетингтік ақпараттық жүйелер нарығы. Ақпараттық технологияларды талдау. SPSS пакетімен жұмыс істеу. Функционалды маркетингтік міндеттерді шешу үшін компьютерлік модельдеу технологиялары. Нарықтың тауарлық құрылымын модельдеу. Сұрақ қою әдістері. Жиілік талдауы. Тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау және бәсекелес ортаны зерттеу. Жарнамалық өнімнің тиімділігін тексеру. Жарнамалық компания бәсекелестерінің интернет-қызметтерін талдау. Маркетинг және жарнамадағы интернет-технологиялар. Интернеттегі жарнамалық қызметтермен жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 6

    Макроэкономикалық көрсеткіштер. Ұлттық кірісті өндіру және бөлу. Макроэкономикалық тұрақсыздық. Нарықтық тепе-теңдіктің макроэкономикалық модельдері: АD-AS моделі. Тұтыну және жинақ. Мемлекеттік бюджет. Фискалдық саясат. Ақша сұранысы мен ұсынысы. Монетарлық саясат. Базарлардың өзара іс-қимылы. IS-LM моделі. Төлем балансы және валюталық бағамдар. Айырбас бағамының режимдері және жиынтық сұраныс. Халықаралық сауда және сауда саясаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтегі индустрия 4.0 құралдары
    Несиелер: 3

    Негізгі назар 4.0 индустриясын қалыптастырудың теориялық мәселелеріне, әлемнің бірқатар өңірлеріндегі цифрлық экономикалардың даму ерекшеліктеріне аударылды; Big Data ("үлкен деректер"), Internet of Things ("Заттар интернеті" және "заттардың өнеркәсіптік интернеті"), Blockchain ("Блокчейн"), киберфизикалық жүйелер және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 6

    Статистика пәні. Статистикалық бақылау, деректерді жүйелеу, оларды ұсыну. Абсолюттік және салыстырмалы көрсеткіштер. Вариацияның орташа шамалары мен көрсеткіштері. Бизнес-үдерістердің статистикалық зерттеулеріндегі іріктеу әдісі. Гипотезаларды статистикалық тексеру. Бизнес-процестердің динамикасын статистикалық зерттеу. Экономикалық индекстер. Экономикалық құбылыстардың өзара байланысын статистикалық зерттеу. Арнайы бағдарламалық құралдардың көмегімен деректерді статистикалық талдау (IBM SPSS, STATISTICA, MS Excel).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Қаржының негіздері. Қаржыны басқару және ұйымдастыру. Мемлекеттік қаржы. Мемлекеттің ақша-несие саясаты. ҚР Ұлттық банкі. Қаржы нарығы және делдалдары. Екінші деңгейлі банктер және парабанктік институттар. Сақтандыру және сақтандыру нарығы. Халықаралық қаржы. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы және оларды қаржыландыру көздері. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің кірістері мен шығыстары. Үй шаруашылығы жүйесіндегі жеке қаржы. Халықтың өмір сүру деңгейінің мемлекеттік индикаторы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетингтегі Digital технологиялар
    Несиелер: 3

    Digital маркетинг түсінігі, оның артықшылықтары және сандық және офлайн арналарының интеграциясы. Сайттар мен отырғызу беттерін жасау (landing page). Контент маркетинг және сайттар мен басқа интернет-арналар үшін сатылатын мәтіндерді жасау. SEO-оңтайландыру. Әлеуметтік медиада алға жылжыту. Контекстік және банерлік жарнамаларды баптау формалары мен әдістері. Веб-аналитика және жарнамалық компаниялардың тиімділігін талдау. E-mail маркетинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтік орта. Маркетингтік зерттеулер және маркетингтік ақпарат жүйесі. Нарықты сегменттеу және тауарды оңтайландыру. Тұтынушылар нарығындағы сатып алушылардың мінез-құлқы. Маркетинг жүйесіндегі тауар. Маркетингтегі баға және баға белгілеу. Тауарларды жылжыту: жарнама, өткізуді ынталандыру және байланыс жүйесі. Маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Халықаралық маркетинг. Коммерциялық емес қызмет саласындағы қызметтер маркетингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша шет тілі (Қытай тілі)
    Несиелер: 3

