Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10113 Қоғамдық денсаулық в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты: қоғамдық денсаулық сақтау және санитариялық - эпидемиологиялық қызмет саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау, халықтың денсаулық жағдайын кешенді бағалау мен мониторингті іске асыру, қоғамдық денсаулықты анықтайтын факторларды анықтау, халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және оларды практикада іске асыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Жедел медициналық көмек негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттерге өмірге қауіп төндіретін ең көп таралған жағдайларда шұғыл көмек көрсету негіздерін үйрету. Студенттер қан кету, жоғарғы тыныс жолдарының бітелуі, жарақаттар, күйіктер мен үсіктер, жылу соққысы, суға бату және шұғыл көмек көрсету сияқты өмірге қауіп төндіретін жағдайлардың белгілерін анықтауы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған орта және денсаулық
    Несиелер: 5

    Қоршаған орта мен адам денсаулығы арасындағы байланыс туралы білімді қалыптастыруға жағдай жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерде сау адам организмінің барлық жүйелерінің қызметін және оларды реттеу механизмдерінің негізгі заңдылықтарын қалыптастыру және организмнің және оның жүйелерінің қызметтік жағдайын бағалау әдістеріне үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерді клиникалық жағдайларды талдауда ағзаның, олардың қанмен қоректенуін және нервтенуін оқығанда интеграцияланған ақпаратты қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми ойлау негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылымометрияның заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың және басқарудың заңдылықтары, принциптері, тұжырымдамалары, терминологиясы, мазмұны, ерекшеліктері туралы білімді игеру. Нақты таңдалған ғылыми тапсырма үшін ғылыми зерттеу әдістерін талдауға және қолдануға үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулярная биология және медициналық генетика
    Несиелер: 5

    Жасушалар мен органеллалардың құрылымы мен атқаратын қызметін, зат алмасудың негізгі процестерінің молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері мен реттелуін түсіндіру. Білім алушыларды тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтарымен, адамның тұқым қуалайтын ауруларын зерттеу әдістері және алдын алу шараларымен, тұқым қуалайтын аурулардың диагностикасы бойынша дағдыларды бекіту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия
    Несиелер: 3

    "Жалпы химия" пәні биохимияның, молекулалық биологияның, физиологияның, фармакологияның, гигиенаның кейбір салаларын игеру үшін теориялық негіз дайындайды және медициналық-биологиялық зерттеулерде іргелі ғылымдардан сызылған ғылыми тәсіл мен зерттеудің жаңа әдістерін кеңінен тартуды қамтамасыз етеді. Пәннің мақсаты студенттерде адам ағзасын зерттеуге біртұтас физика-химиялық, жаратылыстану-ғылыми көзқарасты қалыптастыру, сондай-ақ маңызды биохимиялық процестердің химиялық және физика-химиялық аспектілерін және тірі организмде болатын тепе-теңдіктің әртүрлі түрлерін негіздеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фармакология
    Несиелер: 5

    Негізгі іргелі медициналық білімді қалыптастыру фармакология, дәрілік заттарды алу көздері, клиникалық сынақтар. Студенттерде халық ауруларының алдын алу жөніндегі іс-шараларды жүргізу үшін қажетті болып табылатын ДЗ тағайындау және ұтымды қолдану саласындағы білімді қалыптастыру; инфекциялық аурулардың және жаппай инфекциялық емес аурулардың туындауының алдын алуға бағытталған санитариялық-эпидемияға қарсы іс-шараларды өткізуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
  • Медициналық заңнама
    Несиелер: 3

    Медициналық заңнама саласындағы заманауи білімді игеру. Өзекті нормативтік-құқықтық базаны зерделеу. Теориялық және халықтың денсаулығын бағалау бойынша практикалық дағдылар, медициналық көмек көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыру. Экономикалық ойлауды қалыптастыруда білім мен дағдыларды игеру және жалпы кәсіби дайындықтың маңызды құрамдас бөлігі ретінде ұйымдастырушылық және басқарушылық қызмет принциптерін игеру.

