Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендингті басқару
-
Пәннің негізгі мақсаты-білім алушыларда брендинг бойынша терең теориялық білімді қалыптастыру. Студенттер: брендтің негізгі сипаттамаларын; брендтің түрлерін; брендтің даралығын, қабылдауды, қауымдастықты; брендті басқару концепциясы мен стратегиясын; брендті әзірлеу модельдерін; брендті позициялау; бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулерді; брендті бағалау әдістері мен тәсілдерін; тауар қозғалысы арналарында брендті басқаруды үйренеді.
-
Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2