7R01108 Кардиология (ересектер, балалар) в ҚМУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мамандандырылған, жоғары технологиялық, шұғыл және паллиативтік көмек көрсететін, амбулаторлық-емханалық және стационарлық көмекте өз бетінше жұмыс істеуге қабілетті және дайын кәсіби құзыреттілігі бар білікті маман-кардиологты дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация (ересектер)
Ересектердегі инвазивті емес жүрек-қан тамырлары диагностикасының заманауи әдістері: электрокардиография, қан қысымын тәулік бойы бақылау, эхокардиография, стресс-эхокардиография, тамырлық және ұлпалық доплерлық тексеру, ангиография, көпсекциялық компьютерлік томография, контрастты магнитті резонансты томография, жүрек сцинтиграфиясы. Ересектердің кардиологиядағы функционалдық сынақтар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 32
-
Жүрек электрофизиологиясы (Жүрек электрофизиологиясы, балалар)
Балалардағы жүрек-қантамыр ауруларының дамуының электрофизиологиялық негіздері. Балалардағы жүрек және қан тамырларының анатомиясы мен физиологиясы. Жүректің электрофизиологиялық функциялары (автоматтылық, қозғыштық, өткізгіштік, рефрактерлік). Балалардағы жүрек-тамыр ауруларының даму негіздері. Эмбриогенез кезінде жүрек өткізгіштік жүйесінің қалыптасуы. Балалардағы жүрек-тамыр жүйесі қызметінің жас ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жүрек электрофизиологиясы (Жүрек электрофизиологиясы, ересектер)
Жүрек-қантамыр ауруларының дамуының электрофизиологиялық негіздері. Жүрек және қан тамырларының анатомиясы мен физиологиясы. Жүректің электрофизиологиялық функциялары (автоматтылық, қозғыштық, өткізгіштік, рефрактерлік). Әрекет потенциалының сипаттамасы. Жүрек циклінің рефрактерлік кезеңдері. Миокардтың ион алмасуы. Иондық градиенттер. Қозу кезіндегі иондардың тасымалдануы. Ересектердегі аритмияның электрофизиологиясы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 14
-
Кардиологиядағы антикоагулянттық терапия
Әртүрлі жүрек-қантамырлық құбылыстар үшін қазіргі заманғы ұтымды антикоагулянттық терапия схемаларын ілеспелі ауруларды ескере отырып қолдану. Антикоагулянттық терапияға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Антикоагулянттық терапияның схемаларын құру, антикоагулянттық терапияның асқыну қаупін анықтау, антикоагулянттарды қолданудан болатын асқынулардың дамуына көмек көрсету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Балалардағы қауіпті туа болған ақауларды диагностикалау
Балалардағы туа біткен ақаулар үшін клиникалық диагностика және шұғыл көмек.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Стационардағы кардиология (Стационардағы кардиология, балалар)
Балалардағы жүрек ауруының құрылымы. Жүрек-қантамыр жүйесі аурулары, диагностикалық критерийлері, дифференциалды диагностикасы, клиникасы, асқынулары, болжамы, емдеу бағдарламалары, Қазақстан Республикасының клиникалық хаттамаларына және балаларға арналған халықаралық ұсыныстарға сәйкес алдын алу, бақылау, оңалту. Жүрек-тамыр жүйесі патологиясы бар балаларды тексеру және жүргізу ерекшеліктері. Баланың ата-анасымен тиімді өзара әрекеттесу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 24
-
Кардиологиядағы коморбидті науқастар
Жүрек-қан тамырлары ауруларындағы үйлесімділіктің қауіп факторлары, негізгі қатар жүретін жағдайлар мен аурулар. Өкпенің, эндокриндік жүйенің, бүйректің қатар жүретін зақымдануы, жүрек-қан тамырлары ауруларындағы қатар жүретін гематологиялық патология. Жүрек-қан тамырлары патологиясы бар қатар жүретін жағдайлар мен аурулардың дифференциалды диагностикалық критерийлері. Жүрек патологиясындағы қатар жүретін науқастарды емдеу және басқару тактикасы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың жүрек-қантамыр жүйесі аурулары кезіндегі фармакотерапияның қағидалары
Балалардағы хирургиялық емдеуден кейін алыс кезеңде синкопальды жағдайлар, кардиогендік шок, ТАЖ үшін ұтымды фармакотерапия принциптері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Стационардағы кардиология (Стационардағы кардиология, ересектер)
Қазақстан Республикасындағы ересектерге кардиологиялық көмек көрсету ұйымдары. Ересектердегі жүрек ауруының құрылымы. Атеросклероз және липидтер алмасуының бұзылуы. Мультифокальды атеросклероз. Қолқа және шеткергі артериялардың аурулары. Метаболикалық синдром. Кардиологиядағы гемостаз патологиясы. Кардиогенетика. Кардиологиядағы синкоп. Жүрек-тамыр ауруларының дамуындағы ілеспелі жағдайлар. Жедел және созылмалы коронарлық синдромдар. Артериялық гипертензия. Ырғақ пен өткізгіштіктің бұзылуы. Біріктірілген ырғақ бұзылыстары. Эндокард, миокард, эпикард аурулары. Кардиомиопатиялар. Туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары. Өкпенің артериялық гипертензиясы. Созылмалы жүрек жеткіліксіздігі. Спорт және жүрек-тамыр аурулары. Онкологиялық науқастардағы жүрек-тамыр аурулары. Жүрек реабилитациясы. Қарт адамдарды емдеу ерекшеліктері. Қазақстан Республикасының клиникалық хаттамаларына және ересектерге арналған халықаралық ұсыныстарға сәйкес диагностикалық критерийлері, дифференциалды диагностикасы, клиникалық белгілері, асқынулары, болжамы, емдеу бағдарламалары, профилактикасы, динамикалық бақылау, оңалту.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 56
-
Балалардағы әртүрлі аурулардағы жүрек-тамыр жүйесінің бұзылуы
Бронхопульмональды ауруларда, қалқанша безінің патологиясында, электролиттік бұзылуларда және балалардағы генетикалық даму ауытқуларында жүректің зақымдануы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Жүрек ырғағының бұзылысымен науқастарды диагностикалау және жүргізу тактикасы.
