Ақпараттық маркетинг

  • "Ақпараттық маркетинг" пәні бойынша кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін маркетингтің ақпараттық жүйелерін пайдаланудың принциптері мен әдістерін зерттейді; Кәсіпорынның сыртқы және ішкі байланыстарын ескере отырып, маркетингті жоспарлау және бақылау барысында ақпараттық ағындарды басқару технологиясын меңгеруді зерттейді; ақпараттық ортада маркетинг міндеттерін қоюды жүзеге асырады.
  • Образовательная программа 6B04117 Экономикалық кибернетика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top