Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы

  • Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы оқу-тәрбие процесін тану процесі ретінде, сондай-ақ педагогикалық іс-әрекетті танудың принциптерін, формаларын, әдістері мен тәсілдерін зерттеу ретінде анықталады. Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы олардың өзара байланыстарындағы педагогикалық зерттеулердің түрлері мен деңгейлерін, оқыту мен тәрбиелеу процесін, кәсіби, арнайы, моральдық-психологиялық және психологиялық дайындықты сипаттаудағы сапалық және сандық сипаттамалардың арақатынасын зерттейді, сондай-ақ педагогиканың даму жолдарын болжау мәселелерін қарастырады. Педагогика әдіснамасының маңызды функциясы оның категорияларын, ұғымдары мен терминдерін дамыту болып табылады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top