    Оқу жылы - 2
  • Денсаулық сақтаудығы информациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Медициналық шешімдерді қолдау жүйесін, пациенттердің электронды медициналық жазбаларын, цифрлық медициналық зерттеулер деректерін, медициналық құрылғылардан пациенттерді бақылау деректерін, қызметкерлер арасындағы байланыс құралдарын, қаржылық және әкімшілік ақпаратты біріктіретін медициналық мекемелердің жұмыс процесін автоматтандыру жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Зерттеу негіздері. Биоэтика
    Несиелер: 5

    пәнді оқу - студенттерді негізгі биоэтикалық құндылық-нормативті мәселелерді талдауға үйрету және қазіргі медицинада олардың мүмкін шешімдерін табуға көмектесу

    Оқу жылы - 2
  • Микробиология, вирусология және паразитология
    Несиелер: 5

    Студенттерде әртүрлі кластағы микроорганизмдердің құрылысы, тіршілік етуі және таралуының жалпы заңдылықтары жөнінде білімді қалыптастыру болып табылады. Адамның инфекциялық және инфекциялық емес патологиясындағы микроорганизмдердің рөлі, клиникалық диагнозды растаудағы микробиологиялық әдістердің мүмкіндіктері және инфекциялық процестердің алдын-алу туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты-қоршаған орта факторлары мен адам денсаулығының жай-күйі, осы әсерді бағалау әдістері және қолайсыз өзара әрекеттесуді азайту бойынша іс-шараларды ұйымдастыру туралы идеяларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
  • Медициналық биохимия
    Несиелер: 3

    Биохимияның медицина үшін маңызы және қалыпты және патологиядағы организмнің жұмысындағы ақуыздардың рөлі. Ақуыздар, мағынасы, қасиеттері және жіктелуі. Қарапайым және күрделі ақуыздардың өкілдері. Нуклеин қышқылдары, түрлері, құрылымдары, олардың генетикалық ақпаратты берудегі рөлі. Ферменттер, жалпы қасиеттері, әсер ету механизмі, ферменттердің белсенділігін реттеу, ферменттердің жіктелуі және жеке кластары. Метаболизмді реттеудегі ферменттердің рөлі және олардың медицинадағы, диагностика мен емдеудегі маңызы. Биологиялық мембраналардың құрылымы және олардың зат алмасу мен энергия өзгеруіндегі рөлі.

    Оқу жылы - 2
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    "Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" пәнін оқудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік теріс құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алу; құқық және мемлекет теориясының негіздері; білім алушылардың мемлекет пен құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін, құқықтары мен субъективті құқықтық міндеттерін түсінуі; сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім беру; Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға ықпал ететін тұлғаның құқықтық мәдениетін дамыту; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімі, іскерлігі және дағдылары; сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын, іскерлігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Заңнамаға және денсаулық экономикасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің жалпы мақсаты Денсаулық саласының заңнамасы мен экономикасына кіріспе – медициналық кәсіби қызмет процесінде адамдар арасында объективті түрде туындайтын экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастарды зерттеу. Студенттерді адамның медициналық қызметтерге деген қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін адамның негізгі әлеуметтік-экономикалық және мәдени құқықтары мен бостандықтарын тиімді пайдалану дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 2
  • Медицина тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін емшілік пен медицинаның қалыптасуы мен дамуының бүкіләлемдік-тарихи процесінің жалпы заңдылықтарын зерттейді. Әрбір тарихи кезеңнің медицина прогресіне қосқан үлесін, белгілі ғалымдар мен ғылыми мектептердің медицина прогресіндегі рөлін, медициналық этика мен деонтологияның қалыптасуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Студенттерді ғылыми зерттеуді жоспарлауды оқыты, соның ішінде: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, деректерді жинау мен талдау негізгі мәселелері, сипаттамалық және аналитикалық дизайндармен зерттеулерді ұйымдастыру, деректерді талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
  • Қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қоғамдық денсаулықтың теориялық негіздерін игеру, қоғамдық денсаулықты дамытудың жай-күйі мен заңдылықтары, оны анықтайтын факторлар туралы білімді қалыптастыру; денсаулықты сақтауды, нығайтуды, қалпына келтіруді және кәсіби міндеттерді шешуде алған құзыреттерін қолдана білуді қамтамасыз ететін жүйелер туралы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Госпитальдық менеджментке кіріспе
    Несиелер: 5

    жаһандану және медициналық қызметтер нарығындағы жоғары бәсекелестік жағдайында ұйымды басқарудың заманауи технологияларын иеленетін менеджерлерді медициналық аурухана лауазымына дайындау.

