Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01708 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, кәсіби, коммуникативтік, мәдениетаралық, ақпараттық, стратегиялық құзыреттіліктің жоғары деңгейімен қойылған кәсіби міндеттерді шешу және шетел тілінің теориясы мен практикасының өзекті мәселелерін талдау үшін сыни ойлау стилі мен креативтілікті меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Зерттеулердің қолданбалы әдістері
Пән магистранттарды әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыта отырып, эмпирикалық зерттеулер жүргізуге үйретеді. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, зерттеу дизайнын эксперименттік әдістерді, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды қоса алғанда, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін анықтап, негіздеуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі түрік тілінің өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: Ұқыпсыздық және қате қолданыс, шет тілінің сөз байлығы, шет тілінің кемшіліктері, шет тілін оқыту мен шет тілімен оқытудың бір-бірімен байланысы, сөздік, жазу, пән оқулықтары, бағдарламалар, шетелдегі балалармен жасөспірімдерге түрік тілін оқыту мәселелері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқытудағы грамматиканың рөлі
Пәннің мақсаты: Ағылшын тілін толық меңгеру үшін алдымен ағылшын тілінің грамматикасын білу қажет.Грамматиканы оқып үйренуде тілдің сан қилы сырларына қанығамыз. Тілдің түрлі құбылыстары тіл ғылымының әр саласында қарастырылады. Мәселен, тілдегі сөздер , олардың барлығының жиынтығы – лексикология саласында, тілдің дыбыстық жүйесі – фонетика саласында, сөздердің формалары- морфология, ал сөз тіркестерімен сөйлем – синтаксис саласында қарастырылады. Грамматикада сөздердің ең әуелі грамматикалық мағынасы ескеріледі. Грамматикалық мағына грамматикалық формалар арқылы беріледі. Сөздердің грамматикалық мағынасымeн грамматикалық формасы бір-бірімен тығыз байланыста,бірлікте болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі дискурстық талдау
Пәннің мақсаты: «Ағылшын тілінде дискурстық талдау» курсы ағылшын тіліндегі дискурстың негізгі ерекшеліктерін айқындауға бағытталған, сонымен қатар дискурсқа салыстырмалы талдаудың негізгі принциптерін игеруге, студенттердің басқа пәндерде алған академиялық оқу және жазу дағдыларын тереңдетуге және ағылшын тіліндегі ғылыми мәтіндерді талдауға арналған. Осы курсты оқу барысында білім алушыга қазіргі заманғы пәнаралық тәсілдерді, категориялы аппаратты және гуманитарлық білімнің негізгі әдістемелік парадигмаларын қолдана отырып, ауызша материалды талдайды. «Ағылшын тілінде дискурстық талдау» курсы білім алушылардың әртүрлі мәтіндермен (стилі, жанры, мақсатты мәтіні өзгеруі) жұмысын, соның ішінде трансформатталатын мәтін негізінде жаңа мәтіндерді жасауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Пәннің мақсаты: Білім беру үрдісінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мәселесі өзекті мәселелердің қатарынан орын алуда. Шетел тілін жаңаша оқыту соңғы жылдары жоғары қарқынға ие болда. Шетел тілін оқытудың мақсаты субьектінің мәдениетаралық қарым-қатынас біліктілігін қалыптастыру десек, онда сол шетел тілін оқытуда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану шетел тілін оқытудың мақсатынан туындап отырған қажеттілік болмақ.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқытудың кәсіби құзіреттілігі
Пәннің мақсаты: Бұл пәнді оқу барысында құзіреттіліктің мағынасы және сипаттамасы беріледі. Құзіреттілік – бұл алынған білімдер мен біліктерді іс – жүзінде , күнделікті өмірде қандай да бір практикалық және теориялық мәселелерді шешуге қолдана алу қабілеттілігі. Ол ең әуелі мектеп үрдісінде қалыптасады. Яғни заман талабы магистраннатдың бойына түйінді құзіреттіліктерді қалыптастыру болып табылады Сомен қатар ағылшын тілін оқытудағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру ерекшеліктері айқындалады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі оқытушыларының үздіксіз кәсіби дамуы
