Маркетингтік шешім қабылдау үшін математикалық әдістер мен үлгілер

  • Маркетингтік қызметтегі процестерді математикалық формализациялау тәсілдері, экономикалық-математикалық модельдеу негіздері, математикалық модельдеу кезеңдері. Сызықтық бағдарламалау модельдері, сызықтық бағдарламалау есептерін шешудің соңғы әдістері, сызықтық бағдарламалау үлгілеріндегі екілік теориясы және қолданбалы бағдарламалардың қазіргі заманғы пакеттерін пайдалана отырып, маркетингтік зерттеулерді талдауда оны пайдалану.
  • Образовательная программа 6B04104 Digital Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top