    Оқу жылы - 3
  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 5

    / Дәлелді медицина - ең жақсы нәтижелерді пайдалану нақты науқасты емдеуді таңдау үшін клиникалық сынақтар, бұл ең жақсы ғылыми дәлелдерді клиникалық тәжірибемен біріктіру және пациенттердің күтулері. Дәлелді медицинаның принциптері ең алдымен клиникалық тәжірибеде қолданылады, бірақ олар кез келгеніне қолданылады медицина ғылымының салалары, соның ішінде профилактикалық медицина, қоғамдық денсаулық сақтау, денсаулық сақтауды ұйымдастыру. Дегенмен, бұл керек дәлелді медицинаның барлық принциптері клиникалық тәжірибеге қатысы жоқ салаларда қолданыла алмайтынын ескеріңіз

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау саласындағы менеджменттегі негізгі принциптер және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Денсаулық сақтау жүйесі қызметінің тиімділігін арттыру, сондай-ақ медициналық қызмет жұмысының тиімділігін арттыру бойынша басқарушылық шешімдер ұйымдастыру және басқарудың заманауи әдістері мен модельдерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
  • Қоршаған орта гигиенасына кіріспе
    Несиелер: 3

    Гигиенаның мақсаты-қоршаған орта факторларын оңтайландыру арқылы денсаулықты сақтау және нығайту және аурулардың алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін игерудің мақсаты-қоғамдық денсаулықты және оны анықтайтын факторларды; халықтың денсаулығын сақтауды, нығайтуды және қалпына келтіруді қамтамасыз ететін жүйелерді; экономикалық, әкімшілік және ұйымдастырушылық процестерді қоса алғанда, ұйымдастырушылық-Медициналық технологиялар мен басқару процестерін бағалау үшін білімі мен дағдылары бар маман даярлау

    Оқу жылы - 3
  • Мециналық статистика
    Несиелер: 5

    халықтың және денсаулық сақтау жүйесінің сандық заңдылықтарын, жай-күйі мен динамикасын зерттеу, сондай-ақ клиникалық және зертханалық мәліметтерді статистикалық талдау әдістерін әзірлеу

    Оқу жылы - 3
  • Инфекциялық аурулар
    Несиелер: 5

    Студенттерді жұқпалы аурулардың негізгі симптомдары мен синдромдарын анықтауға, алдын ала диагноз қоюға, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға және таралған жұқпалы аурулардың ажырату диагностикасын жүргізуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық сақтаудағы маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Тұтынушылар мен нарықтың басқа да қатысушыларының мүдделерін үйлестіру негізінде бәсекелес ортада медициналық ұйымның тұрақты жұмыс істеуі мен дамуын қамтамасыз етуге бағытталған білімді тереңдету және іскерліктер мен дағдыларды жетілдіру. Медициналық ұйымға сыртқы және ішкі ортаның әсерін бағалау; мемлекеттің салық, баға және кеден саясатының өзгерістерін ескере отырып, бәсекелестік ортаға талдау жүргізу; нарықты, қажеттілік пен сұранысты зерттеу, осы көрсеткіштердің серпінін бағалау; медициналық ұйымның стратегиялық және жедел міндеттерін шешу үшін маркетингтің қажетті тұжырымдамаларын таңдау;

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 3

    ол студенттердің денсаулық психологиясының негіздерін игеруінен және жеке адамның психикалық, физикалық және әлеуметтік денсаулығының критерийлерінің квалиметриясының әдіснамалық дағдыларын дамытудан, валеологиялық, психогигиеналық, психопрофилактикалық және психореабилитациялық жұмыстарды жүргізуден тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін игерудің мақсаты-әлеуметтік денсаулықты және оны анықтайтын факторларды бағалау үшін білімі мен дағдылары бар маман даярлау; студенттердің денсаулық әлеуметтануы, өмір салтын ұтымды жүргізу және денсаулықты қалыптастырудың әлеуметтік аспектілері туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
  • Эпидемиология негіздері
    Несиелер: 5

