PR қағидасы және практикасы

  • Курсты оқып-үйрену төмендегі тақырыптарды қамтиды: PR: эволюция және тұжырымдамалар. PR мәні мен мазмұны. Қоғаммен байланыстың әлеуметтік рөлі. Қазіргі қоғамдағы паблик рилейшнз институтының қызметі. Коммуникативтік процесс құрылымындағы Имидж. Студенттер билік пен бизнестің имиджі, сайлау алдындағы технологиялар, PR-имидж жарнамасы туралы нақты білім алады. Курс аяқталғаннан кейін мемлекеттік билік жүйесіндегі пиар қызметтерінің тиімді жұмыс істеу принциптерін меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top