Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (2 ж.) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты басқарушылық шешімдерді қабылдау және отандық брендтерді жылжыту үшін ақпарат алу мақсатында ұлттық және халықаралық тауар нарықтарына кешенді зерттеулер жүргізуде маркетингтік зерттеулер саласында білімі мен құзыреттілігі бар жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының тұжырымдамалық аппараты. Басшы және команда. Жұмыс орнындағы қақтығыстар. Басқарушылық қарым-қатынас. Шешім қабылдау технологиясы. Басқару субъектісі мен объектісі түсінігі. Басқарушы және көшбасшы. Бұйыру психологиясы. Тұлға - басқару субъектісі және объектісі ретінде. Басшылықтың демократиялық стилі және оның ерекшеліктері. Сыни психология. Қарым-қатынас субъектілерінің психологиялық түрлері. Психологиялық сендіру техникасы. Жетекші кадрларды іріктеудің психологиялық мәселелері. Басқарушылық кадрларды даярлау және қайта даярлаудың психологиялық мәселелері. Қызметкерлерді іріктеу және орналастыру. Қызметкерлерді ауыстыру. Аттестация және қызметкерлердің айналымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасының негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары мектептегі педагогикалық үрдіс. Оқытудың заңдары, ұстанымдары мен принциптері. Жоғары мектеп оқыту әдістері, формалары мен құралдары. Қазақстан Республикасында жоғары білімнің қазіргі жағдайы. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының біліктілігін арттыру. Жоғары мектепте тәрбиелеу үрдісі. Тәрбиелеу білім беру мақсаты ретінде. Оқытушылар құрамы тұтас педагогикалық үрдістің жұмыс істеу формасы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімнің құрылымы мен функциялары, олардың кәсіби қызметіндегі ғылым әдістері; идеялық, саяси, діни құрылыстардың ғылыми ұғымдардан айырмашылығы. Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістері, философиялық-идеологиялық, гносеологиялық, логикалық-методологиялық мәселелерді талдау, ғылыми ойлау стилі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Жоғары деңгейдегі кәсіптік және академиялық мақсаттағы тіл, мамандықтың ғылыми-концептуалды аппараты, ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми пікірталас, академиялық жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Технологиялар, инновациялар және экономикалық өсу
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы технологиялардың экономикалық мәні мен мазмұнын зерттеу, жаңа технологияларды экономикалық және инновациялық бағалау саласын иелену. Даму нәтижелері мыналар болып табылады: инновациялық бизнесті жоспарлау, маркетинг және инновациялық кәсіпкерліктегі оңтайландыру туралы шешім қабылдау, нарықта технологияларды, инновацияларды жылжыту стратегиясын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сапа және бәсекеге қабілеттілік
    Несиелер: 5

    Нарықтық қатынастар жүйесіндегі өнім сапасын басқарудың орны мен рөлі. Өнімнің сапасын қамтамасыз ету және сапасын басқару принциптері. Өнім сапасын қамтамасыз ету әдістерінің эволюциясы. Сапаны басқару функциялары. Өнімнің сапасын өлшеудің негізгі әдістері. Өнімнің сапасын бағалаудың процедурасы мен әдістері. Тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігі кәсіпорын пайдасының шарасы ретінде. Сапаны бақылау және басқарудың статистикалық әдістері. Қазақстан Республикасындағы сертификаттаудың құқықтық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сауда қызметіндегі маркетинг
    Несиелер: 5

    Аграрлық маркетингтің мәні мен ерекшеліктері. АӨК-дегі маркетингтік қызметтің құқықтық аспектілері. Азық-түлік тұтыну және маркетинг. Азық-түлік маркетингіндегі өңдеу саласының рөлі. АӨК маркетингіндегі көтерме және бөлшек сауда. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету. АӨК-дегі маркетингтік қызметті жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 5

