7R01108 Кардиология ересектердің, балалардың в ҚМУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мамандандырылған, жоғары технологиялық, шұғыл және паллиативтік көмек көрсететін, амбулаторлық-емханалық және стационарлық көмекте өз бетінше жұмыс істеуге қабілетті және дайын кәсіби құзыреттілігі бар білікті маман-кардиологты дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Стационардағы балалар жалпы кардиологиясы
Қазақстан Республикасында балалар кардиологиялық көмекті ұйымдастыру. Балалардағы кардиологиялық аурушаңдықтың құрылымы. Миокардтың ревматикалық және ревматикалық емес зақымданулары. Кардиомиопатия. Эндокардит. Перикардит. Туа біткен жүрек ақаулары. алалардағы негізгі кардиологиялық патологияның этиологиясы, патогенезі, патоморфологиясы, клиникалық симптоматикасы. Балалар кардиологиясындағы нозологиялық формаларды диагностикалау критерийлері. Балалардағы СҚА аурулары кезіндегі фармакотерапияның егіздері. Шұғыл көмек көрсету принциптері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Стационардағы ересектер кардиологиясы
Жүрек-қантамыр жүйесі ауруларының этиологиясы, патогенезі, алдын алу, клиникалық симптоматикасы, жіктелуі, дифференциалды және зертханалық-аспаптық диагностикасы туралы заманауи түсінік. Жүрек және қан тамырлары ауруларын заманауи фармакотерапия ардиологиялық науқастарды емдеудің жедел тәсілдері. Госпитальға дейінгі кезеңдегі кардиологиядағы шұғыл жағдайлар: диагностика, реанимациялық іс-аралар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 12
-
Жүректің электрофизиологиясы, балалардың
Балалардағы жүрек электрофизиологиясы. Балалардағы жүрек-қан тамырлары ауруларының даму негіздері. Эмбриогенез процесінде жүректің өткізгіш жүйесінің қалыптасуы. Балалардағы жүрек-тамыр жүйесінің жас ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация, балалар
Балалардағы жүрек-қантамыр жүйесін диагностикалаудың заманауи әдістері (трансторакальды эхокардиография және тамырлы және ұлпалық доплеркартинг, рентгеногиография, компьютерлік ангиография, контрастпен магниторезонанстық томография). Кардиологиядағы зерттеу көлемінің стандарттары. Балалардағы инвазивті емес кардиоваскулярлық диагностиканы жүргізуге арналған көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 12
-
Жүректің электрофизиологиясы, ересектердің
Жүректің электрофизиологиясы және ересектердегі жүрек-қан тамырлары ауруларының даму негіздері. Электростимуляцияның әртүрлі әдістерінде жүректің, жүрекшелер мен қарыншалардың миокардының өткізгіш жүйесінің жұмыс істеуі, физиологиялық және фармакологиялық араласуларға жауап.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 14
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация, ересектер
Жүрек-қантамыр жүйесін диагностикалаудың заманауи әдістері (трансторакальды және трансезофагеальды эхокардиография, стресс - эхокардиография, Доплер Тамырлы және тіндерді картаға түсіру, рентгеногиография, компьютерлік ангиография, контрастты магниторезонанстық томография). Кардиологиядағы зерттеу көлемінің стандарттары. Инвазивті емес кардиоваскулярлық диагностиканы жүргізуге арналған көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 20
-
Кардиологиядағы антикоагулянттық терапия
Созылмалы бүйрек ауруымен, қант диабетімен, жедел ми қанайналым бұзылуларымен коморбидті науқастарда әртүрлі жүрек-қан тамырлары жағдайларында антикоагулянттық терапия. Заманауи Еуропалық клиникалық ұсыныстарға негізделген пероральды антикоагулянттарды қолдану ерекшеліктері
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Кардиологиядағы коморбидті науқастар.