Пәннің мақсаты: Курс алты кәсіптік оқыту стандарттарына (әрқайсысы педагогикалық практиканың нақты элементтері) сәйкес келеді және бес өнімділік деңгейін сипаттау үшін оқытады: басталуы, пайда болуы, қолданылуы, интеграциясы және инновациясы. Деңгей мұғалімнің өсуіндегі хронологиялық реттілік болып табылмайды, бірақ өнімділіктің даму деңгейі болып табылады. Бастапқы мұғалімнің «Басталу» деңгейінде бағасын күтуі мүмкін және оны тапшылық жағдай деп қарастыруға болмайды. Сонымен қатар, мұғалім мамандығы бойынша қанша жыл жұмыс істесе деоның деңгейі жоғары болмауы мүмкін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілін оқытудың жаңа әдістері
Пәннің мақсаты: Бұл пән түркі тілдерінің түркі тілдері жүйесіндегі орнын сипаттайды; түрік тілінің лингвистикалық жүйесінің құрылымы мен ерекшеліктерін ашады; Орал-Алтай тілдерінің ортақ жүйесіндегі түрік тілінің орнын айқындайды, түрік тілі жүйесінде жеке топтарға бөліну, қазіргі түркі тілдерінің дамуы мен қолданылуы, олардың географиялық таралуы туралы шолу жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық ғылыми жазба
Пәннің мақсаты магистранттарға жалпы академиялық қағидаттар шеңберінде ғылыми этика және академиялық адалдық талаптарына сәйкес басылымдарға мақала дайындау жолдарын меңгерту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мақала мәтінін құрастыру әдістерін, академиялық жазбалардың түрлерін және халықаралық дерекқор базаларын пайдалану жолдарын меңгеріп, әртүрлі ғылыми журналдардың талаптарына сай мақала дайындау және журналдардың онлайн жүйелерімен (сайттарымен) жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Курста ғылыми деректерге талдау жасау әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет тілдік білім берудегі әлеуметтік лингвистика мәселелері
Пәннің мақсаты: Курстың негізгі міндеті тілдің мәні мен функцияларының негізгі ұғымдарын қарым-қатынас құралы ретінде, тілдік формалардың әлеуметтік-лингвистикалық типологиясын, тілдік саясаттың базалық ұғымдарын, тілдік жағдайды, тілдік байланыстарды, тілдің дамуына қоғамдық факторлардың әсерін меңгерумен байланысты.Курс тіл әлеуметтануының бастауларымен және әлеуметтік лингвистиканың өзіндік пән ретінде қалыптасуымен танысуды көздейді. Түсініктік аппаратты жүйелеу, проблематиканың негіздемесі және әлеуметтік-лингвистикалық зерттеулер әдістерінің сипаттамасы беріледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты ғылыми ойлау тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми білімнің генезисі мен мәні, өсуі мен перспективалары туралы білімді қалыптастыру. Қолданылатын проблемалық оқыту, тақырыптық талқылаулар, жобалық әдіс сияқты оқытудың белсенді әдістері магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалау, қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық ұстанымын қалыптастыру және пікір-таластарда өзінің көзқарасын негіздеп, дәлелдей алу дағдыларын меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші тілді меңгеру теориясы
Пәннің мақсаты: Екінші тілді меңгеру теориясы" филолог-мамандарын дайындау жүйесінде ерекше орыны бар, екінші тілдің болашақ оқытушыларын кәсіби даярлаудың теориялық негізін құрайды. Оның негізгі ережелері лингвистика (функционалдық, құрылымдық, коммуникативтік грамматика), психолингвистика, сөйлеу актілерінің теориясы, когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану, әлеуметтік лингвистиканың деректеріне негізделеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясы шеттілдік білім беру жүйесінде
Пәннің мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау жобасының әдіс-тәсілдері білімгерлердің тынымсыз ізденімпаздыққа баулиды. Білімгерлердің терең ойлауына, үздіксіз жұмыс жасауына жол ашады. Білімгерлердің ізденісі жемісті болу керек. Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Білімгерлерді оқытушымен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Лингвистикалық зерттеулердегі жаңа технологиялар