    Қытай тілі барлық мамандықтардың бірінші және екінші курс студенттеріне арналған практикалық сабақтар жиынтығы. Қытай тілі студенттердің күнделікті өмірде, тұрмыста кездесетін тілдік формаларын, ауызекі сөйлесу тілін және белгілі бір мамандық саласында күнделікті өмірде, кәсіби қарым-қатынас жасағанда қытай тілін белсенді қолдана білуге үйретеді. Курс міндеттері: шетел тілдік білім беру үдресіндегі тілдік емес мамандықтар бойынша оқитын студенттердың мәдениаралық коммуникативтык біліктілігін қалыптастыру. Студенттердің фонетика, жазу (оның ішінде иероглиф), грамматика (грамматикалық модельдер), лексикология және қытай тілінің лексикасы бойынша негізгі білімі және т.б. дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электрондық коммерция және интернет технологиялар
    Несиелер: 3

    Интернет-технологиялар және электрондық коммерция электрондық бизнестің ажырамас бөлігі ретінде. Интернеттегі электрондық коммерцияның ұйымдық және технологиялық негіздері. Электрондық коммерция объектілері мен объектілерінің сипаттамасы. Тұтыну және қызмет көрсету үшін тұтыну нарығында электронды коммерция: бизнес-тұтынушыға арналған технологиялар. Электрондық коммерция процестеріндегі өзара әрекеттесуді ұйымдастыру: бизнес-бизнеске арналған технологиялар. Ұялы және телекоммуникацияның ерекшеліктері. Қазақстанда электронды коммерцияны дамытудың проблемалары мен келешегі. Экономикалық дамыған елдерде электронды коммерцияны ұйымдастыру және реттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандық талдау маркетингтегі әдістері
    Несиелер: 5

    Маркетингтік талдаудың негізгі құралдары зерттеледі. Атап айтқанда, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесі; маркетингтік талдау жүргізу және маркетингтік шешімдер қабылдау проблемаларына жүйелі көзқарас мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интернет-маркетинг
    Несиелер: 3

    Компанияның маркетингтік міндеттерін іске асыру үшін интернет-маркетингтің заманауи құралдары, қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін интернет-жарнама және онлайн-маркетинг қызметтерін жеткізушілермен жұмысты ұйымдастыру және жұмыс жасау және интернет-маркетингке қаражат салудың тиімділігін талдау жүйесін құру зерттелуде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес-шешімдерге арналған эконометрика
    Несиелер: 5

    Бизнес-шешімдер үшін эконометриканың орны мен рөлі. Сызықтық регрессия моделі деректерді алдын ала талдау. Ең кіші квадраттар әдісі. Сызықтық регрессия модельдері мен кіші квадраттар әдісінің статистикалық қасиеттері. Регрессорлардың мәнділігін талдау, тәуелді айнымалының жаңа мәндерін болжау. Сызықтық регрессия моделінің негізгі гипотезасының бұзылуы, сызықтық регрессия моделінің көмегімен экономикалық және басқару шешімдерін тексеру, сызықтық регрессия моделінің бағалаудың ең кіші квадраты әдісінің асимптотикалық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби құзіреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби шет тілін қалыптастыру, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін білу, сөйлеу қызметін одан әрі дамыту. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынастың стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу мінез-құлқының ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Өндірістің экономикалық және әлеуметтік тиімділігінің мәні және оның көрсеткіштерінің жүйесі. Кәсіпорынның негізгі және айналыс капиталы. Еңбек ресурстары, кәсіпорынның кадрлық саясаты және кәсіпорынның еңбек ресурстарына қажеттілігін анықтау. Еңбекке ақы төлеу. Өнімді өндіру мен өткізу шығындары. Кәсіпорынның экономикалық стратегиясы. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық саясаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тауарлар және қызмет көрсету маркетингі
    Несиелер: 3

