Жағдайлық маркетинг

  • «Жағдайлық маркетинг» оқу пәні маркетингтің базалық курсының, экономикалық теорияның, сондай-ақ функционалдық экономикалық ғылымдар (қаржы, менеджмент) және ақпараттық аналитикалық ғылымдар (статистика) ережелерінің дамуы болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты маркетингілік коммуникациялардың тиімділігін арттыру және арнайы оқиғаны басқару мақсатында іс-тәжірибеде оқиғалық маркетингтің құралдары мен технологияларын қолдану саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті, білім мен іскерлікті қалыптастыру болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг және PR менеджменті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top