Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг

  • Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы менеджменттің теориялық және практикалық негіздері туралы жүйелі түсініктерді сипаттау және бағалау, Денсаулық сақтау саласында маркетингтік ойлау дағдыларын қалыптастыру, маркетингтің теориясы мен практикасы саласындағы базалық білімді қалыптастыру, ұйымдағы өзгерістер мен күйзелістерді басқару; алынған білімді медициналық ұйымды тиімді басқаруда қолдану, Денсаулық сақтау жүйесін басқарудың алдыңғы қатарлы моделін пайдалану.
  • Образовательная программа 7M10112 Денсаулық сақтаудағы менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top