    Эпидемиологияның мақсаты: – халықтың сырқаттанушылығын сипаттау; – сырқаттанушылықты түсіндіру, жекелеген аурулардың және аурулар топтарының пайда болу және таралу себептерін анықтау; - жақын және алыс перспективаға халықтың сырқаттанушылығының болжамын жасау

    Оқу жылы - 3
  • Инфекциялық бақылау
    Несиелер: 6

    «Инфекциялық бақылау» пәнін оқып-үйрену кезінде студенттерде әртүрлі профильдегі медициналық мекемелерде ауруханаішілік инфекциялардың пайда болуы мен таралуының экологиялық және эпидемиологиялық ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы заманауи түсінік қалыптасады, профилактикалық және жүргізу негіздерін тәжірибелік дағдылар медициналық мекемелердегі эпидемияға қарсы шаралар.

    Оқу жылы - 4
  • Жедел жәрдем
    Несиелер: 4

    Студенттерге диагностика әдістері мен шұғыл көмек көрсету дағдыларын үйрету, өмірге қауіп төндіретін жағдайларда көмек көрсету іс-қимылдарының нақты алгоритмін қалыптастыру. Цикл аяқталғаннан кейін студенттер жүректің тоқтауы, Жедел коронарлық синдром, анафилактикалық шок, цереброваскулярлық жедел бұзылулар сияқты төтенше жағдайлардың белгілерін анықтай алады және алғашқы медициналық көмек көрсетеді. Сондай – ақ, олар пациенттерді триаж жүйесі бойынша сұрыптай алады.

    Оқу жылы - 4
  • Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    дұрыс тамақтану тұжырымдамасы арқылы өз денсаулығына деген дұрыс қатынасты қалыптастыруға жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 5

    Студенттерді түрлі еңбек етуімен айналасатын халықтың санитарлық- эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету үшін бақылау обьектілерінде өндірістік орта және еңбек процессінің факторлар жағдайын бағалау және талдау жүргізу, кәсіби аурулардың алдын алуында тәуекел факторларын анықтау бойынша тәжірибелік дағдылар мен іскерлікке үйрету

    Оқу жылы - 4
  • Балалармен жасөспірімдер гигиенасы
    Несиелер: 5

    Студенттерді балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу мен оқытудың қолайлы жағдайларын қамтамасыз етуге бағытталған сауықтыру іс-шаралары мен санитарлық-гигиеналық ұсыныстар кешенін әзірлеу мен енгізуге мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен іскерлікке үйрету

    Оқу жылы - 4
  • Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық бақылау
    Несиелер: 5

    Студенттерді өнеркәсіптік, коммуналдық, балалар, білім беру және тамақ объектілерінде мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға және техникалық регламенттердің талаптарын сақтауға үйрету

    Оқу жылы - 4
  • Санитарлық-гигиеналық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттерді қоршаған орта объектілерін (ауа, су, топырақ, тағам өнімдері) санитариялық-гигиеналық зертханалық зерттеу әдістемелеріне оқыту

    Оқу жылы - 4
  • Радиациялық гигиена және медициналық экология
    Несиелер: 5

    Студенттерді қоршаған орта объектілеріне (ауа, топырақ, Тамақ өнімдері, үстіңгі қабат) және иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезіндегі еңбек жағдайларына радиациялық бақылау әдістеріне оқыту

    Оқу жылы - 4
  • Қоршаған орта гигиенасы
    Несиелер: 3

    Студенттерді Коммуналдық гигиена объектілерінің санитарлықгигиеналық жағдайын бағалауға және талдауға мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен біліктерге үйрету, сонымен қатар су нысандарын, атмосфералық ауаны және елді мекендердің топырағын және жабық үйжайлардың ауасын санитарлық қорғау бойынша санитарлық-гигиеналық ісшараларды әзірлеу және енгізу

