Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04108 Маркетинг және PR менеджменті в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтік зерттеулер жүргізе алатын, кең іргелі білімі бар, ғылыми ізденуге және шығармашылыққа қабілетті, еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделуге қабілетті, медиа саланың негізгі әлемдік даму үрдістеріне (мазмұнды және технологиялық), конвергенция процесінде және масс-медиа саласындағы маңызды инновациялық практикаларға бағдарланған жаңа формациядағы маркетолог маманын дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың тұжырымдамасын, мәнін және шығу себептерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы зертеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылыми зерттеулерді, инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды қарастырады, сондай-ақ академиялық мәтіндерді құру және зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсінік алу, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың қазіргі заманғы тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім алу болып табылады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар табиғи ортаның экологиялық жай-күйін бағалай алады; өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсерін бағалауды жүргізеді; табиғи ресурстарды пайдаланумен байланысты экологиялық-экономикалық жүйелердің даму үрдістерін сыни тұрғыдан түсіне алады және олардың экологиялық салдарын сипаттай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • БАҚ-пен жұмыс
    Несиелер: 3

    «БАҚ-пен жұмыс» пәні баспасөз қызметінің теориялық негіздеріне бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты қоғаммен, түрлі медиа және ойын-сауық индустриясының өкілдерімен байланыс саласындағы кәсіби қызметкердің қарым-қатынас қағидаларын жүйелі түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ аудио-, фото- және видео контентті өз бетінше жасаудың бастапқы дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономика мен кәсіпкерліктің принциптері мен тұжырымдамаларын жан-жақты түсінуді қалыптастырады. Ол нарықтардың, бизнестің және экономиканың жұмыс істеуіне негіз болатын негізгі теорияларды, құралдар мен құрылымдарды қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыларға экономика мен кәсіпкерліктің іргелі принциптерін және олардың бір-бірімен байланысын түсінуге көмектесу. Бұл оларға бизнесте, қаржыда, экономикада және басқа да байланысты салаларда мансапты жалғастыруға берік негіз береді және кез келген салада табысқа жету үшін қажет сыни ойлау дағдыларын, проблемаларды шешу дағдыларын және аналитикалық қабілеттерді дамытуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыс теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    «Қоғаммен байланыс теориясы мен практикасы» пәні қоғаммен байланыс теориясы мен тәжірибесінің негізгі тұжырымдамалық мәселелерін жүйелі және тұтас баяндауға бағытталған. Пәннің мақсаты білім алушыларда қоғаммен байланыс теориясы мен практикасы саласында терең білімді қалыптастыру болып табылады. Бұдан басқа, білім алушыларды қабылданатын күш-жігердің тиімділік дәрежесін анықтауға, сондай-ақ білім алушыларда фирманың өз жұртшылығымен қарым-қатынасын оңтайландыруға бағытталған ақпараттық науқандарды әзірлеу және практикалық іске асыру үшін қажетті білім мен дағды кешенін қалыптастыруға үйрету мақсаты қойылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Презентация өнері
    Несиелер: 3

    Пән жалпы ғылыми циклдің пәндеріне жатады, жалпы кәсіптік және мамандандырылған циклдардың пәндерін оқыту бойынша база құруға арналған. Пәнді оқу аясында баяндамашы қойған мақсаттарды тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін презентацияны дайындаумен байланысты мәселелер қарастырылады (презентацияның құрылымы, көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері және басқа да презентациялық үдерістің коммуникативтік құрамдастары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика ілімдері
    Несиелер: 4

    Адамдардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін ресурстардың шектеулі жағдайында таңдау мәселесін зерттейді, көптеген мектептер мен бағыттардан тұрады. Экономикалық теориянын негізгі міндеті – экономикалық өмірде болып жатқан оқиғаларға үлгі арқылы түсініктеме беру, нақты экономиканы көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби тілдік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік бағдар тұрғысынан барабар іс-әрекетке қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім алушыларды Кәсіби-бағытталған тілдік оқытуды жүзеге асырады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар ғылыми және кәсіби байланыстарды іске асыру үшін қажетті ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Ұйымдастырылмаған элементтерді тиімді өндіруші күшке айналдыру үшін ғылымға және жеңу өнеріне, мақсаттарға қол жеткізу, жұмысты пайдалану, адамдардың мінез-құлқының және ақыл-ойының мотивациясын, сондай-ақ адамдарға мақсатты әсер етуді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Қаржы саласындағы мәселелерді, тұтастай алғанда мемлекеттің қаржы жүйесін ұйымдастыру және жұмыс істеу негіздерін, оның жекелеген салалары мен буындарын қарастырады. Қаржының мәні мен функцияларын, олардың өсімін молайту процесіндегі рөлін, қаржыны басқару құралдарын, қаржылық бақылаудың нысандары мен әдістерін, қаржыны ұйымдастыру қағидаларын, әртүрлі деңгейдегі бюджеттерді орындау көрсеткіштерін талдауды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамытуға және күнделікті және кәсіби бағдарланған қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу қарым-қатынасының мәдени-барабар стратегиясы мен тактикасын дамытуға ықпал етеді, мәдениетаралық өзара іс-қимыл субъектілері ретінде білім алушылардың шет тіліндегі сөйлеу қарым-қатынасы мәдениетінің дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, тіл иелерімен және басқа мәдениеттер өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік кедергіні жоюға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнесті ұйымдастыру және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Бұл пән мынадай әмбебап құзыреттіліктерді қалыптастыруға көмектеседі: инновацияларды қолдану қабілеті, ресурстарға қажеттілікті бағалау және оларды пайдалануды жоспарлау қабілеті, жаңа идеяларды генерациялау қабілеті және кәсіби қызметте міндеттерді шешу кезінде оларды іске асыру тәсілдерін табу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білім алушыларда ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастырады, білім алушыларды ғылыми білімге, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін қалыптастырады. Білім алушылардың оқылатын пәндер мен ғылым салаларының бар теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге ықпал етеді, сондай-ақ білім алушылардың ғылыми зерттеулер жүргізудегі, алынған нәтижелерді талдаудағы және қызметтің қандай да бір түрін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеудегі практикалық іскерліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика-математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Экономикалық жүйелер мен процестерді математикалық модельдеу, экономикалық талдауды орындау, қойылған міндеттің оңтайлы немесе рұқсат етілген шешімін табу үшін қазіргі заманғы экономикалық-математикалық әдістер мен модельдерді тиімді қолданудың экономикалық-математикалық әдістерін, модельдерін және әдістерін зерттейді. Экономикалық-математикалық модельдерді, оларды талдауды және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдалануды, сондай-ақ жобаларды әзірлеу мен талдауда осы әдістерді қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Студенттердің заңнамалық және нормативтік есебін білуін, бухгалтерлік есеп жүргізудің негізгі ережелері мен әдістерін меңгеруін, бизнес-операцияларды анықтауға, бағалауға, классификациялауға және жүйелеуге дағдыландыруды және ұйымдық және басқарушылық қызметтегі мәселелерді шешу үшін қажетті және жеткілікті кәсіби біліктілігін меңгерген студенттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Белсенді сатылымдар технологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән сату технологияларын жан – жақты ұсынады және негізгі және нақты әдістерді, құралдар мен процедураларды, сондай-ақ қолдау технологияларын-соңғы тұтынушылар мен ұйымдарға құндылық жасау және ұсыну модельдерімен байланысты заманауи басқару құралдарын сипаттайды. Сату технологиялары, сондай-ақ оларды ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз ету компанияның кіріс ағындарын қалыптастыруда бизнес-модельдер және клиент үшін құндылық жасау стратегиялары сияқты заманауи басқару технологияларын қолдануды ескере отырып қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтің әртүрлі түрлерін сипаттайтын негізгі ұғымдар мен терминдерді, ұйымдарда маркетингтік жүйелердің жұмыс істеу қағидалары мен механизмдерін қарастырады, қазіргі заманғы маркетингтік тұжырымдамалар мен нарықтық үдерістердің теориялық негіздерін, ұйымның қысқа, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерін іске асыру үшін, сондай-ақ жұмыстарды ұйымдастыру және жарнама қызметін жеткізушілермен жұмысты құру үшін маркетингтің қазіргі заманғы құралдарын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағдарланған шет тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби және іскерлік және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын игеру болып табылады. Пән тақырыптық тұтастық, құрылымдық дизайн және ақпараттылық критерийлеріне сәйкес келетін кәсіби тақырып шеңберіндегі оқу мәтіндерін түсіну дағдыларын, оның мазмұнын дәл және толық түсініп, семантикалық ақпаратты бөліп көрсетуді, Кәсіби бағытталған мазмұнның мәтіндерін түсінуді, кәсіби тақырыптарға әңгімелесуге дайын емес қатысуды қарастырады: кәсіби мүдделер аясында белгілі тақырыптар бойынша ақпарат алмасу, дизайн барабар тілдік құралдарды пайдалана отырып, монологтық пікір білдіру және диалог жүргізу, кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикалық статистика және эконометрика
    Несиелер: 5