    Қызмет көрсету секторының ерекшеліктері. Маркетингтік өнімдердің ерекшеліктері. Тауарлар мен қызметтер нарығында сегменттеу және позициялау. Тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушылардың мінез-құлқы. Тауарлар мен қызметтер саласындағы ассортимент саясаты. Тауарлар мен қызметтер саласында баға белгілеу. Қызмет көрсету және тауарлар саласындағы байланыс саясаты. Тауарлар мен қызметтер саласындағы бәсекелестік. Тұтынушының адалдығы: мәні, қалыптасуы және өлшеуі. Тауарлар мен қызметтердің сапасы. Қызмет көрсету саласындағы бренд саясаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтіккоммуникацияқұралдары
    Несиелер: 3

    Құралдар жарнама, қоғаммен байланыс, сатуды жылжыту және жеке сату сияқты. Кейстерді құралдар бойынша орындау. Жарнама және PR туралы бейнелер жасау. Қолдану саласын, оң және теріс жақтарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп негіздері
    Несиелер: 5

    Бухгалтерлік есеп ақпараттық жүйе ретінде. Бухгалтерлік есептің нормативтік құқықтық базасы. Бухгалтерлік есептің функциялары. Бухгалтерлік баланс. Шоттар және екі жақты жазу. Бухгалтерлік проводкаларды құрастыру. Шоттар корреспонденциясы. Бухгалтерлік есептің құндық өлшемі. Бухгалтерлік есеп нысандары. Қаржылық есептілік негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Маркетингтік зерттеулер тауар нарығындағы ағымдағы проблемаларды зерттеу және қажетті маркетингтік шешімдерді қабылдау мақсатында маркетингтік ақпарат деректерін жинау, өңдеу және талдау болып табылады. Маркетингтік зерттеулер нарықты зерттеуден айырмашылығы: тұтынушыларды, бәсекелестерді, өткізуді, тауарларды, тауар қозғалысын, бағаны, кәсіпорынның ішкі ортасын зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Контент-маркетинг
    Несиелер: 4

    Бұл пән білім алушыда көрермендерді тарту үшін таратуды зерттеу және қажетті жинау ұғымдары, анықтамалары, әдістері туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Технологияның міндеті - пайдаланушыларды сіздің конверсиялық сценарийіңіздегі оның ерекшеліктеріне сәйкес мақсатты әрекетке итермелеу. Контент-маркетингтің көмегімен клиенттерді тартады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Маркетинг басқару шешімдерін қабылдаудағы интегралдау функциясы ретінде. Корпоративтік деңгейде маркетингті басқару. Маркетингті функционалдық деңгейде басқару. Маркетингті аспаптық деңгейде басқару. Кәсіпорындағы маркетингтің функционалдық байланысы. Кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтары маркетингтегі стратегиялық және жедел жоспарлау. Маркетингті бақылау, бағалау және аудит

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баға саясаты және баға белгілеу стратегиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән білім алушыда сауда кәсіпорындарының баға саясатының ерекшеліктері, баға стратегияларының негізгі түрлері, оларды қалыптастыру қағидаттары және әзірлеудің негізгі кезеңдері, сауда кәсіпорнының экономикалық жағдайына баға саясатының маңыздылығы мен әсері жөніндегі ақпарат туралы тұтас түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 4

    Стратегиялық маркетингтің мәні мен дамуы. Кәсіпорын стратегиялық маркетингтің объектісі ретінде. Маркетингтік стратегиялық шешімдер қабылдау. Кәсіпорындағы стратегиялық маркетингтік мақсаты. Кәсіпорын ортасын стратегиялық маркетингтік талдау стратегиялық маркетингтік баламаларды әзірлеу. Негізгі маркетингтік стратегияларды әзірлеу. Бәсекелестік стратегиялар. Операциялық маркетингтік стратегиялар. Кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын іске асыруды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұтынушының адалдықты басқару
    Несиелер: 4

    Тұтынушылардың адалдығы: бағалау түрлері мен әдістері. Тұтынушылардың "адалдығы" ұғымы және оны қазіргі экономикалық қатынастар контекстінде қараудың өзектілігі. Өткізуді ынталандыру құралдары және монетарлық адалдық. Тұтынушылардың адалдығын бағалау әдістері. Адалдық бағдарламасы тұтынушылардың адалдығын басқарудың негізгі құралы ретінде. Адалдық бағдарламаларының түрлері және тағайындалуы. Ниеттестік бағдарламаларын әзірлеу, жинақтау-бонустық жүйелер, жеңілдік жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салықтар және салық салу
    Несиелер: 5