    Маркетинг-менеджменттің теориялық негіздері мен концепциясы. Маркетинг-менеджмент жүйесіндегі маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік ортаны талдаудың әдіснамалық негіздері. Маркетинг-менеджменттегі нарықты сегменттеу. Тұтынушылардың сатып алу тәртібін талдау (немесе сатып алушылармен өзара қарым-қатынасты басқару). Маркетинг қызметін ұйымдастыру. Кәсіпорынның тауар саясатының маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның баға саясатының Маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның тарату жүйесінің Маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның коммуникациялық саясатының Маркетинг-менеджменті. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Маркетинг-менеджменттегі бақылау және аудит. Әр түрлі деңгейдегі Маркетинг-менеджмент (макродеңгейде, корпоративтік деңгейде, микродеңгейде). Тауарларды аспаптық деңгейде жылжыту стратегиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулердегі математикалық әдістер
    Несиелер: 3

    Процестерді математикалық формализациялау тәсілдері, экономикалық-математикалық модельдеу негіздері, Математикалық модельдеу кезеңдері. Сызықты бағдарламалау әдістері. Маркетингтік зерттеулердегі оңтайлы шешімдерді экономикалық талдау. Кәсіпорындағы өндірістік жоспарлау модельдері. АӨК үдерістерін модельдеу. Нарықты зерттеу және талдау әдістері. Болжау әдістері. Бизнес-жоспарлаудың шағын жобалары. Қолданбалы бағдарламалар пакеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Директ-маркетинг
    Несиелер: 5

    Тікелей маркетингтің негізгі түрлері. Тікелей маркетингті анықтау және нарықтық жағдайларды сипаттау. Деректер базасы және тікелей маркетинг тікелей маркетинг әдістері: тікелей пошталық тарату, каталогтар бойынша сату, телемаркетинг. Компьютерлік желілердегі Маркетинг. CRM-клиенттермен қарым-қатынасты басқару технологиясы. Интеграцияланған тікелей маркетингті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Бөлу жүйесіндегі логистика
    Несиелер: 5

    Тарату логистикасы-оны қолдану тұжырымдамаларымен салалары.Тарату логистикасының мақсаттары мен міндеттері. Логистика және маркетинг. Маркетингтік логистика. Тапсырысты басқару: Тапсырыс циклінің компоненттері, тапсырыстарды өңдеу, тапсырыстарды орындау. "Уақтылы" өндіріс тұжырымдамасы және оның негізгі нұсқалары. Тарату және физикалық бөлу. Тарату арналарымен желілері. Тарату желілерін жобалаумен конфигурациялаудың негізгі міндеттері. Логистикалық делдалдар. Логистикалық делдалдардың әрекеттерін үйлестіру және біріктіру. Сатуды жоспарлау, құжаттау және бақылау. Сатуды оңтайландыру және сату қызметімен өнім деңгейін анықтау Өнімдермен қызметтерді сатуға және сатуға арналған логистикалық шығындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Маркетингтік логистика
    Несиелер: 5

    Маркетингтік логистика ұғымының мәні. Логистика мен маркетингтің өзара байланысы. Фирманың өндірістік қызметінде маркетинг және логистика функцияларын бөлу. Маркетинг логистикасының мазмұны. Жеткізілімдерді орындау-маркетинг логистикасынан қайтару. Өндірісті басқаруға маркетингтік және өткізу тәсілі. Маркетингтік логистикалық тұжырымдама. Маркетинг логистикалық жүйелерді жобалау, қалыптастыру және оңтайландыру негізі ретінде. Маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру кезіндегі логистика қызметінің негізгі бағыттары. Жеткізудің интеграцияланған тізбектеріндегі ақпараттық ағындарды үйлестіру және жедел басқару. Маркетинг пен дистрибуцияның электрондық арналары. Логистиканың өндіріспен, маркетингпен және қаржыландырумен өзара іс-қимылы. Логистика және маркетинг өзара іс-қимыл салалары. Бөлу логистикасындағы өзара әрекеттесу және үйлестіру ерекшеліктері. Логистикалық сервистегі өзара іс-қимыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Интерактивтік маркетинг
    Несиелер: 5