    Пәні экономикалық статистика және эконометрика ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерін қолдана отырып, нақты статистикалық мәліметтер негізінде әртүрлі экономикалық көрсеткіштер арасындағы байланыстарды талдауға мүмкіндік беретін экономикалық деректерді талдау үшін статистикалық және математикалық әдістерді қолданады. Курстың мақсаты-білім алушыларға экономикалық деректерді талдау, экономикалық саясатты бағалау және экономикалық нәтижелерге қатысты негізделген болжамдар жасау дағдыларын беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PR-менеджмент
    Несиелер: 6

    «PR – менеджмент» пәнін игерудің мақсаты-білім алушыларда паблик рилейшнз институтының жұмыс істеу теориясы мен тәжірибесі, принциптері, заңдылықтары, модельдері және оның қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пән коммуникацияларды, қоғамдағы рөлі мен орнын, сондай-ақ коммуникациялық әдістерді, жүйелерді, олардың қызмет етуі мен дамуының процестері мен заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жарнама және баспалық графика
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу міндеттері: - әлемдік тәжірибеде қабылданған туризм және қонақжайлылық саласындағы жарнамалық қызметтің нормалары мен ережелерімен танысу − - туризм мен қонақжайлылықтағы жарнамалық жұмыстың мақсаттарын, міндеттерін анықтау − - жарнаманың қызметін, түрлерін, құралдарын, сондай-ақ жарнама айналымының нысандарын зерделеу, - жарнамалық қызметті жоспарлауды, ұйымдастыруды, басқаруды және қаржыландыруды талдау - жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін бағалау әдістерін зерттеу. Курс бағдарламасы студенттерге туризм және қонақжайлылық саласындағы жарнамалық қызметтің мәнін тереңірек түсінуге, кәсіби дағдыларды дамытуға және алған білімдерін пайдалана отырып, жарнама саласында өзіндік тиімді шешімдер табуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жобалармен басқару және ритейл
    Несиелер: 5

    Жобалық менеджменттің мәні мен анықтамалары; жобалық орта; жобаға қатысушылар; жоспарлау процесі; тәуекелдерді басқару; жұмыстардың иерархиялық құрылымы; жобаның тепе-теңдігін қамтамасыз ету; жобаның жоғары тиімді тобын қалыптастыру; жобалық менеджменттегі байланыс; кәсіпорынның жобаларын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Event-менеджмент
    Несиелер: 5

    Event-менеджмент (оқиғаны басқару) - бұл корпоративтік және бұқаралық іс-шараларды құру жөніндегі іс-шаралардың толық кешені. Осы кіші бағдарлама аясында оқығаннан кейін оқушы Event саласында теориялық білім мен практикалық дағдылардың үлкен қабатын алады - менеджмент, демек, ұйымдастырудың, жоспарлаудың, басқарудың негізгі принциптері болады, олар болашақта кез-келген қызмет саласында пайдалы болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Талантты басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді зерделеу кәсіпорынның "таланттарымен" жұмыс ерекшеліктерімен танысуды, ұйым персоналымен, атап айтқанда, кәсіпорынның "таланттарымен", нақты бизнес-орта жағдайында жұмыс істеудің заманауи тәсілдерін, талантты қызметкерлердің әлеуетін іске асыруды қамтамасыз ететін жағдайлар жасау үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын, тарту, бағалау әдістерін, дарынды қызметкерлерді оқыту, ұстап қалу және жұмыстан шығару ұйым ішіндегі таланттарды іздеу және дамыту стратегиясына, көшбасшыларды "тәрбиелеуге" жан-жақты қарауға мүмкіндік береді, қызметкерлердің әлеуетін басқару, коучинг және тәлімгерлік, адами капиталға инвестициялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Брендинг және бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән сауда маркасы және бренд туралы теориялық білім алуға бағытталған, ұйым маркетингінің негізгі категориялары ретінде және брендті құру және басқару технологияларымен байланысты практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты-білім алушылардың негізгі түсініктері мен принциптерін меңгеру, жарнама дизайнын жүзеге асыруда білім алу және практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жағдайлық маркетинг
    Несиелер: 5

