Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04107 Маркетинг в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ-ның мақсаты – маркетинг және нарықтық аналитика саласында терең білімді, инновациялық маркетинг тәсілдерін, зерттеу дағдыларын меңгерген және кәсіпорынның нарықтық жағдайын, үнемі өзгермелі нарықта оның бәсекеге қабілеттілігі мен құнын жақсартуға қабілеті бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық теория
Академиялық жазу
Экономикадағы математика
Микроэкономика
Кәсіпкерлікке кіріспе (minor)
Бизнесті ұйымдастыру
Макроэкономика
-
2 Оқу жылы
Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу
Бизнесті қаржылық қолдау
Маркетинг
Кәсіби бағытталған шет тілі
Бизнесті заңды қолдау
Кәсіпкерлік қызметті сақтандыру
Менеджмент
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Маркетингтік зерттеу
-
3 Оқу жылы
Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысы
Ғылыми зерттеу әдістері
Трейд-маркетинг
PR қағидасы және практикасы
Маркетингтік логистика
Маркетингтік коммуникациялар
Тауарлар мен қызметтерді жылжыту технологиялары
Жарнамалық менеджмент және PR
Сату маркетингі
Кәсіпкеліктегі көшбасшылық
Бухгалтерлік есеп
Қаржы
Құқық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология негіздері және өмір қауіпсіздігі
Қызмет салалары мен салаларындағы маркетинг
Маркетингті басқару
Эмоционалдық маркетинг
Интернет-маркетинг
Брендингті басқару
Тұтынушыдан маркетинг
Қызмет маркетингі
Эмоциялық брендинг
Халықаралық маркетинг
Сауда маркаларын басқару
Елдік маркетинг
Digital маркетинг
-
4 Оқу жылы
B2B маркетингі
Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар (minor)
Өнеркәсіптік маркетинг
Бизнеске арналған кеңселік шешімдер
Кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігі
Қонақжайлылық саласындағы маркетинг
Жобаларды басқару негіздері
Бизнес талдау
Бизнес-үдерістерді басқару
Маркетингтік талдау
Банктік маркетинг
1С ERP кәсіпорынды басқару
Латералдық маркетинг
Дизайндық ойлау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, дербес, автономды шешімдер қабылдауға қабілетті.
- Кәсіби мәселелерді шешуде тиісті сандық технологияларды, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдануға; инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін шығармашылық және дизайн-ойлау әдістерін қолдануға; маркетингте адамдардың эмоцияларын (сату, жарнама және брендингте) пайдалануға қабілетті
- Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі, маркетингтік қызметті талдау, оңтайлы Маркетингтік шешімдер қабылдау саласында білім мен дағдыларды қолдану.
- Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті.
- Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, қатесіз қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.
- Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін басшылықпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
- Маркетингтік жағдайлар мен проблемалардың креативті және тиімді шешімдерін әзірлеу, сондай-ақ интернет кеңістігінде кәсіби қатысу үшін қазіргі заманғы маркетингтік рәсімдерді, құралдарды, әдістерді, технологияларды пайдалануды практикаға алу.
- Маркетингтік стратегияларды, брендинг стратегиялары мен клиенттің құндылықтарын, маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспарларын әзірлеуге және іс жүзінде жүзеге асыруға, ұйымның маркетингтік қызметін бақылау мен бағалауды жүзеге асыруға қабілетті
- Нарық пен бизнес-үдерістерді талдауға, кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануға қабілетті.
- Салалық ерекшелікті және іс-әрекеттің аумақтық қамтылуын ескере отырып, коммерциялық емес ұйымдарда, өнеркәсіп салаларында, айналым және қызмет көрсету салаларында ұйымдардың қызметінде маркетинг кешенін тиімді қолдану.
- Тауарлар мен қызметтерді жылжыту мен сатуды, сауда маркасын, тұтынушылардың мінез-құлқын, клиенттермен қарым-қатынасты тиімді басқаруға, ұйымның имиджін қалыптастыруға қабілетті
- Көп тілді және көп мәдениетті ортаға бейімделе алады, тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін қарым-қатынас жасай алады, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін көрсете отырып, өз ұстанымын дәлелді түрде жеткізе алады.
Ұқсас БББ
6B04107 Маркетинг
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B04107 Маркетинг
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B04107 Маркетинг
Гуманитарлы-техникалық академиясы
6B04107 Social медиа маркетинг
Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті
6B04107 Маркетинг
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті