Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Пән тұтынушылық мінез-құлықтың теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін факторлар; тұтынушыларды зерттеудің негізгі әдістері; сұранысты қалыптастыру кезінде зерттеу нәтижелерін пайдалану; сатып алу туралы шешім қабылдау процесі; маркетингтік коммуникациялардың мінез-құлқына әсері; пікірлерді қабылдау және қалыптастыру; кроссмәдени әсері; маркетингтік орта факторларының тұтынушылардың мінез-құлқына әсері.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top