    «Жағдайлық маркетинг» оқу пәні маркетингтің базалық курсының, экономикалық теорияның, сондай-ақ функционалдық экономикалық ғылымдар (қаржы, менеджмент) және ақпараттық аналитикалық ғылымдар (статистика) ережелерінің дамуы болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты маркетингілік коммуникациялардың тиімділігін арттыру және арнайы оқиғаны басқару мақсатында іс-тәжірибеде оқиғалық маркетингтің құралдары мен технологияларын қолдану саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті, білім мен іскерлікті қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Digital-маркетинг
    Несиелер: 6

    Пән digital маркетингтің әртүрлі түрлерін сипаттайтын негізгі ұғымдар мен терминдерді, виртуалды желілердегі маркетингтік жүйелердің жұмыс істеу принциптері мен тетіктерін қарастырады, заманауи digital маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік тұжырымдамалар мен нарықтық процестерді, ұйымның қысқа, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерін жүзеге асыруға арналған заманауи маркетинг құралдарын, сондай-ақ жұмысты ұйымдастыру мен құрылысын зерттейді жарнама қызметтерін жеткізушілермен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік қарым-қатынас этикасы
    Несиелер: 5

    «Іскерлік қарым-қатынас этикасы» сөйлеу әсерінің негізгі ұғымдарын ашатын, манипуляциялық әсерді бейтараптандырудың әдістері мен тәсілдерін көрсететін пән болып табылады. Пәннің мақсаты іскерлік қарым-қатынас саласында тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастырудан, іскерлік келіссөздер үдерісін дербес ұйымдастырудың дағдылары мен біліктерін дамытудан, іскерлік қарым-қатынасты орнатуда шығармашылық тәсілді белсендіруден тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес деректерін талдаудың сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кез-келген деректерді жинау және өңдеу дағдыларын алуға, бақыланатын мәліметтер негізінде әлеуметтік-экономикалық процестерді сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін құруға, осы процестердің даму заңдылықтарын қатынастар түрінде анықтауға мүмкіндік береді, оларды пайдалану болжам жасауға, негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, іскери деректерді талдаудың сандық әдістері адам қызметінің барлық түрлеріне тән белгісіздікті бағалауға мүмкіндік береді, бұл тәуекелдердің мәні болып табылатын оқиғаларды жүзеге асырудан туындаған зиянды азайту шараларын жасауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет желісіндегі баға қалыптастыру
    Несиелер: 6

    «Интернет желісіндегі баға белгілеу» пәні нарықтық қатынастар жағдайында экономистерді базалық дайындау үшін қажет. Пәннің мақсаты жас экономистерде бағаларды басқару саласында жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ баға саясаты мен коммерциялық ұйымның стратегиясын қалыптастыруға қатысы бар проблематикамен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес-жобалау
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерінің мазмұнын, есептілік нысандарын және бизнес-жобаның инвестициялық тартымдылығын бағалау көрсеткіштерін; кәсіпорынның шаруашылық қызметінде бизнес-жоспарды құру, талдау және қолданбалы пайдалану әдістемесін; кәсіпорында бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру процесін және оның іске асырылуын бақылауды; бизнес-жоспарлау әдістемесін жетілдіру мүмкіндіктері мен бағыттарын және оларды тиімді іске асыру тәсілдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Жобалардың ерекшелігін, олардың әлеуметтік-экономикалық мазмұнын, жіктелуін және өмірлік циклін анықтау; жобаларды ұйымдастыру жүйесі, жобалардың маркетингтік стратегиясын әзірлеу негіздері туралы білім алу; жобаны жоспарлау әдіснамасын игеру және оның тиімділігін бағалау; жоба бюджетін есептеу және оны іске асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Интернет-жобаны басқару принциптерін зерттейді, шығынды есептеу дағдыларын дамытады, әзірлеушілермен өзара әрекеттеседі, сондай-ақ сайттың ақпараттық сәулетін, жобаның техникалық бөлігін, жобаның статистикалық құралдарын және аналитикасын құрастыру қағидаларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Time-менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты болашақ мамандардың теориялық білімдерін, практикалық іскерліктерін және жеке тиімділігін арттыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнді оқу Кәсіби бағытталған іс-әрекетті дұрыс мақсат қоюға қажетті әлеуметтік-мәдени салада тұлғалық позициялаудың сапасын анықтауға мүмкіндік береді. «Time-менеджмент» белгісіздік пен тәуекелдің күрделі жағдайларында жұмыс істейтін болашақ менеджерлерді дайындау жүйесіндегі негізгі тармақ болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мерчандайзинг
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу курсы мерчандайзингтің негізгі сұрақтары бойынша теориялық материалдан тұрады. Пән білім алушыларда сауда кәсіпорнының мерчандайзингінің ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруға және сауда кәсіпорнының мерчандайзинг жүйесін басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған. Пәнді игерудің мақсаты мерчандайзинг құралдарының көмегімен сауда процесін жоспарлау мен ұйымдастырудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логистика
    Несиелер: 6