Кардиологиядағы коморбидтілік. Жүрек-қантамыр жүйесінің коморбидті патологиясының ағым ерекшеліктері мен жүргізу тактикасы. Коморбидті патология кезіндегі шұғыл жағдайлар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Жүкті әйелдердегі жүрек ауруларын диагностикалау және емдеу
Пән жүктіліктің жүрек-қан тамырлары ауруларына әсерін, жүктілік кезінде жүрек-қан тамырлары ауруларының әсерін және ұрықтың дамуын, босану және босанғаннан кейінгі кезеңдерді зерделеуді қамтиды. Жүктілік кезіндегі фармакотерапияның ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Жүрек ырғағының бұзылысымен науқастарды диагностикалау және жүргізу тактикасы.
Жүрек ырғағы мен өткізгіштігінің аралас бұзылуының этиологиясы мен диагностикалық критерийлерін тереңінен үйрену. Шұғыл көмек көрсету принциптері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Стационардағы кардиология, балалар
Диагностикалық критерийлер, емдеу, балалардағы жүрек ауруларының алдын алу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 24
-
Балалардағы әртүрлі аурулардағы жүрек-тамыр жүйесінің бұзылуы
Бронхопульмональды ауруларда, қалқанша безінің патологиясында, электролиттік бұзылуларда және балалардағы генетикалық даму ауытқуларында жүректің зақымдануы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Балалардағы қауіпті туа болған ақауларды диагностикалау
Балалардағы туа біткен ақаулар үшін клиникалық диагностика және шұғыл көмек.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың жүрек-қантамыр жүйесі аурулары кезіндегі фармакотерапияның қағидалары
Балалардағы хирургиялық емдеуден кейін алыс кезеңде синкопальды жағдайлар, кардиогендік шок, ТАЖ үшін ұтымды фармакотерапия принциптері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Стационардағы кардиология, ересектер
Ересектердегі жүрек-қан тамырлары ауруларының диагностикалық критерийлері, емдеу, алдын-алу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 38
-
Амбулаториялық-емханалық ересектер кардиологиясы
ҚР халқына амбулаториялық-емханалық кардиологиялық көмекті ұйымдастыру. Есепке алу-есеп беру құжаттамасы. Емдеуге дейінгі кезеңде жүрек-антамыр патологиясын диагностикалау алгоритмі, саралау диагностикасы. Емхана жағдайында жүрек және қан тамырларының патологиясын ерте диагностикалауда зертханалық және аспаптық әдістерді таңдау және оларды түсіндіру. Амбулаториялық жағдайда кардиологиялық науқастарды оңалтуды ұйымдастыру. Алдын алу. Уақытша және тұрақты еңбекке жарамсыздық мәселелері. Диспансеризация.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 20
-
Интенсивті ересектер кардиологиясы
Ангиноздық ұстамадаі, гипертониялық кризде, ырғақтың бұзылуында, жедел сол жақ қарыншалық жеткіліксіздігінде, өкпенің ісінуі және т. б. Жүректің жабық және ашық массажын, дәрі-дәрмектерді тамырішілік енгізуді қолдана отырып, клиникалық өлім кезіндегі диагностика, реанимациялық іс-шаралар. Қарқынды терапия палатасында жұмыс істеу. Орталық көктамырларды, жүректің оң бөліктерін пункциялау және катетерлеу, аритмия кезіндегі электримпульстік терапия, уақытша эндокардиалды ынталандыру, электр кардиоверсиясы әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 14
-
Интенсивті балалар кардиологиясы
Балалар кардиологиясындағы өмірлік қауіпті жағдайлар. Жіті қан тамырларының жеткіліксіздігі, жүрек жеткіліксіздігі, жүрек ырғағының бұзылуы, ентігу-цианотикалық ұстамалар, өкпе гипертензиясы кезіндегі Диагностика және шұғыл көмек. Кенеттен жүрек өлімі. Жүрек-өкпе реанимациясы, кардиореанимацияға фармакологиялық көзқарас.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 8
-
Амбулаториялық-емханалық балалар кардиологиясы
Қазақстан Республикасындағы балаларға амбулаториялық кардиологиялық көмекті ұйымдастыру. Диагностика алгоритмі, жүрек-қан тамырлары патологиясының дейінгі кезеңіндегі дифференциалды диагноз. Кардиологиялық науқастарды оңалту. Алдын алу Клиникалық тексеру. Төтенше жағдайлар кезіндегі диагностика және көмек. Клиникалық өлім реанимациясы.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 12
-
Интервенциялық кардиология, ересектер
Ересектердегі жүрек-қан тамырлары аурулары үшін интервенциялық технологияларды қолдану тактикасы.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 10
-
Интервенциялық кардиология, балалар
Балалардағы жүрек аурулары үшін интервенциялық технологияларды қолдану
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Емдік тамақтануды, емдік дене шынықтыру негіздерін, жүрек-қан тамырлары аурулары кезіндегі интервенциялық және кардиохирургиялық араласуларға көрсеткіштерді, қарсы көрсетілімдерді айқындайды
- Кардиологиялық науқастарға еңбекке уақытша жарамсыздық сараптамасын жүргізеді, динамикалық бақылауды жүзеге асырады; емдеуге жатқызу көрсеткіштерін, диагностикалық рәсімдерді, ересектер мен балаларға жоғары мамандандырылған кардиологиялық көмекті айқындайды. Амбулаториялық-емханалық мекемелерде, қалпына келтіру лечения ұйымдарында және санаторий-курорттық ұйымдарда жүрек-қан тамырлары аурулары бар пациенттерді кардиореабилитациялау дағдыларын меңгерген.