Жүрек ырғағы мен өткізгіштігінің аралас бұзылыстарының этиологиясын, диагностикалық критерийлерін зерттеу. Синус түйінінің автоматизмінің бұзылуынан, эктопиялық ырғақтардың, өткізгіштіктің бұзылуынан туындаған аритмия ерекшеліктерін терең меңгеру: синоатриальды блокада, АВ блокада, жүрекшеішілік блокада, қарыншаішілік блокада, жүрек ырғағы мен өткізгіштік тактикасының аралас бұзылыстары, диагностика және тактика. шұғыл көмек көрсету. Кең таралған және аралас ырғақ және өткізгіштік бұзылыстары үшін ЭКГ интерпретациясы, кейіннен емдеу алгоритмін жасау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Жүкті әйелдердегі жүрек ауруларын диагностикалау және емдеу
Жүктілік және босану, лактация кезіндегі жүрек-тамыр ауруларының ағымының ерекшеліктері, жүктілік кезіндегі жүрек-тамыр ауруларын емдеу тактикасы. Жүктіліктің жүрек-қан тамырлары ауруларының және жүрек-қан тамырлары ауруларының ағымына жүктіліктің дамуы мен босану барысына әсері. Ана ауруының ұрыққа әсері. Жүкті әйелдердің жүрек-қан тамырлары ауруларының диагностикалық критерийлерін анықтау, жүктілік пен босанудың асқыну қаупін бағалау. Жүктілік кезіндегі жүрек-тамыр аурулары бар науқастарды фармакотерапия және емдеу
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Амбулаторлы-емханалық кардиология (Амбулаторлы-емханалық кардиология, ересектер)
Қазақстан Республикасындағы ересек тұрғындарға амбулаторлық кардиологиялық көмекті ұйымдастыру. Бухгалтерлік және есеп беру құжаттамасы. Ересектердегі госпитализацияға дейінгі кезеңде жүрек-қантамыр патологиясын диагностикалау алгоритмі, дифференциалды диагностикасы. Емханада жүрек және қан тамырлары патологиясын ерте диагностикалауда зертханалық және аспаптық әдістерді таңдау және оларды түсіндіру. Жүрек-қантамыр аурулары бар ересектерге амбулаторлық оңалтуды ұйымдастыру. Алдын алу. Уақытша және тұрақты еңбекке жарамсыздық мәселелері. MƏСK клиникалық тексеру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 24
-
Қарқынды кардиология (Қарқынды кардиология, балалар)
Балалар кардиологиясындағы өмірлік қауіпті жағдайлар. Жіті қан тамырларының жеткіліксіздігі, жүрек жеткіліксіздігі, жүрек ырғағының бұзылуы, ентігу-цианотикалық ұстамалар, өкпе гипертензиясы кезіндегі Диагностика және шұғыл көмек. Кенеттен жүрек өлімі. Жүрек-өкпе реанимациясы, кардиореанимацияға фармакологиялық көзқарас.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Амбулаторлы-емханалық кардиология (Амбулаторлы-емханалық кардиология, балалар)
Қазақстан Республикасындағы балаларға амбулаториялық кардиологиялық көмекті ұйымдастыру. Диагностика алгоритмі, жүрек-қан тамырлары патологиясының дейінгі кезеңіндегі дифференциалды диагноз. Кардиологиялық науқастарды оңалту. Алдын алу Клиникалық тексеру. Ауруханаға дейінгі кезеңдегі шұғыл жағдайларда диагностика және көмек көрсету.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 8
-
Қарқынды кардиология (Қарқынды кардиология, ересектер)
Қиын жағдайлар және төтенше жағдайларда шұғыл көмек: гипертониялық криз, миокард инфарктісі, жедел коронарлық синдром, жедел жүрек жеткіліксіздігі (жүрек демікпесі, өкпе ісінуі), өкпе эмболиясы, жүрек тампонадасы, қан айналымының кенеттен тоқтауы, жүрек ырғағы мен өткізгіштігінің бұзылуы. Өмірге қауіп төндіретін, оның ішінде клиникалық өлімді (адам ағзасының өмірлік маңызды функцияларын (қан айналымы және (немесе) тыныс алу) тоқтату) төтенше жағдайлар кезінде медициналық көмек. Негізгі жүрек-өкпе реанимациясы.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 16
-
Интервенциялық кардиология
Интервенциялық кардиологияның жалпы мәселелері. Медициналық тәжірибедегі инновациялық компьютерлік технологиялар. Пациенттерді есепке алудың автоматтандырылған Интернет жүйесін жүргізу. Бір және көп тамырлы коронарлық зақымданулар, жедел миокард инфарктісі және тұрақсыз стенокардия, аяқ артерияларының патологиясы, аорта стенозы және аорта аневризмасы кезінде рентгендік эндоваскулярлық емдеу. Туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақауларын рентгендік эндоваскулярлық емдеу: перде ақауларын және ашық артериозды жабу, баллонды вальвулопластика және ангиопластика, эмболизация терапиясы, гибридті хирургия, жүрек қақпағын имплантациялау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 14