    Жабдықтау, негізгі өндіріс, көлік және өткізу операциялары саласында ұйымдық-экономикалық қызметті жүзеге асыратын күрделі динамикалық өндірістік-коммерциялық кешендерді зерттейді. Өнімді сатып алу, өндіру және өткізу кезеңдерінде тауар қозғалысы саласындағы ұйымдастырушылық-экономикалық қатынастарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • В2В Маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл пән өнеркәсіптік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тенденциялардың теориялық негіздерін, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығында Маркетингтік Шешімдер қабылдау үшін қолданылатын тәсілдер мен әдістерді зерттеуге, сондай-ақ студенттердің өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметін анықтайтын қолданбалы маркетинг мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған; B2B нарығында маркетингтік қызметті құру ерекшеліктері, B2B саласында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, қоршаған орта мен компания қызметінің өзгеруін болжау, сондай-ақ өткізілетін маркетингтік іс-шаралардың әсерін есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы және CJM
    Несиелер: 5

    Бұл курс тұтынушылық мінез-құлқының заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін зерделеуге, сондай-ақ индивидтердің тұтынушылық және сатып алушылық мінез-құлқына әсер ететін факторлардың кең спектрін талдауға және зерттеуге бағытталған, оның ішінде мәдениет, әлеуметтік құрылым, қабылдау және мотивация ерекшеліктері, жеке сипаттамалары, өмір салты және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық нарықтағы электронды бизнес
    Несиелер: 5

    «Халықаралық нарықтағы электрондық бизнес» пәні интернетті қолдану арқылы кәсіпкерлік қызметті жүргізудің теориясы мен тәжірибесін зерттеуге арналған. Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларға электрондық бизнес технологияларының теориялық және практикалық негіздері және оларды кәсіби қызметте қолдану әдістемесі бойынша іргелі білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сапа менеджменті жүйесі
    Несиелер: 5

    Өнімнің сапасына қатысты тапсырмаларды орындау үшін кәсіпорын стандарттарын іске асырады және дамытады. Кез-келген жүйе сияқты, бұл да мақсаттар, құрылымдар, элементтер, сондай-ақ оларды байланыстыратын сілтемелер арқылы анықталады. Сапа менеджменті жүйесі жоспарлау, басқару және сапаны қамтамасыз ету бойынша міндеттерді іске асыруға бағытталған әдістерді, үрдістерді, ресурстарды біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-сатулар стратегиясы
    Несиелер: 6

    «Интернет-сатулар стратегиясы» пәні интернет-сату стратегиясының негіздерін және маркетингтік стратегияның міндеттерін орындау үшін сандық коммуникация арналарын таңдауды үйренеді. «Интернет-сатулар стратегиясы» пәнінің мақсаты - білім алушыларда өзекті базаны қалыптастыру және интернет-сату, жылжытуды басқару, стратегиялық маркетинг саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық ортадағы маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 6

