Агроазық-түлікнарықтарыныңнарықтықконъюнктурасынмаркетингтікзерттеу

  • Аграрлықнарықтардымаркетингтікзерттеулердіңмазмұны мен бағыттары. Аграрлық нарықтарды маркетингтік зерттеу процесі. Аграрлық нарықтарға маркетингтік зерттеулер жүргізу кезеңдерінің реттілігі. Аграрлық нарықтарды маркетингтік зерттеудің мәселелері мен мақсаттарын анықтау. Ауылшаруашылық нарықтарына маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін таңдау. Тәжірибелер және олардың ауылшаруашылық нарықтарына маркетингтік зерттеулер жүргізудегі рөлі. Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат. Деректерді жинау әдістері. Үлгі жоспарын әзірлеу және іріктеу көлемін анықтау. Деректерд іжинау. Деректерді талдау.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top