    Салықтар мен салық салудың негіздері. Жеке және заңды тұлғалардың мүлкіне салық. Көлік құралдарына салық . Жер салығы. Қосылған құн салығы. Акциздер. Ойын бизнесіне салық. Тіркелген салық. Корпорациялық табыс салығы. Жеке табыс салығы. Әлеуметтік салық. Арнайы салық режимі. Алымдар, баж және төлемдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингтегі стратегиялық талдау
    Несиелер: 4

    Талдау саласындағы тиімділікті бағалауды кешенді басқару: стратегияны бағалауға, маркетингтік қызмет нәтижелерін ұзақ мерзімді бағалауға көзқарас, заманауи даму жағдайларын ескере отырып, қажеттілікті бағалауға сәйкес компанияны маркетингтік басқарудың тиімді әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағасаясаты және бағаны құрастыру
    Несиелер: 4

    Электрондық саудадағы баға саясаты және баға белгілеу стратегиясы. Бағаны негіздеу әдістері, тауар ассортименті шеңберінде баға белгілеу. Электрондық саудада түпкілікті бөлшек сауда бағасын белгілеу. Баға белгілеу және ынталандыру. Электрондық саудадағы баға белгілеудің психологиялық аспектілері. Бөлу саясатын қалыптастыру. Тарату арнасының құрылымы. Көтерме және бөлшек сауда делдалдары. Электрондық саудада сатуды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сауда маркетинг құралдары
    Несиелер: 4

    Сауда маркетингі сауда делдалдары мен компанияның жеке сауда персоналын қаржылық, бәсекеге қабілетті, бағаны ынталандыруды қамтиды және оны компаниялар үнемі және барлық жерде қолданады, белсенді түрде әрекет етеді және тауар мен тұтынушы арасында тұратындардың барлығын брендпен жұмыс істеуге ынталандырады. Сауда маркетингінің (сауда маркетингінің) типтік құралдары: бонустар; дисконттар; қойылған маркетингтік міндеттерді орындау кезіндегі сауда персоналына сыйлықақылар, жылжыту акциялары, конкурстар, тегін үлгілерді тарату және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • B2B және B2C сату
    Несиелер: 3

    B2B және B2C сату. сату клиенттің жағдайын басқару ретінде. Бизнес-процестермен және тұтынушы компаниялардың ережелерімен анықталған жағдай модельдері. LPR мәртебесі мен құзыреттерімен анықталған модельдер мен жағдайлар. Сатып алушымен және сатып алу комитетімен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Дистрибуция арналары және маркетингтік логистика
    Несиелер: 4

    Логистика - басқару теориясының жаңа түрі. Логистиканың негізгі ұғымдары. Кәсіпорынның логистикалық жүйесі. Сатып алу логистикасы. Өндірістік логистика. Кәсіпорынның өткізу жүйесі және дистрибуция арналары. Тарату (маркетингтік) логистикасы. Қоймалау логистикасы. Қорлардың логистикасы. Көлік логистикасы. Маркетингтік логистикадағы сервис.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Пән кәсіпкерлік қызметтің мәнін анықтайтын тұжырымдамалық аппаратты ашады, экономиканың қазіргі жағдайындағы шағын кәсіпорындардың рөлі мен орнын көрсетеді, негізгі принциптерді баяндайды және кәсіпкерлік субъектілерінің бизнес-жоспарының мазмұнын ашады. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық нысандары, оны тіркеу және қызметін тоқтату тәртібі қарастырылады. Кәсіпкерлік құрылымдарды ұйымдастыру және жұмыс істеу процесінде кардиологиялық аспектілер мен толеранттылықтың қалыптасуы ескеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Бизнес этикасы
    Несиелер: 4

    Бизнес этикасына кіріспе. Жеке құндылықтар және олардың шешім қабылдаудағы рөлі. Құндылықтар үшін дауыс беру құқығы. Бизнестегі сыбайлас жемқорлық пен алаяқтыққа қарсы іс-қимыл. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік. Ұйымдағы этиканы басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Бэнчмаркинг
    Несиелер: 5