    «Цифрлық ортадағы маркетингтік коммуникациялар» курсында интернет – маркетингтің, цифрлық ортадағы жарнама мен тұтынушының мінез-құлқының, оның ішінде әлемдік және жергілікті практикадағы электрондық және ұтқыр коммерциядағы заманауи зерттеулері мен салалық тәжірибелері қарастырылады. Оқу пәні маркетинг және маркетингтік коммуникация саласында жоғары білікті менеджерлерді сапалы дайындау үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Копирайтинг
    Несиелер: 6

    "Копирайтинг" пәнін оқу нәтижесінде білім алушылар жарнамалық мәтіндердің, хабарламалардың, ұрандардың, олардың мәтіндік және иллюстрациялық құрамдас бөліктерін қоса алғанда, мазмұнын әзірлеу жөніндегі кешенді міндеттерді шешуге байланысты теориялық білімдері мен кәсіби құзыреттеріне ие болады. Алынған білім мазмұнды құру және орналастыру стратегияларын қалыптастыруға, сатып алушының қажеттіліктерін ескере отырып, қажетті, пайдалы және бәсекеге қабілетті өнімді құруға, сондай-ақ кәсіби қызмет нәтижелерін көпшілік алдында таныстыру дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқарушылық шешімдерді жасау
    Несиелер: 5

    Басқарудың негізгі тұжырымдамаларын зерттейді, басқару шешімдерін қабылдау саласында басқарудың қолданылу салаларын айқын және мазмұнды түрде түсіндіреді, басшылық ретінде осындай күрделі және жан-жақты адам қызметіне қатысты идеяларды және тәжірибені үйренеді, адамдар мен ұйымдарды басқаруда осы білімді пайдалануға үйренеді, әдістемелік негіз қалыптастырады басқарудың жеке аспектілері ретінде және менеджмент саласындағы басқару проблемаларына қатысты когерентті дүниетанымның қалыптасуы үшін одан әрі зерттеу үшін инновациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік желілірдегі маркетинг (SMM)
    Несиелер: 5

    «Social Media Marketing (SMM)» пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың БАҚ жұмысы саласындағы маркетингтік процестерді ұйымдастырудың негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін меңгеруі болып табылады. Пәнді зерделеу аясында маркетингтің мәні туралы теориялық тұжырымдамалық идеялар, бұқаралық ақпарат құралдарының маркетингтік саясатын ұйымдастыру және қамтамасыз ету саласындағы қолданыстағы негізгі әдістер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Контроллинг
    Несиелер: 6

    Экономикалық талдау, жоспарлау, менеджменттің есепке алу және басқару қиылысында заманауи басқару теориясы мен практикасын зерттейді. Бақылау кәсіпорынды басқаруды өндірістік және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін кәсіпорынның түрлі қызметтері мен бөлімдерінің қызметін біріктіретін, үйлестіретін және басқаратын сапалы жаңа деңгейге жеткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновациялық жобалар маркетингі
    Несиелер: 6

    Курсты оқу қазіргі заманғы маркетингтік ойлауды және жоғары технологиялық нарықтардың ерекшеліктерін ескере отырып, маркетингтік қызметтің практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етуі тиіс. Курстың мақсаты: инновация маркетингі концепциясын қолданудың негізгі ерекшеліктерімен танысу, инновация нарығы жағдайында маркетинг есептерін қою және практикалық шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру, жоғары тәуекел және ақпараттың жетіспеушілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Self-брендинг
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың бұл курсы білім алушыларда маркетинг саласындағы негізгі құзыреттіліктерді құруды және теориялық түсініктер мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруды көздейді,олар оларға маркетингтік қызметтің әр түрлі бағыттарын толыққанды басқаруға мүмкіндік береді. Курстың негізгі мақсаты-білім алушылардың экономикалық, саяси және әлеуметтік брендинг саласында қоғаммен байланыс жөніндегі маманның біліктілігін арттыруға ықпал ететін брендті қалыптастыру, басқару және дамытудың теориялық негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коммерциялық емес маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу әлеуметтік жауапты маркетинг тұжырымдамасының мәнін ашуға, коммерциялық емес ұйымдардағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін пайдалануға, олар үшін маркетинг стратегиясы мен тактикасын, маркетингтік қызметті жүзеге асыру тәсілдерін жасауға мүмкіндік береді. Фирмалар мен компаниялардың коммуникациялық қызметінің тәжірибесіндегі өзекті мәселелер. Маркетингтік коммуникация құралдарын, стратегиялар мен технологияларды зерттеу студенттерге коммерциялық емес ұйымдарда маркетингтік іс-шараларды ұйымдастырудың және жоспарлаудың практикалық дағдыларын игеруге, сондай-ақ негізделген және тиімді маркетингтік және басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өніммен басқару
    Несиелер: 6

