Туризм маркетингі

  • Пәнді оқудың мақсаты студенттерді туристік компания маркетингінің принциптерімен, функционалдық міндеттерімен және стратегияларымен таныстыру, сонымен қатар студенттерді туризм саласында маркетингтік технологияларды қолдану бойынша нақты шешімдер қабылдауға үйрету болып табылады. Пән туризмдегі маркетингтің мазмұны мен негізгі ұғымдары, маркетингтік зерттеулер жүйесі, маркетинг кешенін құру әдістемесі, туристік кәсіпорынның маркетингін ұйымдастыру және бақылау туралы білімді меңгеруді, туризм саласында маркетингтік қызметті жоспарлау дағдылары; туристік кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулер жүргізудің тиімді әдістері мен құралдарын таңдауды жүзеге асыру; туристік индустрияда маркетингтік стратегия мен маркетингті басқаруды жүргізу ерекшеліктерін анықтау; тиімді жылжыту бағдарламасын әзірлеу, туристік компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу, проблемаларды қою, компания стратегиясының мақсаттары мен міндеттерін анықтау, тактикалық тапсырмаларды әзірлеу, стратегиялық жоспарлардың құрылымы мен мазмұнын талдау, сұраныс пен қажеттіліктер деңгейін сандық бағалау дағдылары; туризм саласындағы маркетингтік қызметте нарықты сегменттеу арқылы қажеттіліктерді талдауды қарастырады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top