    Ұйымның (компанияның, кәсіпорынның) жұмыс тәжірибесіне технологияларды, стандарттарды және ең үздік ұқсас ұйымдардың жұмыс әдістерін енгізуді басқару процедурасы мен бақылау әдістерімен танысу. Бенчмаркинг ұғымы, бенчмаркинг түрлері ішкі бенчмаркинг; бәсекеге қабілеттілік бенчмаркингі, функционалдық бенчмаркинг, процестің бенчмаркингі. Қазақстанда және шетелде бэнчмаркинг жүргізудің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі
    Несиелер: 4

    Жауапкершілік және оның менеджменттегі рөлі. Корпоративтік типтегі ұйымдағы жауапкершіліктің рөлі. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі тұжырымдамасының эволюциясы мен мазмұны. Ішкі әлеуметтік жауапкершіліктің түрлері мен нысандары. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: стиль және көшбасшылық. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: білім мен ғылымды қолдау. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: денсаулық сақтауды қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • B2B маркетинг
    Несиелер: 3

    В2В маркетинг негіздері. Бизнес-маркетинг ауқымы және бизнес-нарықтарды қалыптастыру шарттары. В2 нарығында сұраныс. В2В нарықта маркетингтік стратегияны қалыптастыру. В2В нарығында сатып алу және сатып алу тәртібі. В2В нарығында маркетингтік талдау және бәсекелестік барлау. В2В нарығында сату және дистрибуция арналарын басқару. В2В нарықтағы Маркетингтік коммуникациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Нарықты талдау құралдары
    Несиелер: 4

    Мәселе туралы мәлімдеме. Нарықтық талдау тұжырымдамасы. Маркетингтік зерттеулердің мақсаттары. Маркетингтік зерттеулердің түрлері. Маркетингтік шешімдердің элементтері және маркетингтік шешім түрлері бойынша нарықтық ақпаратты тарату. Маркетингтік зерттеу мәселесін қалыптастыру және бағалау. Маркетингтік зерттеулер жоспары. Нарықты талдау процесінің кезеңдері. Ішкі және сыртқы ақпарат. Деректер түрлері: бастапқы және қосымша деректер. Деректер түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. Қосалқы деректер көздері. Бастапқы деректерді жинау әдістері. Сауалдама Сауалнаманың түрлері, зерттеу түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. Бақылау Бақылау түрлері. Сараптамалық сұхбат. Фокус тобы. Эксперимент Деректерді талдау құралдары. Жиілік талдауы. Корреляциялық талдау. Регрессия. Дисперсиялық талдау. Факторлық талдау. Кластерлік талдау. Нарықты талдаудың аналитикалық модельдері. Конкурстық талдау құралдары. Нарықтық әлеуетті бағалау. Тәуекелдерді бағалау. Зерттеу нәтижелері бойынша есеп беру элементтері. Зерттеу нәтижелері туралы есепті дайындау кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Медиа-жоспарлау
    Несиелер: 4

    Медиа жоспарлау негіздері. Стратегиялық және тактикалық медиа жоспарлау. Медиа жоспарлаудың негізгі кезеңдері. Жарнама нарығының құрылымы және жарнама тасымалдаушылардың негізгі сипаттамалары. Жарнаманың әртүрлі түрлерінің ерекшелігі. Медиаметрия. Медиа жоспарлаудағы қолданбалы кәсіби бағдарламалар. Медиа жоспарлаудың экономикалық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Брендинг және жеке бизнес көшбасшылығы
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайдағы Брэндинг. Брэнд портфелінің брендін жобалау: басқару және коммуникация. Брэнд архитектурасы. Стратегиялық бренд-менеджмент. Брендті жылжыту және маркалық капиталды өлшеу. Бренд аудиті. Брэндті экономикалық бағалау және құқықтық қорғау. Брэндингтің құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нейромаркетинг
    Несиелер: 3

    «Нейромаркетинг» ұғымдары, оның тұжырымдамалық мәні мен мазмұны. Маркетингтегі инновациялық бағыт ретіндегі нейромаркетинг ерекшеліктері. Нейромаркетингтің негізгі құралдары және олардың тұтынушыға әсер ету механизмдері. нейромаркетингті зерттеу саласы. Маркаларды қабылдау кезінде нейромаркетингті жүзеге асыру әдістерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологияларды сату, іскерлік келіссөздер және презентациялар
    Несиелер: 5