    «Өніммен басқару» пәнін оқу курсы жаңа өнімдерді әзірлеумен және оларды нарыққа жіберумен байланысты негізгі мәселелерді зерттеуге бағытталған. Бұл курста негізгі назар білім алушылардың нарық қажеттіліктерін зерттеуге және оларды талдауға арналған құралдар мен құралдарды меңгеруге бағытталған, бұл жаңа бизнес-мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге көмектеседі. Пәннің мақсаты жоғары бәсекеге қабілетті қазіргі жаһандық нарық жағдайында фирма үшін өмірлік қажетті жаңа тауарлар мен қызметтерді оқу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау және аудит
    Несиелер: 6

    «Маркетингтік талдау және аудит» пәні қаржылық және еңбек ресурстарының тапшылығы жағдайында оңтайлы орындауға баса назар аудара отырып, маркетингтік бөлімшенің қызметкерлерінің күшімен, сонымен қатар басқа аудиторлық немесе консалтингтік агенттіктерді тарта отырып, компанияда маркетингтік талдаудың және аудиттің барлық түрлерін жүргізу жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін ашады. Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда маркетингтік талдау және аудит туралы кешенді түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қақтығыстану
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік, экономикалық, саяси, этникалық және ұйымдық қақтығыстардың теориясы мен практикасы саласындағы кең көлемді және жүйеленген білімдерді қалыптастырады, оларды шешудің жолдары мен құралдарын қарастырады, сондай-ақ келімсөздерді жоспарлау, стратегияны әзірлеу және келімсөздер жүргізу тактикасы туралы жан-жақты көзқарас қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Инновациялық жобаларды әзірлеу және іске асыру кезінде этикалық қағидаттарды қолдануды ескере отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада, оның ішінде мемлекеттік және шет тілдерінде қолдану.

  • Код ON5

    Компьютерлік технологиялар арқылы экономикалық ақпаратты талдау және бағалау және өндірістік және басқарушылық сипаттағы міндеттерді шешуге қажетті пайымдауларды қалыптастыру үшін есеп жүйелерін ұйымдастыру, ағымдағы нарықтық жағдайды, барабар қаржылық саясатты қалыптастыру үшін компанияның логистикалық айналым жүйесін талдау және бақылау, белсенді сату технологиясына негізделген жобаларды басқару әдістері арқылы өнімдер мен қызметтерді сатуды сапалы басқару және интернет-жарнама, сондай-ақ бизнес-процестерді бағалау үшін сандық әдістерді қолдану.

  • Код ON3

    Инновациялық компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жарнамалық басқару бағдарламасында сатылымдар мен ақпараттық ресурстардың өсуіне қол жеткізу үшін кәсіпорынның маркетингтік саясатын тиімді басқаруға болатын статистикалық көрсеткіштерді, маркетингтік басқару әдістерін есептеудің нақты әдістері мен әдістерін қолдана отырып, қазіргі заманғы әртүрлі әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың статистикалық көрсеткіштерін қолдана отырып, өз бетінше талдау үшін білім мен дағдыларды қолдану. Инновациялық өнімдердің дамуын ескере отырып, жаһандық және ұлттық нарықта тез өзгеретін экономикалық жағдайларда өнімді, сапаны және сатуды басқару үшін қаржы жүйесін ұйымдастыру саласындағы білімді қолдану.

  • Код ON4

    Жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін арттыру мақсатында ақпаратты жүйелі түрде жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, қолайлы маркетингтік, оның ішінде инновациялық құралдарды анықтау және оларды маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін қолдану, сондай-ақ электрондық есепке алу, бақылау және сату жүйелерінің көмегімен кәсіпорынның сатылымын, жобаларын және ұйымдық құрылымын, компанияның ассортименті мен баға саясатын басқаруды жүзеге асыру, танылатынды ұйымдастыру бренд және компанияның жоғары имиджі, коммерциялық емес ұйымдар үшін маркетингтік іс-шараларды әзірлеу.

