Менеджмент және маркетинг негіздер

  • "Менеджмент және маркетинг негіздері" пәні бойынша қазіргі заманғы менеджмент пен маркетингтің теориялық және практикалық негіздерін құрастыруды, менеджмент және маркетинг тәжірибесін ғылыми ұсынымдармен қамтамасыз етуді, менеджерлік дағдыларды қалыптастыруды; басқару жүйесінің теориялық негіздерін, өндірістік жүйедегі менеджмент және маркетинг элементтерінің рөлі мен орнын; ұйымдастырушылық мақсаттарды жасауды; оқыту процесінде алынған білімді қолдануды үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04117 Экономикалық кибернетика
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top