Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылардың мінез-құлқы
-
Пән тұтынушылық мінез-құлықтың теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін факторлар; тұтынушыларды зерттеудің негізгі әдістері; сұранысты қалыптастыру кезінде зерттеу нәтижелерін пайдалану; сатып алу туралы шешім қабылдау процесі; маркетингтік коммуникациялардың мінез-құлқына әсері; пікірлерді қабылдау және қалыптастыру; кроссмәдени әсері; маркетингтік орта факторларының тұтынушылардың мінез-құлқына әсері.
-
Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
-
Несиелер 6
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2