Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
PR қағидасы және практикасы
-
Курсты оқып-үйрену төмендегі тақырыптарды қамтиды: PR: эволюция және тұжырымдамалар. PR мәні мен мазмұны. Қоғаммен байланыстың әлеуметтік рөлі. Қазіргі қоғамдағы паблик рилейшнз институтының қызметі. Коммуникативтік процесс құрылымындағы Имидж. Студенттер билік пен бизнестің имиджі, сайлау алдындағы технологиялар, PR-имидж жарнамасы туралы нақты білім алады. Курс аяқталғаннан кейін мемлекеттік билік жүйесіндегі пиар қызметтерінің тиімді жұмыс істеу принциптерін меңгереді.
-
Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1