Пәннің мақсаты:Бұл курс лингвистикалық зерттеулерде жаңа технологияларды қолдану арқылы кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзіреттіліктерді дамытуға бағытталған. Зерттеу материалын, әр түрлі дискурстық тәжірибелерді, олардың мәні мен лингвомәдени әлеммен байланысын білікті түсіндіру дағдыларын дамыту және жетілдіру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби) ІІ
Пәннің мақсаты:Бұл курстың оқу материалдары ретінде үйреніп жатқан тақырыптардың және қатынас аясының мазмұнын қамтитын мәдени, ақпараттық және кәсіби сипаттағы түпнұсқа мәтіндерді көркем романдардан алынған үзінділер, маңызды тарихи оқиғалар, әңгімелер, пьесалар, мифтер, кәсіби проблемалар бойынша ғылыми мәтіндер, газет мақалалар және т.б. алынады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Материалдарды жобалау және дамыту
Пәннің мақсаты: Ақпаратты қолдау жүйесінің маңызды құрамдас бөлігі- ғылыми-техникалық ақпарат (NTI).Бұл жағдайда NTI нақты пайдаланушыға жеткізу кезінде әрқашан қиындық туындады. Уақыт өте келе, NTI жүйесі білім мен ақпараттарды тарату мен сақтауға жауапты тәуелсіз жүйеге айналды. Кітапхана және баспа өнеркәсібі қарқынды дамып келеді.Бұл ең алдымен ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін қолданатын кітапханалар болады. Қазіргі уакытта әртүрлі ғылыми байланыс жүйесі бар.Олардың көпшілігі әдеттегі түрде кітапхана мен орталықтар арқылы,екіншісі деректер желілері арқылы жұмыс істейді. Аралас қағидатқа сәйкес, ақпарат беру Халықаралық ғылыми-техникалық ақпарат жүйeсінде және Мемлекеттік ғылыми-техникалық ақпарат жүйесінде ұйымдастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Түрік тіл білімінің негізгі мәселелері
Пәннің мақсаты: Тіл семьяларындағы түрік тілінің орны айтылады; түрік тілінің құрылысы туралы қысқаша мәлімет беріледі; урал-алтай тіл семьясындағы түрік тілінің тармақталып топтарға бөлінуі туралы мәлімет беріледі; қазіргі түркі тілдерінің қолданылуы мен географиялық аймақтарына шолу жасалады. Ауызекі сөйлеу тіліндегі кейбір ерекшеліктер де сөз болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ХХ ғасырдағы Түрік лингвистикасы
Пәннің мақсаты: Курс, оқытылып жатқан шетел тілінің лексикология, фонетика, грамматика курстарымен тығыз байланысты, ал ерекшелігі: тіл тарихы курсы статикадағы, яғни, синхрондық жағдайдағы тілдік фактілер мен құбылыстарды таныстырмайды; керісінше динамикадағы, диахрониядағы, яғни тарихи эволюция процесіндегі тілдің барлық аспектілерімен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды
- Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады
- Халықаралық ғылыми дерекқор базасының өнімдерін қолданып, ғылыми этикаға сай, академиялық адалдықтың қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесінде ғылыми еңбектер дайындайды
- Қазіргі әлем тілдерінің лингвистикалық зерттеулерінің негізгі бағыттары, олардың дамудың маңызды кезеңдері туралы білімін меңгерген
- Кәсіби саласында қолданылатын эмпирикалық зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады
- Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды менгере отырып, әртүрлі мәтіндерді талдайды және интерпретациялау дағдыларын игерген
- Академиялық адалдық шеңберінде ғылыми этикаға сай ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуға, жобалауға, жүргізуге, салыстыруға және ғылыми дерекқорлармен, ғылыми баспалармен жұмыс жасауға, олардың өнімдерін пайдалануға қабілетті
- Шетел тілі теориясы мен практикасында өзекті мәселелерді тәуелсіз және сыни талдауды жүзеге асырады, өздерінің ғылыми зерттеулеріне талдау нәтижелерін қолдана отырып, психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жүргізе алады
- Кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге деген жауапкершілігін сезінеді және өзіне жүктейді
- Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады
- Ғылыми саласындағы ізденістерді диагностикалауды, талдау және жинақтау негізінде кешенді мониторингті дәлдікпен жүзеге асыра отырып, ғылыми жарияланымдар жасайды
- Өз уақытын тиімді ұйымдастыруды тексереді, баға береді
- Кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын дәлдікпен жүзеге асырады