Туризмдегі брендинг және PR теориясы

  • Пәнді оқудың мақсаты қоғаммен байланыс саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру, студенттердің PR қызметінің инновациялық түрлері, имидж, брендинг және корпоративтік қатынастар негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән туристік қызмет субъектілері арасындағы коммуникациялық кеңістікті қалыптастыру ерекшеліктері, қоғаммен байланыс, сондай-ақ бәсекеге қабілетті жобаны құру және жүзеге асыру технологиялары туралы білімдерді меңгеруді қарастырады. Пән брендинг теориясы мен қоғамдық қатынастардың ғылым ретінде даму тарихынан, PR түрлерінен, нысандарынан және жіктелуінен, әлемдік тәжірибеден және қазақстандық нарықтың ерекшеліктерінен, сонымен қатар туризм индустриясындағы PR қызметінің инновациялық әдістерін қолданудан тұрады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top