Денсаулық сақтаудағы маркетинг

  • Пән медициналық қызметтерді тұтынудың көлемі мен құрылымын оңтайландыруды, медициналық сақтандыру жағдайында ерекше маңызы бар сұраныс пен ұсынысты теңестіруді — өндірушілер мен тұтынушылардың мүдделерін ескеретін жүйені зерттейді. Маркетингтік іс-шаралар арқылы сіз қандай медициналық қызметтерді және пациенттердің не үшін алғысы келетіні, олар үшін қанша төлеуге дайын екендігі, нақты медициналық қызметтерге сұраныс жоғары екендігі туралы қажетті ақпаратты ала аласыз.
  • Образовательная программа 7M10112 Денсаулық сақтаудағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top