    Маркетингті басқару жүйесінде сатуды басқарудың мәні: стратегия, тактика. Digital сату технологиясы: негізгі процестер мен кезеңдер, әлеуетті сатып алушыларды іздеу көздері және оларды тарту тәсілдері. Жеке сату әдістері мен техникасы. Интернетке сатып алу-сату шартын жасау. Іскерлік келіссөздер технологиясы: fase-off-fase, on-line және т. б. Іскерлік презентация дайындау және өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік қызметті ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Digital маркетингінің стратегиялық және тактикалық жоспарлау логикасы. Сыртқы және ішкі ортаны талдау әдістемесі. Маркетингтік мақсаттар мен стратегияларды негіздеу. Digital маркетинг және өткізу көрсеткіштерінің теңдестірілген жүйесін (КТЖ) құру. Digital маркетингті бақылау және аудит

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аграрлық маркетинг
    Несиелер: 4

    Аграрлық маркетингтің мәні мен ерекшеліктері. АӨК маркетингтік қызметінің құқықтық аспектілері. Азық-түлік өнімдерін тұтыну және маркетинг. Азық-түлік маркетингіндегі өңдеуші саланың рөлі. АӨК маркетингіндегі көтерме және бөлшек сауда. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету. АӨК-дегі маркетингтік қызметті жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • SMM-жарнамасы
    Несиелер: 4

    SMM стратегиясы: даму кезеңдері. Әлеуметтік медиа маркетинг құралы ретінде. Копирайтинг негіздері. Әлеуметтік желілерде жылжыту. Блогосферамен жұмыс. Интернеттегі жарнамалық науқандарды жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 3

    Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар түсінігі. Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнама. Өткізуді ынталандыру. Жұртшылықпен байланыс. Тікелей маркетинг. Интернет-маркетинг және мобильді маркетинг. Көрме ұйымның маркетингтік коммуникациясының элементі ретінде. Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялардың көмегімен тауарды жылжыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тауартанудың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Тауартанудың теориялық негіздерін тауартану - тауар туралы ғылым ретінде қарастырады. Тауарлардың ассортименті мен тұтыну қасиеттерін, халықты жоғары сапалы және қажетті ассортименттегі тауарлармен қамтамасыз етуді, тасымалдау, сақтау және өткізу сатыларындағы шығындарды азайтуды, сапаны бақылауды, нормативтік – техникалық құжаттаманы жасауға қатысуды ашады. Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігі, олардың пайдалылық сапасы, зиянсыздық және қауіпсіздік, сонымен қатар сұраныс, бәсекеге қабілеттілік, өмірлік цикл және тауардың тұрақтылығы мәселелерін тез және дұрыс бағдарлай білу, тауарларды бөлудің жекелеген кезеңдерін талдау және болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Маркетингтік шешім қабылдау үшін математикалық әдістер мен үлгілер
    Несиелер: 4

    Маркетингтік қызметтегі процестерді математикалық формализациялау тәсілдері, экономикалық-математикалық модельдеу негіздері, математикалық модельдеу кезеңдері. Сызықтық бағдарламалау модельдері, сызықтық бағдарламалау есептерін шешудің соңғы әдістері, сызықтық бағдарламалау үлгілеріндегі екілік теориясы және қолданбалы бағдарламалардың қазіргі заманғы пакеттерін пайдалана отырып, маркетингтік зерттеулерді талдауда оны пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Туризм маркетингі
    Несиелер: 4

    Кіріспе. Туристік маркетингтің теориялық негіздері. Қазіргі жағдайда туризмнің жұмыс істеуінің экономикалық механизмі. Туристік маркетингтің мазмұны. Туристік маркетинг принциптері мен функциялары. Туризмге маркетинг сапасын басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 3