  • Код ON8

    Маркетингтік зерттеулерді орындау және сатуды жүзеге асыру үшін нақты жобалық тапсырманы құрастыру кезінде, брендті басқару құралдарын қолдана отырып, әлеуметтанулық зерттеулердің ерекшеліктерін қолдану кезінде басқарудың жүйелік тәсілін қолданыңыз. Идеяларды тұжырымдау және хабарлау және сату саласындағы стратегиялық менеджменттің мәселелерін шешу, тауардың қозғалу схемаларын ұйымдастыру және оны тұтынушыға жеткізу, сапалы тауар құру, тұтастай алғанда компанияны басқару және сауатты басқару шешімдерін әзірлеу.

  • Код ON1

    Дамыған елдердің тәжірибесін, экономикалық теория негіздерін және микро және макро деңгейде әртүрлі экономикалық санаттардың жұмыс істеу заңдылықтарын ескере отырып, қазақстандық қоғамның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің негіздерін, оның құқықтары мен міндеттерін, ұлттық және халықаралық деңгейде экологиялық нормалар мен қағидаттарды, сондай-ақ жеке брендті қалыптастыру негіздерін білу мен түсінуді және басқару қабілетін көрсету уақыт.

  • Код ON11

    Курстық және дипломдық жұмыстарды, практика туралы есептерді, мақалалар мен зерттеулерді дайындау және жазу кезінде академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.

  • Код ON7

    Әңгімелесуді қолдау үшін байланыс орнату және ықпал ету, презентация, шешендік өнер, әлеуметтік желілердегі өзара әрекеттесу және баспа жарнамасы арқылы маркетингтік қатынастарды ұзақ мерзімді құру, ұйымдастыру саласындағы мәселелерді шешу үшін келіссөздер жүргізу және өздерінің заңды құқықтарын талап ету арқылы мамандарға да, мамандарға да емес адамдарға ақпарат, идеялар, мәселелер мен шешімдерді жеткізу пайдалы бизнес, жұртшылықпен өзара тиімді ынтымақтастықты ұйымдастыру, ішкі және халықаралық нарықта сатудың қарапайымдылығын жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын, оның ішінде жанжалдарды (қазақ, орыс және шет тілдерінде) маркетинг саласындағы мамандарға да, маман маркетстерге де дұрыс пайдалану дағдыларына сүйене отырып, инновациялардың маркетингтік құрамдас бөліктері саласындағы ұғымдық аппаратты пайдалана отырып, білдіру тәсілін таңдау, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау және ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлау оқытылатын тілдің, инновациялық тауарлардың (қызметтердің)нормаларына сәйкес тұжырымның грамматикалық нысандары мен синтаксистік құрылысы, бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілер арқылы қоғаммен сауатты құрылған және нәтижелі байланыс үшін этикалық және коммуникациялық нормалар негізінде материалдық емес активтер (брендтер).

  • Код ON10

    Статистикалық деректерді жинау мен талдауда және жобалық басқаруда қарым-қатынас маркетингі, ұйымды басқару және менеджмент шешімдерін қабылдау саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.

  • Код ON2

    Маркетингтік зерттеу жүргізу үшін маркетингтік ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін таңдауда, маркетингтік зерттеу жүргізудің кешенді жоспарын жасауда, ақпараттық цифрлық технологиялар мен электрондық коммерция әдістерін қолдана отырып мақсат қою және тұжырымдау әдістерін таңдауда тұтынушылардың мінез-құлқы туралы білім мен түсініктерді қолдану, сондай-ақ сапалы сату брендін қалыптастыру тәсілдерін білу және түсіну қоғаммен байланыс, экономикалық заңдылықтарды, бұқаралық ақпарат құралдарымен және әлеуметтік желілермен, нақты және цифрлық ортада жұмыс істеу негіздерін білу негізінде бизнестің әртүрлі түрлерін сапалы ұйымдастыру.

6B04108 Экономика
Бакалавриат

Рудный индустриальдық институты

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04108 Бизнес әкімшілік
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04108 Қонақжайлылық менеджменті
Бакалавриат

Каспий университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04108 Бизнес басқару
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04108 Жергілікті атқарушы органдардағы басқару
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04108 Экономика және менеджмент
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04108 Әлеуметтік экономика
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04108 null
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top