Маркетинг негіздері

  • «Маркетинг негіздері» курсын оқыту барысында келесі тақырыптар қамтылады: тұтынушылар мінез-құлқы, маркетингтік орта және оның компоненттері, В2С және В2В нарығы, болжау, сегменттеу, таргетинг, 4Р (Product Price Place Promotion) қалыптастыру, брендинг, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Курсты меңгеру барысында студенттер маркетингтің негізгі концепциялары мен кейс зерттеулерін зерделеу және сыни талдау негізінде әртүрлі салаларда маркетинг жоспарларын әзірлейді.
  • Образовательная программа 6B06105 Бизнестегі IT
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
Top