Туризмдегі кәсіби этика және этикет

  • Пәнді оқудың мақсаты өз мамандығының этикасын, кәсіпкерлік сектордың этикасын, басқару этикасын, туризм мамандарының серіктестік түрлері туралы білімі бар және оларды іс жүзінде қолдана алатын мамандарды дайындау болып табылады. Пән іскерлік қарым-қатынас этикасының теориялық негіздері, туристік қызметтегі кәсіби-этикалық қағидалар мен нормалары іскерлік этикет ережелері, корпоративтік этика, шет мемлекеттердің этика және этикет ерекшеліктері туралы білімдерді меңгеруді; қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, топта өзара әрекетті ұйымдастыра білу, тұлғааралық қарым-қатынасты қамтамасыз ету; табиғи және әлеуметтік факторларды ескере отырып, оңтайлы қызмет көрсету инфрақұрылымын қамтамасыз ету; кәсіби саладағы іскерлік қарым-қатынастың негізгі коммуникациялық әдістері мен тәсілдерін меңгере отырып, туристік индустриядағы проблемалық жағдайлардың әртүрлі түрлерін диагностикалау және анықтау; басқару этикасы мәселелері, туризм мамандарының серіктестік түрлері бойынша бағдар беру дағдыларын қарастырады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top