- Аспаптық зерттеулердің нәтижелерін: электрокардиография (ЭКГ), ЭКГ Холтер мониторингі, қан қысымының тәуліктік мониторингі нәтижелерін дербес орындайды және түсіндіруді жүзеге асырады; диагностикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалайды: эхокардиография (транстогракальды, трансезофагеальды), қан тамырларының ультрадыбыстық доплерографиясы, коронарангиография, мультиспиральды компьютерлік томография, жүректің магнитті-резонанстық томографиясы.
- Жүректің құрылысы мен қызметі, жүрек қызметінің электрофизиологиялық негіздері, жүрек-қантамыр жүйесі патологиясының дамуының патогенетикалық механизмдері туралы білімдерін көрсетеді
- Кардиологиялық науқасты объективті тексеру, негізгі кардиологиялық синдромдар бойынша дифференциалды диагностика жүргізу дағдыларын меңгерген, клиникалық диагнозды белгілейді және тұжырымдайды, диагностиканы, емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде жүрек-қантамыр жүйесі патологиясы бар ересек және бала жастағы пациенттерді динамикалық бақылауды жүзеге асырады.
- Жүрек-қан тамырлары ауруларында заманауи фармакотерапия дағдыларын көрсетеді және интервенциялық кардиология технологияларына көрсеткіштерді анықтайды.
- Денсаулық сақтау саласында қолданылатын Қазақстан Республикасының заңдары мен өзге де нормативтік-құқықтық актілерін біледі; оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін практикалық қызметте осы білімдерді басшылыққа алады.
- Өз бетінше білім алу және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқыту қабілетін көрсетеді, пікірталастарға, конференцияларға және кардиология бейіні бойынша үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысады.
- Науқасқа бағытталған күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби өзара әрекеттесуді құру, дамыту және үздіксіз жетілдіру үшін топтық жұмыс дағдыларын көрсетеді; команданың жұмысын, оқу ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді, өзіне деген сенімділікті пайдаланадыПациентке бағытталған күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби өзара әрекеттесуді құру, дамыту және үздіксіз жетілдіру үшін топтық жұмыс дағдыларын көрсетеді; команданың жұмысын, оқу ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді, өзіне деген сенімділікті пайдаланады
- Зерттеу сұрақтарын тұжырымдау қабілетін көрсетеді, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалайды, халықаралық дерекқорларды тиімді пайдаланады, кардиология мәселелері бойынша зерттеу тобының жұмысына қатысады.
- Науқастың жағдайын сыни жағдайларда бағалайды және кардиологиядағы шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті шұғыл көмек көрсетеді.
- Науқасқа күтім жасау, құпиялылық, ақпараттандырылған келісім және іскерлік тәжірибені қамтамасыз ету, соның ішінде тиісті заңдар мен ережелерді сақтау туралы этикалық принциптерге адалдығын көрсете отырып, өзінің рөлдеріне, қабілеттеріне және біліктілігіне сәйкес міндеттерді орындайды.