Саяхаттану технологиясы мен клиентке қызмет көрсету

  • Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды саяхат технологиясының теориялық негіздерімен және тұжырымдамалық аппараттарымен таныстыру, сондай-ақ клиенттерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән туризм саласындағы Саяхат технологиялары; туристік фирманың кеңсесінде клиенттерге қызмет көрсету технологиялары; туристке арналған құжаттар пакетін қалыптастыру ережелері; туристік маршрутта клиенттерге қызмет көрсету технологиялары туралы білімді игеруді көздейді; туроператор мен турагент арасындағы сату бойынша өзара іс-қимылды жүзеге асыру, көлік кәсіпорындарымен, қонақ үйлермен және т. б. өзара іс-қимыл процесін ұйымдастыру, брондауды уақтылы және дәл жүргізу, клиентпен шарт ресімдеу, кеңседе клиенттерге қызмет көрсету және турда сүйемелдеу процесін ұйымдастыру; туристік құжаттарды дұрыс толтыру дағдыларын, көрсетілетін қызметтер мен клиенттердің дерекқорларын жүргізу тәжірибесін, коммуникация мен байланыстың заманауи техникалық құралдарын пайдалана отырып ақпаратты өңдеу әдістерін, туристік қызметтің барлық кезеңдерінде автоматтандырудың компьютерлік құралдарын пайдалану тәжірибесін меңгеру.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top