    Халықаралық маркетингке кіріспе. Халықаралық маркетинг ортасын зерттеу Әлемдік нарықтардағы маркетингтік зерттеулер. Шетелдік нарықтарға халықаралық сегменттеу және кіру стратегиясы. Халықаралық маркетинг саласындағы тауар саясаты. Халықаралық маркетинг бағалары. Халықаралық маркетингтік қызметтің негізгі нысандары Халықаралық маркетинг саясатының анықтамасы және мәні. Халықаралық маркетингтегі маркетингтің дәстүрлі түрлері: тікелей және жанама экспорт. Әлемдік саудадағы делдалдардың негізгі функциялары. Жанама экспорттың артықшылықтары мен кемшіліктері. Сыртқы сауданы сату арналарын қалыптастырудағы негізгі шешімдер. Халықаралық сату арналарының негізгі түрлері. Халықаралық маркетингте насихаттау саясаты. Халықаралық нарыққа шығудың формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің сараптамасы
    Несиелер: 3

    Тауарлардың ассортименті мен сапасын сипаттайтын көрсеткіштердің жіктелуі ашылады; тауарларды сақтау, сертификаттау және кодтау шарттары зерделенеді; тауарларға сараптама жүргізудің және олардың өнімділігін айқындаудың қазіргі заманғы әдістерін; нарықта тауарлардың әртүрлі топтарын тұтқындау туралы іс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • SMM маркетингі
    Несиелер: 4

    "Әлеуметтік медиа маркетинг" ұғымы (SMM), бағыттың пайда болу тарихы. Әлеуметтік медиа маркетингте жылжыту мүмкіндіктері. Әлеуметтік медиа маркетингті пайдалану салалары. әлеуметтік желілердегі маркетинг; әлеуметтік желілердегі жұмыстың негізгі механикасы; әлеуметтік желілердегі контент; әлеуметтік желілердегі жылжытудың негізгі механикасы; Instagram; әлеуметтік желілердің мониторингі; тиімділікті талдау; Youtube; мобильді мессенджерлер; Community management

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дизайн, веб-дизайн және SEO-оңтайландыру
    Несиелер: 4

    Тәртіп компанияның брендін алудың, дизайнерлік шешімдердің ұсыныстарын жасаудың, сондай-ақ табыс көздерін мақсатты және мақсатты іздеудің, өнімді талдау мен ілгерілетудің теориялық және практикалық көздерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Әлеуетті клиенттерді анықтау, олардың қажеттіліктері мен қалауларын ажырату, нарықтың мақсатты сегменттерін сегменттеу және таңдау, сондай-ақ тауар ассортиментін әзірлеу және қалыптастыру, бағалар мен жеңілдіктер жүйесін белгілеу.

  • Код ON2

    Заңнама нормаларын кәсіби қызметте қолдану

  • Код ON5

    Әлеуетті клиенттерді анықтау, олардың қажеттіліктері мен артықшылықтарын анықтау, нарықтың мақсатты сегменттерін саралау және іріктеу, сондай-ақ тауарлық ассортиментті әзірлеу және қалыптастыру, бағалар мен жеңілдіктер жүйесін белгілеу қабілеті.

  • Код ON6

    Маркетингтік қызметті бақылау мен талдауды, сондай-ақ тұтынушыға жылжыту және коммуникациялық әсер ету құралдарын әзірлеуді ұйымдастыру.

  • Код ON8

    Өнімдер мен қызметтерді өндіру және сату кезінде экономикалық субъектілердің қызметіне маркетингтік бақылауды ұйымдастыру және жоспарлау, сондай-ақ алған білімдерін кез-келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарудың тиімді жүйесін құру үшін, жалпы білім беру және кәсіби білім деңгейін үнемі арттыруға дайын болу үшін қолдану

  • Код ON7

    Қолданбалы бағдарламалық өнімдерді, заманауи цифрлық платформаларды, технологияларды тиімді пайдалану, өнімді тарату және түпкілікті сатып алушыға жеткізу арналарын құру, сатуды ұйымдастыру және тұтынушыларға қызмет көрсету үшін деректерді өңдеудің техникалық құралдарын бейімдей білу

  • Код ON1

    Микро және макро деңгейлердегі экономикалық процестердің мазмұнын анықтаңыз және талдаңыз.

  • Код ON3

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін білдіру; этикалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, толеранттылық қағидаттарында командалық жұмысты ұйымдастыру

Top