    Тұтынушының жарнамалық науқанға тікелей қатысуын көздейтін соңғы тұтынушылармен жұмыстың жаңа бағыты. Интернет-ресурстар мүмкіндіктерін пайдалану: ойындар, конкурстар, әлеуметтік желілер және олармен байланысты басқа да сервистер. онлайн кеңістікте тұтынушылар үшін брендтің сенімді бейнесін тарату. Ішкі және сыртқы ортада маркетингтік қызметті интеграциялайтын АТ негізінде нарықта тауар ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Мәліметтерді талдау және модельдеу
    Несиелер: 3

    Магистранттарды жинауға бағытталуды және ғылыми зерттеулер үшін деректерді, міндеттерді жинау, өңдеу, талдау әдістерін қолдану тәртібі; және әдістер жиынтығын иелену, жағдайды бағалауды анықтау үшін қарау, бизнес-шешімдерді іске асыру үшін әлеуметтік және экономикалық активтер мен процестерді дамыту, қарау және болжау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Қазіргі заманғы маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Курс нарықтық жағдайда маркетингті басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында маркетингтік талдау жүргізудің теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, маркетингтік талдауды ақпараттық қамтамасыз ету және оны маркетингтік зерттеулер жүйесінде қолдану туралы білім жиынтығын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Агроазық-түлікнарықтарыныңнарықтықконъюнктурасынмаркетингтікзерттеу
    Несиелер: 4

    Аграрлықнарықтардымаркетингтікзерттеулердіңмазмұны мен бағыттары. Аграрлық нарықтарды маркетингтік зерттеу процесі. Аграрлық нарықтарға маркетингтік зерттеулер жүргізу кезеңдерінің реттілігі. Аграрлық нарықтарды маркетингтік зерттеудің мәселелері мен мақсаттарын анықтау. Ауылшаруашылық нарықтарына маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін таңдау. Тәжірибелер және олардың ауылшаруашылық нарықтарына маркетингтік зерттеулер жүргізудегі рөлі. Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат. Деректерді жинау әдістері. Үлгі жоспарын әзірлеу және іріктеу көлемін анықтау. Деректерд іжинау. Деректерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингті стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Корпоративтік, функционалдық және аспаптық деңгейлерде маркетингтік процесті стратегиялық жоспарлау. Маркетингті жоспарлау және бюджеттеу. Маркетингтік стратегияны іске асыру. Компанияның ұйымдық құрылымының стратегияларды іске асыруға әсері. Стратегиялық маркетинг жүйесіндегі бағалау және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыс технологиясы
    Несиелер: 6

    Басқарудың кіші жүйесі ретінде бұқаралық коммуникация мәселелері. Бұқаралық коммуникация теориясы және қазіргі қоғамдағы "қоғаммен байланыс" рөлі. Қоғаммен байланыс саласындағы қызметті құқықтық және этикалық қамтамасыз ету. Қоғаммен байланыстағы имидж ұғымы және коммуникативтік функциялары. Жарнама және медиа жоспарлау. Мемлекеттік құрылымдарда қоғаммен байланыс. Коммерциялық емес ұйымдардағы PR. Инвестиция тартудағы PR-технологиялар. PR бойынша базалық құжаттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 4

    Бизнес-жоспарлаудың теориялық негіздері. Бизнес-жобалардың жіктелуі. Инновациялық кәсіпкерлік. Бизнес-жоспарлаудың негізгі функционалдық блоктары. Бизнес-жоспардың негізгі бөлімдері, бөлімдердің мазмұнына қойылатын талаптар және шағын бизнесті несиелендіру туралы шешім қабылдау үшін тұжырымдардың дәлелі. Инвесторлардың несиелік шешімдеріне әсер ететін факторлар. Бизнес және оның стратегиясы. Бизнес-жоспарларды дайындаудағы компаниялар мен ұйымдардың стратегиялары. Саладағы жағдайды талдау, дағдарыстың МП өнімдерін сатуға әсері. Бизнес-жоспарларды құру кезіндегі типтік қателерді талдау. Дағдарыс кезіндегі тәуекелдерді есепке алу әдістері. Маркетинг жоспары. Өнімнің тұтынушылық қасиеттеріне қойылатын талаптар бәсекелестік өнімді өткізу нарығы (қызметтер) өнімді өткізу арналары. Бәсекелестік әлеуетті анықтау қателері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инвестицияларды талдау және бизнесті жоспарлау
    Несиелер: 4

