Білім берудегі геймификация

  • Пәннің мақсаты: Білім алушылардың оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық технологияларды жобалай және пайдалана білу, теориялық білімді ойынды практикалық қолдану саласына ауыстыра білу, ойын технологияларын пайдалана отырып, білім беру ортасының элементтерін жобалай білу, геймификацияланған оқыту жүйесін құру үшін компоненттерді таңдйды және оның тиімділігін болжай біледі, білім беру процесінде ойын қызметін жобалау үшін ақпараттарды, технологиялық құралдарды, аналитикалық және диагностикалық әдістемелерді қолданады
  • Образовательная программа 7M01557 Информатика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top