Әлеуметтік желілірдегі маркетинг (SMM)

  • «Social Media Marketing (SMM)» пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың БАҚ жұмысы саласындағы маркетингтік процестерді ұйымдастырудың негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін меңгеруі болып табылады. Пәнді зерделеу аясында маркетингтің мәні туралы теориялық тұжырымдамалық идеялар, бұқаралық ақпарат құралдарының маркетингтік саясатын ұйымдастыру және қамтамасыз ету саласындағы қолданыстағы негізгі әдістер қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг және PR менеджменті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top