Инвестициялық маркетинг

  • Инвестициялық жобаның бизнес-жоспарының теориялық негіздері. Жаһандық инвестициялық нарықты талдау(мониторинг), оның жай-күйін, тенденцияларын және динамикасын зерттеу. Инвестициялық жобалар нарығын сегменттеу. Инвестициялық жобалар мен бағдарламаларды позициялау.Бәсекелестердің қызметін талдау (мониторинг). Нарықтың инвестициялық конъюнктурасын болжау.Ең тиімді инвестициялық жобаларды әзірлеу, маркетингтік бақылау.Инвестициялық-маркетингтік қызметті жоспарлау.Инвестициялық маркетингтің негізгі принциптері мен әдістері.
  • Образовательная программа 7M04101 Мұнайгаз бизнесі экономикасы (2)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top