Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жағдайлық маркетинг
-
«Жағдайлық маркетинг» оқу пәні маркетингтің базалық курсының, экономикалық теорияның, сондай-ақ функционалдық экономикалық ғылымдар (қаржы, менеджмент) және ақпараттық аналитикалық ғылымдар (статистика) ережелерінің дамуы болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты маркетингілік коммуникациялардың тиімділігін арттыру және арнайы оқиғаны басқару мақсатында іс-тәжірибеде оқиғалық маркетингтің құралдары мен технологияларын қолдану саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті, білім мен іскерлікті қалыптастыру болып табылады.
-
Образовательная программа 6B04108 Маркетинг және PR менеджменті
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1