    Инвестициялық талдау мен бизнес-жоспарлаудың негізгі ережелері. Инвестициялық жобалардың тиімділік түрлері және инвестициялар көздері. Инвестициялық жобаның бизнес-жоспарының негізгі бөлімдері, оларды әзірлеу әдістемесі мен практикасы. Инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалаудың негізгі бағыттары. Инвестициялық жобаны сараптау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығы кәсіпорындарындағы маркетинг
    Несиелер: 4

    Агроөндірістік кешендегі маркетингтің мәні мен ерекшеліктері. Азық-түлік өнімдерін тұтыну және маркетинг. АӨК маркетингіндегі қайта өңдеу саласының рөлі. АӨК маркетингіндегі көтерме және бөлшек сауда. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету. Аграрлық нарықты мемлекеттік реттеу. АӨК маркетингтік қызметті жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін қолдану кәсіби және білім беру қызметінің сапасын арттыру, ерекшелік саласында шет тілінде әңгімелесу-диалог жүргізе білу, сөйлеу этикетінің ережелерін қолдана білу, аннотациялар, рефераттар, шет тілінде ғылыми зерттеулер жасай білу.

  • Код ON8

    Мәселелер мен міндеттерді шешу, тауарлар мен қызметтер нарығын ғылыми зерттеу әдістерін бағалау, бақылаулар, тәжірибелер, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілерді алу, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтерге аналитикалық шолулар жасау, бұрын ғылымда жинақталған білім контекстінде алынған нәтижелерді қорытындылау және өкілдік негізінде қорытындылар мен практикалық ұсыныстар жасау және түпнұсқа зерттеу нәтижелері.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-психологиялық қатынастар саласында теориялық және практикалық құзыреттерге ие болу және этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты түрде қабылдау арқылы ұжымды басқару

  • Код ON3

    Нарық үлесін ұлғайту және отандық брендтердің тауарларын ілгерілету мақсатында маркетингтік жоспар құру үшін ауыл шаруашылығы тауарлары мен қызметтері нарығындағы үрдістерді талдау және болжау.

  • Код ON7

    Маркетингтік, қаржылық, статистикалық есептілікті жалпылау, құрастыру, талдау және түсіндіру, әртүрлі көздерден, соның ішінде ғаламдық және жергілікті ақпараттық желілерден алынған ақпаратпен жұмыс жасау және басқару шешімдерін қабылдау үшін талдау нәтижелерін пайдалану.

  • Код ON4

    Тауарлар мен қызметтердің сапасын анықтау, сондай-ақ олардың бәсекеге қабілеттілігін анықтау мақсатында белсенді әлеуметтік ұтқырлықты әзірлеу, маркетингтік технологиялардың әлемдік тәжірибесін отандық нарық жағдайларына бейімдей білу.

  • Код ON5

    Тауарлар мен қызметтер нарығындағы әлеуетті клиенттер мен сатып алушылардың қалауын анықтау және бағалау, интерактивті маркетинг құралдарын қолдана отырып, деректерді талдау және визуализациялау үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдану.

  • Код ON6

    Маркетингті стратегиялық жоспарлау үшін маркетингтік ақпаратты өңдеудің және түсіндірудің заманауи әдістерін қолданыңыз, тауарлар мен қызметтер нарығының жай-күйін қадағалаңыз, экономикалық субъектінің өнімдерін жылжыту үшін тікелей маркетинг әдістерін таңдаңыз.

Top