Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04107 Маркетинг в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ-ның мақсаты – маркетинг және нарықтық аналитика саласында терең білімді, инновациялық маркетинг тәсілдерін, зерттеу дағдыларын меңгерген және кәсіпорынның нарықтық жағдайын, үнемі өзгермелі нарықта оның бәсекеге қабілеттілігі мен құнын жақсартуға қабілеті бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, дербес, автономды шешімдер қабылдауға қабілетті.
  • Кәсіби мәселелерді шешуде тиісті сандық технологияларды, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдануға; инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін шығармашылық және дизайн-ойлау әдістерін қолдануға; маркетингте адамдардың эмоцияларын (сату, жарнама және брендингте) пайдалануға қабілетті
  • Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі, маркетингтік қызметті талдау, оңтайлы Маркетингтік шешімдер қабылдау саласында білім мен дағдыларды қолдану.
  • Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті.
  • Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, қатесіз қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.
  • Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін басшылықпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
  • Маркетингтік жағдайлар мен проблемалардың креативті және тиімді шешімдерін әзірлеу, сондай-ақ интернет кеңістігінде кәсіби қатысу үшін қазіргі заманғы маркетингтік рәсімдерді, құралдарды, әдістерді, технологияларды пайдалануды практикаға алу.
  • Маркетингтік стратегияларды, брендинг стратегиялары мен клиенттің құндылықтарын, маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспарларын әзірлеуге және іс жүзінде жүзеге асыруға, ұйымның маркетингтік қызметін бақылау мен бағалауды жүзеге асыруға қабілетті
  • Нарық пен бизнес-үдерістерді талдауға, кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануға қабілетті.
  • Салалық ерекшелікті және іс-әрекеттің аумақтық қамтылуын ескере отырып, коммерциялық емес ұйымдарда, өнеркәсіп салаларында, айналым және қызмет көрсету салаларында ұйымдардың қызметінде маркетинг кешенін тиімді қолдану.
  • Тауарлар мен қызметтерді жылжыту мен сатуды, сауда маркасын, тұтынушылардың мінез-құлқын, клиенттермен қарым-қатынасты тиімді басқаруға, ұйымның имиджін қалыптастыруға қабілетті
  • Көп тілді және көп мәдениетті ортаға бейімделе алады, тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін қарым-қатынас жасай алады, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін көрсете отырып, өз ұстанымын дәлелді түрде жеткізе алады.
Top