    Оқу жылы - 4
  • Коммуналдық гигиена
    Несиелер: 5

    Студенттерді Коммуналдық гигиена объектілерінің санитарлықгигиеналық жағдайын бағалауға және талдауға мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен біліктерге үйрету, сонымен қатар су нысандарын, атмосфералық ауаны және елді мекендердің топырағын және жабық үйжайлардың ауасын санитарлық қорғау бойынша санитарлық-гигиеналық ісшараларды әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 4
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология - I
    Несиелер: 6

    Бақылау және алдын алу шараларын жасау мақсатында әртүрлі этиологиядағы аурулардың пайда болу және таралу заңдылықтарын зерттейтін ғылым ретінде эпидемиологияның іргелі негіздері, принциптері мен әдіснамалық тәсілдері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 4
  • Денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу
    Несиелер: 5

    студенттердің ғылыми білімімен іскерлігін қалыптастыру және аурулардың пайдаболуын , асқынуын және өршуін алдын алуға ықпал ететін негізгі әлеуметтік- гигиеналық және денсаулық сақтау іс- шараларымен, сондай-ақ халықтың денсаулығын сақтау және нығайту үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
  • Ғылыми хат
    Несиелер: 5

    студенттердің осы пән шеңберінде жаңа жобаларды әзірлеуге арналған ғылыми зерттеулер саласындағы тұрақты кәсіби білімдерін, қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дезинфекциялық іс
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты дезинфекция, стерильдеу, дезинсекциялау және дератизациялаудың теориялық және әдістемелік негіздерін, оларды қолдану және елде рұқсат етілген препараттарды пайдалану әдістерін игеру, дезинфекциялық, дезинсекциялық және дератизациялық іс-шараларды ұйымдастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
  • Тамақтану гигиенасы
    Несиелер: 6

    Студенттерді ерекше зиянды еңбек жағдайлары бар өнеркәсіп кәсіпорындарында жұмыс істейтін халықтың емдік-профилактикалық тамақтануын, сондай-ақ экологиялық қолайсыздық жағдайында тұратын халықтың тамақтануын оңтайландыру жөнінде ұсынымдар әзірлей отырып, оны ұйымдастыруға бақылауды жүзеге асыруға үйрету

    Оқу жылы - 5
  • Ерекше қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 4

    Студенттерге Қазақстан аумағын аса қауіпті инфекциялардың әкелінуінен санитарлық қорғау негіздері, сондай-ақ Қазақстанда профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу туралы заманауи білім беру. олар пайда болған жағдайда.

    Оқу жылы - 5
  • Тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттің медициналық ұйымдағы тәуекелдерді анықтауға бағытталған дағдылары мен білімдерін қалыптастыру, тәуекелдерді бағалау және салдарын анықтау, тәуекелдерді басқару құралдарын білу,медициналық ұйымдағы тәуекелдерді басқарудың тиімділігі мен тиімділігін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Денсаулық сақтау саласындағы жоспарлау, қаржыландыру және баға белгілеу әдістерін зерттеу және кәсіпкерлік қызметтің негіздері мен перспективаларымен танысу

    Оқу жылы - 5
  • Денсаулықты жоспарлау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты денсаулық сақтаудағы жоспарлау әдістерін, негізгі принциптерін, міндеттері мен функцияларын зерттеу болып табылады. Медициналық ұйымның қызметін жоспарлау кезеңдерін қарастыру. Стратегиялық жоспар, тактикалық жоспарлау, бизнесті жоспарлау, жедел жоспарлау сияқты жоспарлау түрлерін зерттеу. Амбулаториялық-емханалық, стационарлық көмекпен халықтың қажеттілігін анықтау. Нормативтік-есептік көрсеткіштер негізінде жоспарлау және болжау.

    Оқу жылы - 5
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология - II
    Несиелер: 6

    Студенттерді әртүрлі этиологиялардың ауруларының пайда болуы мен таралу заңдылықтарына үйрету, олардың алдын алу шараларын әзірлеу. Бұл пән эпидемиологияның теориялық мәселелерінің қазіргі жағдайын және қазіргі кезеңдегі жұқпалы аурулардың алдын-алу тәжірибесін көрсетеді.

    Оқу жылы - 5
  • Денсаулық сақтаудағы кадрларды басқару
    Несиелер: 4

    Қызметкерлер менеджментін оқудың мақсаты – медициналық ұйымның адам ресурстарын сауатты басқарудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, қызметкерлердің қызметін бағалау, адамдардың еңбегін, тәжірибесін, іске асырылған дарындылығын пайдалана отырып, медициналық персоналды басқару бағдарламаларын әзірлеу. екі жақ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Өндірістік токсикология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-кәсіби қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру, бұл қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті, ойлау сипаты мен құндылық бағдарларын қамтамасыз ету үшін алынған білім, білік және дағдылар жиынтығын пайдалануға дайын болу деп түсініледі. Курста қоршаған ортаның химиялық факторларының сипаттамаларына, олардың гигиеналық нормалау принциптеріне, олардың ағзаға енуінің әртүрлі жолдары кезінде токсиканттарды тарату, биотрансформациялау және жою механизмдеріне, сондай-ақ улануды диагностикалау, емдеу және алдын-алу принциптеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 5
  • Код ON1

    Экономикалық және саяси механизмдерді ескере отырып, денсаулық сақтау саласын дамытудың өзекті мәселелері мен перспективаларын талдай алады.

  • Код ON2

    Нақты жағдайға байланысты халықтың денсаулығына қауіп төндіретін факторларды анықтап, бағалай алады, гигиеналық оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдап, оны өткізе алады

  • Код ON3

    Адам ағзасының барлық жүйелерінің негізгі процестері мен заңдылықтарын, құрылымын және оларды реттеу механизмдерін түсіну үшін медициналық бағыттағы іргелі ғылымдар саласында білімі бар. Денсаулық психологиясының негіздерін және тұлғаның психикалық, физикалық және әлеуметтік денсаулығының әдіснамалық дағдыларын дамытуды меңгерген . Өмірге қауіп төндіретін жағдайларда диагностика және шұғыл көмек көрсету дағдыларын меңгерген.

  • Код ON4

    Медициналық ұйымдардың қызметін талдау және бағалау, медициналық көмекті жоспарлау үшін медициналық-демографиялық көрсеткіштерді, сырқаттанушылық, мүгедектік және дене дамуының көрсеткіштерін, сондай-ақ қоғамдық денсаулықтың басқа да көрсеткіштерін есептеуге және түсіндіруге қабілетті.

  • Код ON5

    Жұмыс сапасын жақсарту үшін заманауи байланыс арналары мен цифрлық технологияларды тиімді пайдалануға қабілетті.

  • Код ON6

    Еңбек ұжымының жұмысын ұйымдастыру, адам ресурстарын басқару, мақсат қою және міндеттерді тұжырымдау, қызметтің басымдықтарын айқындау дағдыларын меңгерген.

  • Код ON7

    Қоршаған ортаның сапасы, денсаулық жағдайы, тамақтану, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығының дәрежесі, денсаулық сақтау ұйымдарының жұмысы туралы деректерге мониторингті, талдауды және бағалауды, сондай-ақ алынған мәліметтерге қанағаттанушылық туралы ақпаратты бағалауды жүзеге асырады. медициналық көмек (қолжетімділігі, көлемі және сапасы).

  • Код ON8

    Халықтың денсаулығын сақтау және ілгерілету, инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың профилактикасы, олардың тиімділігін бағалау бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON9

    Қоршаған ортаның әртүрлі объектілерінің сапа көрсеткіштерін зерттеуге, талдауға және бағалауға және оларға жағымсыз әсерлердің алдын алу бойынша ұсынымдар түрінде өз қорытындыларын тұжырымдауға қабілетті.

  • Код ON10

    Эпидемиологиялық жағдайды бағалауға, эпидемиялық ошақтарды тексеруге, эпидемиологиялық диагноз қоюға және инфекциялық аурулар ошақтарында дезинфекциялау, дезинсекциялау және дератизациялау бойынша жұмыстар жүргізу туралы нұсқамалар беруге, халық арасында иммунопрофилактиканың тиімділігін бағалауға қабілетті.

Top