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Емдік тамақтануды, емдік дене шынықтыру негіздерін, жүрек-қан тамырлары аурулары кезіндегі интервенциялық және кардиохирургиялық араласуларға көрсеткіштерді, қарсы көрсетілімдерді айқындайды
- Кардиологиялық науқастарға еңбекке уақытша жарамсыздық сараптамасын жүргізеді, динамикалық бақылауды жүзеге асырады; емдеуге жатқызу көрсеткіштерін, диагностикалық рәсімдерді, ересектер мен балаларға жоғары мамандандырылған кардиологиялық көмекті айқындайды. Амбулаториялық-емханалық мекемелерде, қалпына келтіру лечения ұйымдарында және санаторий-курорттық ұйымдарда жүрек-қан тамырлары аурулары бар пациенттерді кардиореабилитациялау дағдыларын меңгерген.
- Аспаптық зерттеулердің нәтижелерін: электрокардиография (ЭКГ), ЭКГ Холтер мониторингі, қан қысымының тәуліктік мониторингі нәтижелерін дербес орындайды және түсіндіруді жүзеге асырады; диагностикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалайды: эхокардиография (транстогракальды, трансезофагеальды), қан тамырларының ультрадыбыстық доплерографиясы, коронарангиография, мультиспиральды компьютерлік томография, жүректің магнитті-резонанстық томографиясы.
- Жүректің құрылысы мен қызметі, жүрек қызметінің электрофизиологиялық негіздері, жүрек-қантамыр жүйесі патологиясының дамуының патогенетикалық механизмдері туралы білімдерін көрсетеді
- Кардиологиялық науқасты объективті тексеру, негізгі кардиологиялық синдромдар бойынша дифференциалды диагностика жүргізу дағдыларын меңгерген, клиникалық диагнозды белгілейді және тұжырымдайды, диагностиканы, емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде жүрек-қантамыр жүйесі патологиясы бар ересек және бала жастағы пациенттерді динамикалық бақылауды жүзеге асырады.
- Жүрек-қан тамырлары ауруларында заманауи фармакотерапия дағдыларын көрсетеді және интервенциялық кардиология технологияларына көрсеткіштерді анықтайды.
- Денсаулық сақтау саласында қолданылатын Қазақстан Республикасының заңдары мен өзге де нормативтік-құқықтық актілерін біледі; оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін практикалық қызметте осы білімдерді басшылыққа алады.
- Өз бетінше білім алу және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқыту қабілетін көрсетеді, пікірталастарға, конференцияларға және кардиология бейіні бойынша үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысады.
- Науқасқа бағытталған күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби өзара әрекеттесуді құру, дамыту және үздіксіз жетілдіру үшін топтық жұмыс дағдыларын көрсетеді; команданың жұмысын, оқу ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді, өзіне деген сенімділікті пайдаланадыПациентке бағытталған күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби өзара әрекеттесуді құру, дамыту және үздіксіз жетілдіру үшін топтық жұмыс дағдыларын көрсетеді; команданың жұмысын, оқу ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді, өзіне деген сенімділікті пайдаланады
- Зерттеу сұрақтарын тұжырымдау қабілетін көрсетеді, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалайды, халықаралық дерекқорларды тиімді пайдаланады, кардиология мәселелері бойынша зерттеу тобының жұмысына қатысады.
- Науқастың жағдайын сыни жағдайларда бағалайды және кардиологиядағы шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті шұғыл көмек көрсетеді.
- Науқасқа күтім жасау, құпиялылық, ақпараттандырылған келісім және іскерлік тәжірибені қамтамасыз ету, соның ішінде тиісті заңдар мен ережелерді сақтау туралы этикалық принциптерге адалдығын көрсете отырып, өзінің рөлдеріне, қабілеттеріне және біліктілігіне сәйкес міндеттерді орындайды.