Денсаулық сақтаудағы маркетинг негіздері

  • Тұтынушылар мен нарықтың басқа да қатысушыларының мүдделерін үйлестіру негізінде бәсекелес ортада медициналық ұйымның тұрақты жұмыс істеуі мен дамуын қамтамасыз етуге бағытталған білімді тереңдету және іскерліктер мен дағдыларды жетілдіру. Медициналық ұйымға сыртқы және ішкі ортаның әсерін бағалау; мемлекеттің салық, баға және кеден саясатының өзгерістерін ескере отырып, бәсекелестік ортаға талдау жүргізу; нарықты, қажеттілік пен сұранысты зерттеу, осы көрсеткіштердің серпінін бағалау; медициналық ұйымның стратегиялық және жедел міндеттерін шешу үшін маркетингтің қажетті тұжырымдамаларын таңдау;
  • Образовательная программа 6B10113 Қоғамдық денсаулық
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
Top