Digital-маркетинг

  • Пән digital маркетингтің әртүрлі түрлерін сипаттайтын негізгі ұғымдар мен терминдерді, виртуалды желілердегі маркетингтік жүйелердің жұмыс істеу принциптері мен тетіктерін қарастырады, заманауи digital маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік тұжырымдамалар мен нарықтық процестерді, ұйымның қысқа, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерін жүзеге асыруға арналған заманауи маркетинг құралдарын, сондай-ақ жұмысты ұйымдастыру мен құрылысын зерттейді жарнама қызметтерін жеткізушілермен.
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг және PR менеджменті
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top